BEG airport status
Adria Air Race ove godine iznad Zagreba sa planovima za Liban, Katar, Dubai i Srbiju!

Adria Air Race ove godine iznad Zagreba sa planovima za Liban, Katar, Dubai i Srbiju!

Adria Air Race ove godine definitivno evoluira u mnogo veći događaj. Prošle godine ste i na Tango Six Blogu mogli da čitate o trci koja je iskoristila suspendovanje Red Bull Air Race sezone za 2011. godinu zbog, kako je zvanično rečeno, „bezbednosnih izazova“. Grupa hrvatskih vazduhoplovnih entuzijasta organizovala je svoju verziju vazdušne trke u Zadru.

Ove godine šestočlani vazduhoplovni cirkus počinje svoju predstavu u Zagrebu 9. juna iznad Jaruna. Kako mi je direktor trke Marko Emer najavio u intervjuu koji sam sa njim napravio pre dva dana u Zagrebu, planovi postoje da sezona 2012. za AAR bude globalni događaj. Nadaju se da će se najbolje akrobate Balkana u njihovoj organizaciji trkati u Libanu, Kataru, Dubaiju i Srbiji.

Da bi medijski propratili nove globalne planove i svetskoj publici ponudili sebe kao alternativu Red Bull-ovom događaju pribegli su zanimljivom načinu promocije. Napravili su iPhone i Android aplikaciju – igru u kojoj možete voziti svoj akrobatski avion.

Tango Six će nastaviti da prati i medijski podržava Adria Air Race, očekujte vesti o novim dešavanjima i potvrde najavljenih planova.

U sledećih nekoliko dana na blogu će te imati priliku da vidite video-reportažu sa promocije Embraerovog biznis mlaznjaka Legacy 650 u Zagrebu, intervju sa momcima iz hrvatskih vazduhoplovnih časopisa Aeronautike i Aerosvijeta kao i intervju sa podpredsednikom svetske asocijacije udruženja kontrolora letenja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj