BEG airport status
Amerikanci na batajničkom aeromitingu sa jedinm tankerom KC-135R i dva aviona F-16C!

Amerikanci na batajničkom aeromitingu sa jedinm tankerom KC-135R i dva aviona F-16C!

EKSKLUZIVNO – Američka vojna avijacija na aeromitingu povodom 100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva biće predstavljna sa platformom za dopunu aviona u vazduhu, tankerom KC-135R kao i sa dva aviona F-16C iz Aviana. Rusi potvrđuju do kraja nedelje.

Kako je američka ambasada u Srbiji upravo zvanično potvrdila za Tango Six, 31. avgusta, 1. i 2. septembra USAF će na Batajnici biti prisutan sa dva već viđena gosta i jednom ekskluzivom.

121. Air Refueling Wing iz vazduhoplovne komponente (ANG – Air National Guard) Nacionalne garde Ohaja sa ANGB (mešovitog civilno-vojnog aerodroma) Rickenbacker u Ohaju, učestvovaće u statičkom delu sa letelicom za dopunu aviona u vazduhu Boeing KC-135R. „Stratotanker“ koji će doći na Batajnicu predstvlja najbrojniji tip aviona za popunu gorivom u vazduhu oružanih snaga SAD, CFM56 motori u R verziji produžili su život ovom vazduhoplovu koji je u aktivnoj službi kroz razne iteracije od 1957. godine. 121. wing će poslati letelicu iz jedne od svoje dve jedinice koje lete ovaj tip aviona – 145. ili 166. eskadrile.

Drugi deo američke ekspedicije činiće USAFE deo (United States Air Forces Europe). Dva aviona F-16C block 40 (CG verzija) učestvovaće samo na statičkom delu izložbe. Oni su deo 555. eskadrile „Triple Nickel“ koja je deo 31. Operations Group-a – vazduhoplovne komponente 31. lovačkog wing-a USAFE-a bazirane u Avijanu, Italija. F-16 koji je oboren 1999. godine u zapadnoj Srbiji i koji se u delovima nalazi u Muzeju vazduhoplovstva na aerodromu Nikola Tesla pripadao je ovoj jednici. Ova poseta će međutim biti drugo sletanje 555. eskadrile na Batajnicu u mirnodopskim uslovima.

Rusi

Zvanična potvrda se očekuje krajem nedelje. Po poslednjim informacijama dolaze samo ”Стрижи” sa 5 aviona MiG-29.

FOTO: Barry Griffiths i Mark Van Der Vliet

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj