BEG airport status
Jagodina i Ćuprija prve dobijaju pomoć DCV-a oko moguće izgradnje helidroma

Jagodina i Ćuprija prve dobijaju pomoć DCV-a oko moguće izgradnje helidroma

Timovi Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva započeće za vikend akciju pregleda potencijalnih letelišta za helikoptere širom Srbije. Akcija predviđa pružanje stručne savetodavne pomoći, obilazak 47 opština koje su se odazvale pozivu i trajaće naredna dva meseca.

Kako se navodi u saopštenju Direktorata prva potencijalna letelišta za helikoptere, koje će vazduhoplovni inspektori Direktorata pregledati su  u Jagodini i Ćupriji.

Stručnjaci Direktorata, pregledaće  letelišta na licu mesta  kao i dokumentaciju koja se onosi na:

– dokaz o pravu korišćenja površine na kojoj se nalazi potencijalno letelište
– situacioni plan letelišta u razmeri 1:25.000, sa ucrtanim najbližim naseljenim mestom
– plan-skicu letelišta u razmeri 1:10.000, u vertikalnoj i horizontalnoj projekciji, sa ucrtanim visinama prepreka i drugih opasnih mesta koja bi mogla da ugroze bezbednost letenja.

Sve troškove u vezi sa pregledom potencijalnih letelišta, postupak registracije  kao i sva stručna pomoć, finansiraće  DCV.

Kako navode u Direktoratu inicijativa je pokrenuta radi povećanja bezbednosti u vazduhoplovstvu. DCV je na adrese više od 130 lokalnih samouprava uputio inicijativu za otvaranje i registrovanje letelišta za helikoptere o čemu je Tango Six već pisao.

Opštine koje dobiju saglasnost Direktorata za registrovanje letelišta, moći  će označenu površinu da koriste za turizam, zdravstvo, za potrebe privrede, a naročito u vanrednim situacijama, kada je brzina saobraćaja od izuzetnog značaja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Filip na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Au za 8 meseci od potpisivanja ugovora dobili 25 aviona J-20CE...

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

još da jedna sugestija, posle odlične analize pakistanskog rv i pvo bilo bi dobro da obradite i indijsko rv i pvo

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

DuPe kritikujem ono za šta postoje dokazi. Dokazi ukazuju da je jedan Rafal sigurno oboren a jak indicioni lanac ukazuje da su oborena tri Rafala. To dalje ukazuje da se radi o lošem avionu, lošim pilotima, lošoj taktici, lošim raketama ili sve zajedno. Daljim analiziranjem se može prilično pouzdano tvrditi da su kineske rakete bolje…

09. May 2025.Pogledaj

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

To bi vazilo da su se sukobili npr. Amerika i Indija, medjutim i Indija i Pakistan nemaju bas vrhunski obucene pilote, niti maksimalno uvezban i zaokruzen sistem, vec su tu negde, oko proseka, dakle slican je ljudski faktor i onda kvalitet tehnike odredjuje ishod.

09. May 2025.Pogledaj

Svarog na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@DuPe Tri recenice 3 whataboutizma svaka cast.Da ste procitali clanak t6 ne biste pisali navodno nego bi vidjeli vertikalac i dijelove motora od rafala.

09. May 2025.Pogledaj