BEG airport status
Tucano pao zbog loma dela konstrukcije usled preopterećenja

Tucano pao zbog loma dela konstrukcije usled preopterećenja

BEOGRAD – Komisija za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva objavila je juče na svom sajtu završni izveštaj o udesu ultra-lakog aviona Tucano u selu Ratari nedaleko od Obrenovca.

 
 
indexZa pogibiju putnika (29) godina i Miroslava Veselinovića, zvanog Šumadinac (60) u avgustu direktno je kriv „lom stope okova na donjoj vezi sklopa upornice desnog krila sa donjom centralnom gredom“, stoji u izveštaju Komisije za istraživanje udesa DCV-a i pored toga se zaključuje da je do pucanja došlo „usled preopterećenja okova prilikom vađenja vazduhoplova iz obrušavanja.“

Komisija je pored neposrednog uzroka nesreće u veoma temeljnom i obrazloženom izveštaju došla i do sledećih zaključaka:

– Veselinović nije posedovao srpsku niti mađarsku dozvolu pilota (ull) aviona
– Avion nije bio registrovan
– Veselinovićevo privatno letelište nije bilo registrovano
– Nije postojala dokumentacija o održavanju letelice
– Veselinović je pre fatalne nesreće imao nekoliko udesa i prijava za ugrožavanje bezbednosti vazduhoplova
 
Izveštaj Komisije za istraživanje udesa i ozbiljnih udesa vazduhoplova DCV-a o udesu ULL aviona Tucano u se…

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj