BEG airport status
LYBE 1908:30 Z VRB°02KT CAVOK 14/06 Q1024 NOSIG=
Jagodina i Ćuprija prve dobijaju pomoć DCV-a oko moguće izgradnje helidroma

Jagodina i Ćuprija prve dobijaju pomoć DCV-a oko moguće izgradnje helidroma

Timovi Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva započeće za vikend akciju pregleda potencijalnih letelišta za helikoptere širom Srbije. Akcija predviđa pružanje stručne savetodavne pomoći, obilazak 47 opština koje su se odazvale pozivu i trajaće naredna dva meseca.

Kako se navodi u saopštenju Direktorata prva potencijalna letelišta za helikoptere, koje će vazduhoplovni inspektori Direktorata pregledati su  u Jagodini i Ćupriji.

Stručnjaci Direktorata, pregledaće  letelišta na licu mesta  kao i dokumentaciju koja se onosi na:

– dokaz o pravu korišćenja površine na kojoj se nalazi potencijalno letelište
– situacioni plan letelišta u razmeri 1:25.000, sa ucrtanim najbližim naseljenim mestom
– plan-skicu letelišta u razmeri 1:10.000, u vertikalnoj i horizontalnoj projekciji, sa ucrtanim visinama prepreka i drugih opasnih mesta koja bi mogla da ugroze bezbednost letenja.

Sve troškove u vezi sa pregledom potencijalnih letelišta, postupak registracije  kao i sva stručna pomoć, finansiraće  DCV.

Kako navode u Direktoratu inicijativa je pokrenuta radi povećanja bezbednosti u vazduhoplovstvu. DCV je na adrese više od 130 lokalnih samouprava uputio inicijativu za otvaranje i registrovanje letelišta za helikoptere o čemu je Tango Six već pisao.

Opštine koje dobiju saglasnost Direktorata za registrovanje letelišta, moći  će označenu površinu da koriste za turizam, zdravstvo, za potrebe privrede, a naročito u vanrednim situacijama, kada je brzina saobraćaja od izuzetnog značaja.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Ja istinski ne znam jel vi uoće čitate što sam vam napisao ili slijepo vidite samo ono što vjerujete i do vas ne dolaze riječi. Ajde pokušat ću još jednom: Širokotrupni avion, pa bio on i na liniji od sat vremena, jest analitički argument sam po sebi. On znači bitno veće kapacitete na pojedinoj liniji,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Sergej na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Upravo zato je Turska uvidevši o kakvoj se prevari radi na elegantan način izašla iz programa F-35. Can not run, can not turn can not hide.... Usput im ponude po paprenoj ceni dokazano loš patriot. Pa su turci brže bolje da zakrpe rupu i koliko toliko zaštite svoje nebo otrčali i kupili stvarno…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Drugo, svaki marketing strucnjak ce Vam reci da su sanse da Ruski avion bude konkurencija Airbus i Boeing-u nepostojece,ne samo, ali i zbog lose reputacije Rusa u postprodaji i bezbednosti (gledaj Sukhoi superjet). Нема то везе са маркетингом него са слободним тржиштем, слободним протоком људи и идеја и осталим глупостима.И Хитлер се својевремено…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Mayer SRJ je posedovala rakete zemlja zemlja, zasto onda nisu gadjali Budimpestu, Tiranu i Sofiju? СРЈ није поседовала балистичке пројектиле имали смо само артиљериску ракету луну домета 70 км ,СФРЈ је имала 12 лансирних возила 6 је остало у Републици Српској ,а 6 је у Србији. У току рат у Босни испаљено је око 100…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend