BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Interne novine Jat Airways-a

[EKSKLUZIVNO] Interne novine Jat Airways-a

Jat novine

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

sl

Redovno citam ove "novine". Pored mene je uvek lavor, ako mi pozli. Ono sto mi je interesantno, vama ostaje da mi verujete na rec, a ovaj broj je samo jedan od primera – ni u jednim novinama necete naci ni jednog pilota. Istina, pojavljivao se neki od direktora L.D. tu i tamo. Po nekad. Videcete quality, nasmejane uposlenike u nekoj od xyz poslovnica, fudbalske timove jat, planinare, vesti iz ostalih kompanija, lagarije o kupovini novih aviona, vesti o novim linijama, ali pilote – tesko…
Zapravo, i ne znam da li doticna gospoda treba da budu u novinama nacionalnog avioprevozioca. Sta ima tu da traze?

Odgovori
go

Selo gori, a baba se češlja.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj