BEG airport status
IFATCA European Regional Meeting 2012

IFATCA European Regional Meeting 2012

BEOGRAD – Tango Six u sledeća dva dana izveštava sa 29. evropskog regionalnog sastanka Međunarodnog udruženja kontrolora letenja koja se održava u Beogradu. Domaćin i organizator konferencije je SRBATCA, Udruženje kontrolora letenja Srbije.

Na Internacionalni dan kontrolora letenja svetska ATC elita je stigla u Srbiju!
Oni će prisustvovati trodnevnoj konferenciji koja nastavlja evropsku turneju zasedanja najreprezantitivnijih i za budućnost kotrolorskog esnafa najrelevatnijih predstavnika iz 39 zemalja. Raspravljaće se o aktuelnim dešavanjima, izazovima koji leže u budućnosti i trendovima koji postavljaju pravac kretanja globalnog ATC sektora.

Na trodnevnom forumu težišno će se obrađivati teme vezane za ustanovljenje i budućnost koncepta Jedinstvenog evropskog neba (o čemu je Tango Six već pričao sa podpredsednikom IFATCE) kao i druge zanimljive teme kao što je ADS-B, filosofija dobrovoljnog prijavljivanja incidenata u kontekstu konkretnijeg doprinosa bezbednosti letenja (just culture) i uticaj premora na performanse kotrolora, tema koja je u predhodnih nekoliko meseci veoma aktuelna u pilotoskoj populaciji.

Vladimir Đukić, predsednik Udruženja kontrolora letenja Srbije izjavio je ovom prilikom za Tango Six da organizacija ove konferencije predstavlja veliku čast za SRBATCu:

– Konferencija na ovom profesionalnom nivou nije organizovana na ovim prostorima još od perioda bivše Jugoslavije. Suštinski značaj foruma je okupljanje ljudi koji se bave poslom kontrole letenja, formalna i neformalna razmena iskustva i uspostavljanje novih kontakata.

FOTO: Uroš Mitrović, SMATSA

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj