BEG airport status
LYBE 1907:30 Z 020°03KT 320V050 CAVOK 12/06 Q1024 NOSIG=
[LIVE POST] Obilazak civilnog dela aerodroma Morava

[LIVE POST] Obilazak civilnog dela aerodroma Morava

Danas sam u Kraljevu.

Odabrani klasicni mediji obici ce danas civilni deo mesovitog vojno-civilnog aerodroma Morava kod Kraljeva u organizaciji Ministarstva odbrane. Tango Six je takodje dobio poziv i na blogu ce te moci uzivo da pratite moju danasnju turu dela aerodroma koji su pomenuti klasicni mediji vec prestali da zovu Ladjevci. Detaljnija video reportaza bice online, nadam se, vec veceras.

Odlazak do LYKV planiran je ViPVO HT-om, poletanje je planirano sa VMA helidroma u 10 casova.

10:00 – 12273 nam je transport za danas.

20120430-095651.jpg

10:07 – 400 metara iznad terena sa 15 ljudi. Sedamnaestica nije bila planirana. Uzimajuci u obzir najavljenih 30 stepeni kasnije danas povratak ce biti spor.

20120430-100848.jpg

10:37 – Na 10 minuta do sletanja. Leti se izmedju 300 i 700 metara QNH

20120430-103242.jpg

10:40 – Sletanje nakon nekoliko krugova iznad novog terminala radi fotografisanja.

20120430-104130.jpg

20120430-104750.jpg

11:00 – Obilazak pristanisne zgrade. Najnovijeg putnickog terminala u Srbiji.

20120430-115519.jpg

20120430-115537.jpg

20120430-115558.jpg

20120430-115702.jpg

20120430-115801.jpg

20120430-115834.jpg
12:37 – Obilazak zavrsen, uz ponovno kruzenje iznad civilnog dela radi fotografisanja i snimanja.

20120430-124256.jpg

Proveli smo nekih sat i po vremena u obilasku nove pristanisne zgrade uz brifing nadleznih iz Ministarstva odbrane sa strane gradjavinsko logistickog dela i predstavnika 98. vazduhoplovne brigade sa strane buducih zajednickih civilno-vojnih operacija.

Brifing je pojasnio nekoliko nedorecenih stvari u vezi tempa izgradnje svih elemenata civilnog dela i planirane podele nadleznosti dok su nam takodje razjasnjeni i detalji vezani za vazduhoplovno-operativni deo projekta.

O svemu ovome uz video-reportazu koju sam snimio citajte sutra na blogu. Toliko za danas.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

f

Uvek ce biti i ostati aerodrom Ladjevci!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Sergej na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Upravo zato je Turska uvidevši o kakvoj se prevari radi na elegantan način izašla iz programa F-35. Can not run, can not turn can not hide.... Usput im ponude po paprenoj ceni dokazano loš patriot. Pa su turci brže bolje da zakrpe rupu i koliko toliko zaštite svoje nebo otrčali i kupili stvarno…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Drugo, svaki marketing strucnjak ce Vam reci da su sanse da Ruski avion bude konkurencija Airbus i Boeing-u nepostojece,ne samo, ali i zbog lose reputacije Rusa u postprodaji i bezbednosti (gledaj Sukhoi superjet). Нема то везе са маркетингом него са слободним тржиштем, слободним протоком људи и идеја и осталим глупостима.И Хитлер се својевремено…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Mayer SRJ je posedovala rakete zemlja zemlja, zasto onda nisu gadjali Budimpestu, Tiranu i Sofiju? СРЈ није поседовала балистичке пројектиле имали смо само артиљериску ракету луну домета 70 км ,СФРЈ је имала 12 лансирних возила 6 је остало у Републици Српској ,а 6 је у Србији. У току рат у Босни испаљено је око 100…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Tonči Peović je do 2009. bio direktor ZL Dubrovnik. Nakon toga je vođenje ZL Dubrovnik preuzeo Roko Tolić. Od 2.8.2018. na čelu ZL Dubrovnik je Frano Luetić.

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Hvala na opširdnom odogovoru. Iskreno sam uživao u čitanju. Prvo par detalja: Ljubljana i Brač nisu u koncesiji nego su prodani, Ljubljana je u vlasništvu strane kompanije, Brač domaćeg turističkog poduzeća. Jednako tako u privatnom vlasništvu je i Lošinj. Istinski shvaćam vaše oduševljenje liberalnim kaptializom. Ja sam kapitalista već skoro 30 godina, nemam dana rada…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend