BEG airport status
LYBE 1914:30 Z 310°03KT CAVOK 17/02 Q1023 NOSIG=
Završene kvalifikacije na jugu – Beograd je sledeći!

Završene kvalifikacije na jugu – Beograd je sledeći!

Šumadinci i meraklije dale svoje predstavnike za finale. Beograd je sledeći! Ako se još niste prijavili uradite to ovde i dođite u SKC u četvrtak 1. marta u 19 časova!

Niš

U redakciju lokalnih novina u Nišu stiglo je pismo jednog građanina koji se žalio na buku koju svakodnevno pravi njegov komšija. U pismu je pisalo : Do skoro sam imao savršenog komšiju, bio je uzoran mladić, tih, nikad nije pravio probleme. U poslednje vreme iz njegovog stana dopire čudan zvuk, ne znam šta se dešava ali on kao da na svakih minut i po zgužva papir!

Dobro obaveštena redakcija mu je odgovorila da se njegov komšija najverovatnije priprema za lokalne kvalifikacije u bacanju papirnih aviona i da će buka prestati posle 22.februara. Nisu računali da će taj mladić biti jedan od onih koji će proći na regionalno finale. To se i dogodilo.

On se nalazi na spisku od šest takmičara koji nastavljaju da vežbaju za regionalno finale u Novom Sadu.
Na niškim kvalifikacijama je učestvovalo ukupno 82 takmičara. Darko Stojanović je najdalje bacio svoj avion i to 24.90 metara, avion Ognjena Milića je u vazduhu proveo 10.47 sekundi, a najkreativnija nišlijka je bila Jelena Ristić koja je od žirija zasluženo dobila svih 30 poena.

Bravo južna pruga.Ovo su vaši rezultati:

Dužinski let:

Darko Stojanovic – 24.90m
Ivan Tasic – 23.70m
Miloš Antic – 23.40m

Vremenski let:

Ognjen Milic – 10.47sec
Bojan Živković – 5.65sec
Todor Šćepanović – 4.27sec

Akrobacija:

Jelena Ristić – 30 poena
Miloš Mladenović – 28 poena
Nikola Pušica – 24 poena

Kragujevac

Kragujevčani su izgleda dosta trenirali ali u tišini jer se niko u gradu nije žalio na buku stvorenu gužvanjem papira. Hala Park se sinoć orila od navijača koji su došli da bodre svojih 64 favorita. Atmosfera je dovedena do usijanja za vreme dužinskog leta jer su takmičari ređali izvanredne rezultate jedan za drugim.

Najbolji su bili Vladimir Petrović i Saša Bošković sa fascinantnih 34.7 m. Avion Josipa Gajevića je bio u letu 8.48 sekundi, a publika se složila sa žirijem da je najbolji pilot-akrobata bio Veljko Jovanović. Za sada titula najglasnije publike ide Kragujevcu, videćemo da li će se nešto promeniti posle Beograda i Novog Sada.

Svaka čast Šumadijci, evo i vaših rezultata:

Dužinski let:

Vladimir Petrović – 34,7m (deli 1. mesto sa Sašom)
Saša Bošković – 34.7m
Lazar Krstić – 33.8m

Vremenski let:

Josip Gajević – 8.48 sec
Nemanja Maksimović – 7.2 sec
Rajko Prijović – 6.3sec

Akrobacija:

Veljko Jovanović – 16 poena
Filip Đorđević – 15 poena
Ivana Stojanović i Stefan Krnić (dele 3.mesto) – 14 poena

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Al-41F1 na: Erbas: Nema zamene Super Pume pre 2030. godine

@Ma da Problemi za pripadnike MUP-a sa smrtnim ishodima su poceli jos 1981. Ako imate neke prijatelje iz sluzbe koji su tada radili, mogu vam potvrditi, ali mozemo se sloziti da je posle toga sve bilo "mirno" do neke '97. I da, Srbija ne sme da se obracunava sa teroristima u svojoj zemlji, ali neke…

19. Sep 2019.Pogledaj

Al-41F1 na: Erbas: Nema zamene Super Pume pre 2030. godine

@Niko Za pocetak, H145m je po svemu, ali svemu blizi 212ki nego Pume. Drugo, H145m upravo se i koristi od strane specijalnih jedinica Nemacke i Americke vojske. Ako mislite da specijalne jedinice MUP-a Srbije imaju "vece" zahteve od svojih stranih kolega iz pomenutih bransi, onda ok, ja mislim da nemaju ni blizu. Ali sta je…

19. Sep 2019.Pogledaj

Stipe Orlić na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Dobar dan svima. Imam jedno pitanje za bolje poznavaoce stanja pojedinih aviona po državama korisnicima. Naime jučer sam pročitao podatak da Indija od svojih 260 SU30 ima uvijek na raspolaganju samo 47% - 50% i da nisu baš oduševljeni sa cijenom održavanje istih kao i sa ukupnim brojem borbeno spremni. Za Mig 29 navode još…

19. Sep 2019.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Evo par slika: https://i.imgur.com/VJiMAk4.png https://i.imgur.com/8R3MEGA.png ..a i novi clanak i video pres konferencije na temu od juce mislim. https://www.thedrive.com/the-war-zone/29918/heres-all-the-new-info-you-need-to-know-in-the-aftermath-of-the-saudi-oil-facilities-attacks

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend