BEG airport status
LYBE 2123:30 Z 260°03KT 240V300 8000 BKN022 M00/M02 Q1039 NOSIG=
IFATCA European Regional Meeting 2012

IFATCA European Regional Meeting 2012

BEOGRAD – Tango Six u sledeća dva dana izveštava sa 29. evropskog regionalnog sastanka Međunarodnog udruženja kontrolora letenja koja se održava u Beogradu. Domaćin i organizator konferencije je SRBATCA, Udruženje kontrolora letenja Srbije.

Na Internacionalni dan kontrolora letenja svetska ATC elita je stigla u Srbiju!
Oni će prisustvovati trodnevnoj konferenciji koja nastavlja evropsku turneju zasedanja najreprezantitivnijih i za budućnost kotrolorskog esnafa najrelevatnijih predstavnika iz 39 zemalja. Raspravljaće se o aktuelnim dešavanjima, izazovima koji leže u budućnosti i trendovima koji postavljaju pravac kretanja globalnog ATC sektora.

Na trodnevnom forumu težišno će se obrađivati teme vezane za ustanovljenje i budućnost koncepta Jedinstvenog evropskog neba (o čemu je Tango Six već pričao sa podpredsednikom IFATCE) kao i druge zanimljive teme kao što je ADS-B, filosofija dobrovoljnog prijavljivanja incidenata u kontekstu konkretnijeg doprinosa bezbednosti letenja (just culture) i uticaj premora na performanse kotrolora, tema koja je u predhodnih nekoliko meseci veoma aktuelna u pilotoskoj populaciji.

Vladimir Đukić, predsednik Udruženja kontrolora letenja Srbije izjavio je ovom prilikom za Tango Six da organizacija ove konferencije predstavlja veliku čast za SRBATCu:

– Konferencija na ovom profesionalnom nivou nije organizovana na ovim prostorima još od perioda bivše Jugoslavije. Suštinski značaj foruma je okupljanje ljudi koji se bave poslom kontrole letenja, formalna i neformalna razmena iskustva i uspostavljanje novih kontakata.

FOTO: Uroš Mitrović, SMATSA

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@AL-41F1 Zju ne daj bože ništa što je godinam na palubi tog broda bilo. Nema tog remont u koji bi se ja uzdao posle onolike soli. Možda grešim al ne fala.. 😖

22. Jan 2020.Pogledaj

Albatros na: Piloti RV i PVO na letačkoj obuci na školskom avionu Lasta V-54

Mnogo je jednostavnija stvar, to sa sertifikacijom, nego spominjati neke zvućne organizacije, koje baš briga šta mi radimo i koje sigurno (nikad) nećemo pitati za mišljenje o našim avionima...niti ih zanima šta mi radimo. Gde su avioni i kolika im je prolaznost na ovoj planeti. Kakve to veze ima, ostalom sa životarenjem naših čisto vojnih…

22. Jan 2020.Pogledaj

Aleksandar Air Koryo na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Air Nostrum bitno lošija opcija od Aegeana

Pre nekoliko nedelja u tekstu o Montenegro A., napisao sam kako su aviokompanije iz EU naprasno, po diktatu, otvorile linije za Crnu Goru, otkako je ušla u NATO. Vi ste me upitali kako država može uticati na poslovanje strogo komercijalne avio kompanije. Sad ja Vas pitam kako je Donald Tramp, predsednik SAD-a, naterao nemačku, komercijalnu…

22. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend