BEG airport status
[LIVE POST] Obilazak civilnog dela aerodroma Morava

[LIVE POST] Obilazak civilnog dela aerodroma Morava

Danas sam u Kraljevu.

Odabrani klasicni mediji obici ce danas civilni deo mesovitog vojno-civilnog aerodroma Morava kod Kraljeva u organizaciji Ministarstva odbrane. Tango Six je takodje dobio poziv i na blogu ce te moci uzivo da pratite moju danasnju turu dela aerodroma koji su pomenuti klasicni mediji vec prestali da zovu Ladjevci. Detaljnija video reportaza bice online, nadam se, vec veceras.

Odlazak do LYKV planiran je ViPVO HT-om, poletanje je planirano sa VMA helidroma u 10 casova.

10:00 – 12273 nam je transport za danas.

20120430-095651.jpg

10:07 – 400 metara iznad terena sa 15 ljudi. Sedamnaestica nije bila planirana. Uzimajuci u obzir najavljenih 30 stepeni kasnije danas povratak ce biti spor.

20120430-100848.jpg

10:37 – Na 10 minuta do sletanja. Leti se izmedju 300 i 700 metara QNH

20120430-103242.jpg

10:40 – Sletanje nakon nekoliko krugova iznad novog terminala radi fotografisanja.

20120430-104130.jpg

20120430-104750.jpg

11:00 – Obilazak pristanisne zgrade. Najnovijeg putnickog terminala u Srbiji.

20120430-115519.jpg

20120430-115537.jpg

20120430-115558.jpg

20120430-115702.jpg

20120430-115801.jpg

20120430-115834.jpg
12:37 – Obilazak zavrsen, uz ponovno kruzenje iznad civilnog dela radi fotografisanja i snimanja.

20120430-124256.jpg

Proveli smo nekih sat i po vremena u obilasku nove pristanisne zgrade uz brifing nadleznih iz Ministarstva odbrane sa strane gradjavinsko logistickog dela i predstavnika 98. vazduhoplovne brigade sa strane buducih zajednickih civilno-vojnih operacija.

Brifing je pojasnio nekoliko nedorecenih stvari u vezi tempa izgradnje svih elemenata civilnog dela i planirane podele nadleznosti dok su nam takodje razjasnjeni i detalji vezani za vazduhoplovno-operativni deo projekta.

O svemu ovome uz video-reportazu koju sam snimio citajte sutra na blogu. Toliko za danas.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

fu

Uvek ce biti i ostati aerodrom Ladjevci!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj