BEG airport status
LYBE 2707:00 Z 360°04KT 1500 -RA BR BKN003 OVC040 03/03 Q1018 RERA NOSIG=
Tango Six uživo: Međunarodna konferencija posvećena civilnom vazduhoplovstvu Aviation Business Arena 2012, Zagreb

Tango Six uživo: Međunarodna konferencija posvećena civilnom vazduhoplovstvu Aviation Business Arena 2012, Zagreb

ZAGREB – Danas i sutra izveštavam iz zagrebačkog hotela Esplenada gde će biti održana druga po redu Aviation Business Arena – konferencija posvećena civilnoj vazduhoplovnoj industriji u regiji. Akcenat će biti na temama koje muče kako globalnu tako i regionalnu airline i airport industriju: izazovi kojima se suočavaju regulatorna tela, ekologija i energetika u avijaciji, sigurnost vazdušnog transporta, perspektive u pogledu investicija i budućnost regionalnih aviokompanija.20, 21. i 22. novembra Zagreb je domaćin najveće ovogodišnje regionalne vazduhoplovne konferencije posvećenje civilnom vazdušnom saobraćaju. Aviation Business Arena konferencija održava se drugi put, organizator je kompanija Infoarena dok su organizaciju pomogli Agencija za civilno zrakoplovstvo (hrvatski CAA) i Hrvatska kontrola zračne plovidbe.

Učešće su potvrdili vodeći postholderi regionalnih i evropshih aerodroma, prevoznika, nacionalnih vazduhoplovnih vlasti i kontrola letenja. Prisutni će biti predstavnici Hrvatske, Austrije, Nemačke, Slovenije, Češke i drugih zemalja.

Ključna podtema konferencije biće obeležavanje jubileja aerodroma Zagreb koji kao i aerodrom Nikola Tesla ove godine puni 50 godina.

Nažalost, najavljeni gosti iz Srbije otkazali su učešće na konferenciji, osim predstavnika Jata, izvršnog direktora za prodaju Dragana Brenešelovića.

Program konferencije možete pogledati ovde.

Tango Six će biti prisutan na oba dana panela i prezentacija. Kao i uvek očekujte iscrpne izveštaje i intervjue sa najzanimljivijim učesnicima. Pored home page-a bloga pratite Tango Six Fan Page i moj lični twitter.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Вирџил na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@ Petrovic Dusan Кажете измеђуосталог и: "... i uhapsili smo i predali sve osudjene za ratne zlocine..." Значи ли то да су људи били осуђени и прије самог хапшења, унапријед? Сама по себи изјава осликава природу Хашког трибунала. Можда да се и сагласи човјек са вама што се тиче CNN под условом да је је…

24. Jan 2020.Pogledaj

BB na: Bugarska raspisala tender vredan 12,66 miliona evra za nabavku 12 mini i dva mala bespilotna sistema

Vodoinstalater, Kakve veze ima položaj krila sa definicijom BPL ili aviona? Recimo pronađi Piagio P180 pa vidi gdje su krila, i milion drugih primjera...

24. Jan 2020.Pogledaj

Goran na: Bugarska će remontovati 18 sovjetskih raketa vazduh-vazduh R-27R kojima će naoružati svoje MiG-ove 29

Cena zavisi naravno od broja poručenih, roka isporuke i naravno kome je prodata, ali se uglavnom pominje cifra nešto veća od milion evra.

24. Jan 2020.Pogledaj

NikolaD na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

N011M1 je upgrade a ne modifikacija. Nema to veze sa kompatibilnoscu. Jednostavno od starog radara ostaje samo antena i transmiter, sve ostalo se menja. N011M1 ima iste karakteristike i i sti nacin rada kao Zhuk-M. Razlika je u softveru i sto Zhuk-M ima zahvat od 170 stepeni po azimutu, a N011M1 140 stepeni. Domet, nacin…

24. Jan 2020.Pogledaj

mateus na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

Pojavila se još jedna verzija ove tragedije. Bivši oficir CIA Filip Dzeraldi kaže da su za obaranje aviona najodgovornije USA jer su sajber napadom iranske PVO poslali lažnu sliku irancima o oborenom avionu. Ameri su svojim sistemima za PeD potpuno izmenili podatke, koordinate o avionu a da su transpoderi na avionu pre lansiranja raketa bili…

24. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend