BEG airport status
Tucano pao zbog loma dela konstrukcije usled preopterećenja

Tucano pao zbog loma dela konstrukcije usled preopterećenja

BEOGRAD – Komisija za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva objavila je juče na svom sajtu završni izveštaj o udesu ultra-lakog aviona Tucano u selu Ratari nedaleko od Obrenovca.

 
 
indexZa pogibiju putnika (29) godina i Miroslava Veselinovića, zvanog Šumadinac (60) u avgustu direktno je kriv „lom stope okova na donjoj vezi sklopa upornice desnog krila sa donjom centralnom gredom“, stoji u izveštaju Komisije za istraživanje udesa DCV-a i pored toga se zaključuje da je do pucanja došlo „usled preopterećenja okova prilikom vađenja vazduhoplova iz obrušavanja.“

Komisija je pored neposrednog uzroka nesreće u veoma temeljnom i obrazloženom izveštaju došla i do sledećih zaključaka:

– Veselinović nije posedovao srpsku niti mađarsku dozvolu pilota (ull) aviona
– Avion nije bio registrovan
– Veselinovićevo privatno letelište nije bilo registrovano
– Nije postojala dokumentacija o održavanju letelice
– Veselinović je pre fatalne nesreće imao nekoliko udesa i prijava za ugrožavanje bezbednosti vazduhoplova
 
Izveštaj Komisije za istraživanje udesa i ozbiljnih udesa vazduhoplova DCV-a o udesu ULL aviona Tucano u se…

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj