BEG airport status
Završene kvalifikacije na jugu – Beograd je sledeći!

Završene kvalifikacije na jugu – Beograd je sledeći!

Šumadinci i meraklije dale svoje predstavnike za finale. Beograd je sledeći! Ako se još niste prijavili uradite to ovde i dođite u SKC u četvrtak 1. marta u 19 časova!

Niš

U redakciju lokalnih novina u Nišu stiglo je pismo jednog građanina koji se žalio na buku koju svakodnevno pravi njegov komšija. U pismu je pisalo : Do skoro sam imao savršenog komšiju, bio je uzoran mladić, tih, nikad nije pravio probleme. U poslednje vreme iz njegovog stana dopire čudan zvuk, ne znam šta se dešava ali on kao da na svakih minut i po zgužva papir!

Dobro obaveštena redakcija mu je odgovorila da se njegov komšija najverovatnije priprema za lokalne kvalifikacije u bacanju papirnih aviona i da će buka prestati posle 22.februara. Nisu računali da će taj mladić biti jedan od onih koji će proći na regionalno finale. To se i dogodilo.

On se nalazi na spisku od šest takmičara koji nastavljaju da vežbaju za regionalno finale u Novom Sadu.
Na niškim kvalifikacijama je učestvovalo ukupno 82 takmičara. Darko Stojanović je najdalje bacio svoj avion i to 24.90 metara, avion Ognjena Milića je u vazduhu proveo 10.47 sekundi, a najkreativnija nišlijka je bila Jelena Ristić koja je od žirija zasluženo dobila svih 30 poena.

Bravo južna pruga.Ovo su vaši rezultati:

Dužinski let:

Darko Stojanovic – 24.90m
Ivan Tasic – 23.70m
Miloš Antic – 23.40m

Vremenski let:

Ognjen Milic – 10.47sec
Bojan Živković – 5.65sec
Todor Šćepanović – 4.27sec

Akrobacija:

Jelena Ristić – 30 poena
Miloš Mladenović – 28 poena
Nikola Pušica – 24 poena

Kragujevac

Kragujevčani su izgleda dosta trenirali ali u tišini jer se niko u gradu nije žalio na buku stvorenu gužvanjem papira. Hala Park se sinoć orila od navijača koji su došli da bodre svojih 64 favorita. Atmosfera je dovedena do usijanja za vreme dužinskog leta jer su takmičari ređali izvanredne rezultate jedan za drugim.

Najbolji su bili Vladimir Petrović i Saša Bošković sa fascinantnih 34.7 m. Avion Josipa Gajevića je bio u letu 8.48 sekundi, a publika se složila sa žirijem da je najbolji pilot-akrobata bio Veljko Jovanović. Za sada titula najglasnije publike ide Kragujevcu, videćemo da li će se nešto promeniti posle Beograda i Novog Sada.

Svaka čast Šumadijci, evo i vaših rezultata:

Dužinski let:

Vladimir Petrović – 34,7m (deli 1. mesto sa Sašom)
Saša Bošković – 34.7m
Lazar Krstić – 33.8m

Vremenski let:

Josip Gajević – 8.48 sec
Nemanja Maksimović – 7.2 sec
Rajko Prijović – 6.3sec

Akrobacija:

Veljko Jovanović – 16 poena
Filip Đorđević – 15 poena
Ivana Stojanović i Stefan Krnić (dele 3.mesto) – 14 poena

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj