BEG airport status
Adria Air Race ove godine iznad Zagreba sa planovima za Liban, Katar, Dubai i Srbiju!

Adria Air Race ove godine iznad Zagreba sa planovima za Liban, Katar, Dubai i Srbiju!

Adria Air Race ove godine definitivno evoluira u mnogo veći događaj. Prošle godine ste i na Tango Six Blogu mogli da čitate o trci koja je iskoristila suspendovanje Red Bull Air Race sezone za 2011. godinu zbog, kako je zvanično rečeno, „bezbednosnih izazova“. Grupa hrvatskih vazduhoplovnih entuzijasta organizovala je svoju verziju vazdušne trke u Zadru.

Ove godine šestočlani vazduhoplovni cirkus počinje svoju predstavu u Zagrebu 9. juna iznad Jaruna. Kako mi je direktor trke Marko Emer najavio u intervjuu koji sam sa njim napravio pre dva dana u Zagrebu, planovi postoje da sezona 2012. za AAR bude globalni događaj. Nadaju se da će se najbolje akrobate Balkana u njihovoj organizaciji trkati u Libanu, Kataru, Dubaiju i Srbiji.

Da bi medijski propratili nove globalne planove i svetskoj publici ponudili sebe kao alternativu Red Bull-ovom događaju pribegli su zanimljivom načinu promocije. Napravili su iPhone i Android aplikaciju – igru u kojoj možete voziti svoj akrobatski avion.

Tango Six će nastaviti da prati i medijski podržava Adria Air Race, očekujte vesti o novim dešavanjima i potvrde najavljenih planova.

U sledećih nekoliko dana na blogu će te imati priliku da vidite video-reportažu sa promocije Embraerovog biznis mlaznjaka Legacy 650 u Zagrebu, intervju sa momcima iz hrvatskih vazduhoplovnih časopisa Aeronautike i Aerosvijeta kao i intervju sa podpredsednikom svetske asocijacije udruženja kontrolora letenja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj