BEG airport status
Obraćanje Džejmsa Hogana zaposlenima u Jatu

Obraćanje Džejmsa Hogana zaposlenima u Jatu

BEOGRAD – Predsednik upravnog odbora i generalni direktor Etihad Ervejza Džejms Hogan obratio se zaposlenima Jat Ervejza nakon konferencije za medije Er Srbije. Nova srpska nacionalna avio-kompanija objavila je danas svoj prvi oglas u štampi gde je otkrivena i adresa buduće internet prezentacije.

 
 
Etihad_Air_Serbia2
 
Da će sa novim menadžmentom doći i nov pristup poslovnoj komunikaciji juče su uverili zaposleni Jat Ervejza. Džejms Hogan, novi direktor Er Srbije Deni Kondić i Rej Gamel, chief people and performance officer Etihada, održali su svojevrsno uvodno keynote obraćanje zaposlenima Jata. Skup je bio zatvoren za medije ali je integralni snimak kasnije objavljen na sajtu Etihad:
 
 

 
 
Jutros nas je dočekao i prvi print oglas Er Srbije gde stoji da će buduća web adresa kompanije biti www.air-serbia.com koja je trenutno redirekcija na dosadašnji Jatov sajt:
 
 
2013-08-02 09.30.23
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

I

Slava Bogu!!!

Odgovori
M

Kakva slava, Kom Bogu??? Znate li uopšte šta je rečeno zaposlenima ??? Stw su obaveštene, da to što imaju dozvole države Srbije, po 20.god ne znači ništa, ići će da se obučavaju ponovo, pa ko prođe!!! Kao da ne prolaze svake godine isto! Ko je vlasnik te kompanije? Ako je država Srbija, zašto dozvoljava da se njeni građani tretiraju kao roblje? Ili je prvi podpredsednik i to ugovorio sa svojim novim najboljim prijateljem? Na stranu što je ugovor tako transparentan, da se o njemu ne zna ništa! Kolaju glasine da važi 5.god. a posle gospoda mogu da odu sa sve slotovima koje je Jat godinama sticao i koji vrede više od tog , najavljivanog ulaganja! Ima li, ovde, nekog da se oglasi i predoči građanima ono što bi morali da znaju? Kako se upravlja resursima države Srbije???

Odgovori
I

Ne lupaj. Ako ne znas sta je potpisano pa ti se malo raspitaj ako ti je nedovoljno ono sto je vec objavljeno. Dzabalebarenja u JAT-u vise nece biti. A ako ces u svaki poslovni posao da sumnjas ti majstore idi onda na Kubu, tamo je jos uvek socijalizam.
Sad ce da se radi i ponasa sa putnicima kako treba. Svetska obuka, prvoklasna usluga, profitabilna kompanija.

S

Dozvole za ovlasceno osoblje, pa i stw, su jedno a ovlascenja za NOVI tip aviona drugo, pa se obuka podrazumeva, a samim tim i ispiti i selekcija, a postoje i redovne provere i produzenja i dozvola i ovlascenja, tako da 20 godina imanja dozvole NE znaci i NE podrazumeva bas sve.A o tome sta pise u ugovoru NE bi trebalo da zanima one kojih se sve direktno ne tice ( zaposleni itd) tako da ovakvo komentarisanje bas i ne stoji, a osim toga uvek ce kod nas biti nezadovoljnih i nespremnih na bilo kakve promene, pa dok traje traje.
Vise je nego ocigledno dokle smo stigli sa takvim stavom

V

Bolje ce se upravljati nego sto je upravljala Drzava Srbija. Gradjani ionako nemaju pojma, niti ih interesuje.

Odgovori
P

Ovo je netacno; JAT je drzavno preduzece, gradjane i te kako interesuje sta se dogadja sa jatom jer koriste jatove usluge; Takodje gradjane interesuje sta se dogadja sa jatom jer drzava treba da preuzme oko 200 miliona dolara jatovih dugova i socijalni program; to je za Srbiju u ovom trenutku ogromna svota novca;
Drzava je mogla da proguta knedlu i da zatvori jat; jer ne moze da izdrzi troskove koje sa sobom nosi nacionalni avio prevoznik male i siromasne zemlje; tek ove godine su ozbiljnije gledali finansijske analize za jat; koje su veoma nepovoljne po sve, Ali … drzava je trebala jat da reorganizuje jos 2006 a nije partije na vlasti su koristile jat nemilice a nista korisno nisu doprinele …sada nemaju kud; NISU ozbiljno trazili partnera ovih godina; Tako da dovodjenje jata u ovo stanje u kojem je sada odgovorne su partije na vlasti od 2001 do danas, rukovodstvo jata ia i donekle veoma losa kultura ponasanja i komunikacije koja postoji u jat-u. Nece vam biti lako sa Englezima koji ce upravljati, jer tu je jedini interes profit; nema vise socijale i vise od pola zaposlenih jata ce dobiti otkaze;
Kondic ima tezak posao, ima godinu dana da ovo partnerstvo napravi profitabilnim ..
Vazno je da se jat dovede na evropski nivo i da nastavi da radi; sada je to Air Serbia i zato je sasvim jasno da javnost ima pravo da zna; Sem toga kakva vam je to komunikacija "ne lupaj" –nema smisla.

V

Kada neko lupa, ja to nazovem lupanjem. Kada neko prica pametni, ja to nazovem pametnim. Nemam razloga bilo kome da uvijam ili ulepsavam.

A pro po, brige gradjana. Kada su to bilo koji gradjani postavili bilo koje pitanje o javasluku u JAT-u?

Posto svi znamo da nisu, onda je logican sled da ih nije briga.

Pises o dugu. Ko je stvorio dug u JAT-u?

Dosadasnji vlasnik. Drzava Srbija. S toga je jedino moguce i posteno da taj dug preuzme na sebe.

A pro po Engleza i ostalih. Sta ima lose u tome da komercijalna firma radi s profitom? I dosta vec jednom lazne zalopojke.

Ko ne radi ima da leti. Ko radi i zeli da radi, dobice platu. Kako celi svet, tako i Srbija. Napokon.

P

Vas nacin pisanja nije kulturan to ce Vam svako reci; Sto se tice loseg rada i ponasanja u jatu, ima mnogo zalbi i komentara; Koliko je zalbi gradjana primila jatova sluzba za reklamacije ili kako se vec zove jatov "customer service" (?) javnost ne zna? koliko sati kasnjenja je imao jat ove godine? koliko prosle (?) da li znate?
koliko losih komentara i kritika na racin usluga jata ima kada god se na portalima objavi neka vest vezana za jat? da li znate? Da li mozete sada da mi date bilo kakvu statistiku? da ne bi vi i ja pricali u prazno? Evo reci cu vam da u proseku na svaku vest o jatu javi se najmanje 3-5 koji smatraju da jat treba zatvroriti i da ne treba da postoji jer kosta poreske obveznike Srbije; Na 20 vesti naci cete 80% zalbi na rad jata, da li je to javnost ili nije? Da li je ikada sprovedena anketa u javnosti sa pitanjem ocenite rad jata, da li Srbiji treba avio prevoznik? nije zar ne; Ima nas nekoliko koji nemamo nikakav interes u jatu pa smo mnogo pisali i branili jat da bi se ocuvala radna mesta; a sta bi bilo sa vama da vas je kupio Miskovic i ostali iz klube Privrednik? Procenili su da tu ne mogu brzo da zarade …domaci lopovi pa se povukli zar ne?
Ko je stvorio dug jat-a? imate li tu analizu? Jat ima ogromne troskove poslovanja jer treba obnavljati flotu, obnavljanje flote, odrzavanje i ostali fiksni troskovi su ogromni …znaci vrlo visoki troskovi poslovanja zar ne? ako radite u jatu ovo morate znati; ako ne znate to je vec problem; ; pitanje je i za politicare u Srbiji koji su se bavili jatom; ; sada cete tesko moci da ih bilo sta pitate jer oni misle da su vas spasili, tako to racunaju; posto mi imamo vrlo povrsno novinarstvo i filtrirane medije odavno nismo mogli da procitamo dobru analizu na tu temu;
Poznajem dobro Britance jer sam radila cetiri godine za Rojters u Connecticatu/ NJujorku SAD …pratim britanske medije, politiku ..mogu da vam kazem da svet u ogromnoj krizi danas ili od 2008e jedan od najvecih razloga je model gde je profit najvazniji; Jer pri takvom modelu oni nemaju obaveze prema zaposlenima jer svako je zamenjiv i tu ni kvalitet rada nije garancija; Moj komentar nije nikakva zalopojke nego samo zapazanje.

V

Hvala na zapazanjima. Nemam nameru uopste da diskutujem.
Kulture radi, samo cu ispraviti greske.

Ne radim u JAT-u.
Profesionalno sam u vazduhoplovstvu poodavno.
Imam dovoljno informacija o stanju u industriji unazad godinama.

JAT je dobro prosao, kako je moglo biti. Ne pada mi napamet bilo koga da pitam. Ima li su priliku da pitaju. Sorry.

Za politicare boli me uvo. Lazovi, sve do jednoga.

I dalje cu lupetanje da nazivam lupetanjem. Neka oni koji lupetaju dokazu da pricaju pametno.

Видимо да су већ показали колико пажње посвећују језику – у реклами им је промакло да пише ПОТРАЖЖИТИ. Изузетно! Ако се по јутру дан познаје, светла нам се будућност пише…

Odgovori
R

Da provuklo se "potrazziti", a ovima kojima se nije provukla greska jezicna, "provukla" se "greska" od "samo"
250 miliona dolara duga za koju su "krivi" oni koji placaju porez i oni ce ga i platiti. Potrebno je pravilno govoriti i pisati srpski (I svaki drugi jezik} ali je potrebno da se zna sta govoriti, raditi i pisati da se nebi bankrrotiralo. Toliko iz Sdneja uzvisena Bako Stumpf i pozdravite kumove.
Svako dobro i prijatno leto u Otadzbini Srbiji. Long live Serbia and people.
Iz Sidneja Rodney.

k

Mozda si ti i dzabalebario,za razliku od nas koji smo i vise nego posteno i predano radili,a da nemas pojma i lupetas vidi se po tome i kako se obracas!

Odgovori
V

Ja nisam dzabalebario. Koliko sam posteno i predani radio, necu tebi da odgovaram. Da li imam pojma, ti nisi pozvan da sudis. Samo nastavi s lupetanjem.

z

Kao sto sam ranije napisao – daleko si ti od avijaticara.

V

Kao sto sam ranije napisao, nema potrebe da mi se obracas.

B

Momci, citam vase postove, vidim da vecina radi u Jatu, i vidim da je nezadovoljstvo ogromno…Kao putnik, kao neko ko je obleteo planetu nekoliko puta, sa vecinom major airlines i skoro svim tipovima aviona u saobracaju, reci cu Vam sledece:Jat-om sam poslednji put leteo za Atinu 1995 sa DC-9. Od tada vas je konkurencija obrisala sa maticnog aerodroma!!! Jat-u je kraj morao doci, jer se u tom pravcu radilo nekoliko prethodnih decenija…U tzv. "Zlatnim godinama", na flotu od 35 aviona dolazilo je 12000 zaposlenih..!!!!!."Tamo nek"i KLM, sa kojim sam cesto leteo ima 35000 ljudi na flotu od 116 aviona.Koliko bi ih u Jat-u radilo na 116 aviona? U predstavnistvu u Njujorku nekada ,40 zaposlenih! U dve kancelarije!!! Nije dobro sto su neki stranci, odakle god dosli, kupili Jat i sada prave "tek-cemo-videti-sta" od njega…jer ih nacionalna srpska kompanija, ne zanima previse. Ne zelim da pravim paralele izmedju Balkana, Maleva i ovoga sto se dogadja sada, ali oni vise nemaju nacionalne kompanije, a ti brendovi su bili stari po 60 i vise godina…Koliko je Jat godina imao 1.avgusta..?

Odgovori
n

Авио-компанија је основана 17. јуна 1927. као „Аеропут“. Аеропут је постао „Југословенски аеротранспорт“ (скраћено ЈАТ) 1. априла 1947.

M

ne, nije, Aeroput je bio privatna kompanija koja je preko izdatih akcija izašla na berzu i tako počela sa radom. kao takva (privatna) je ugašena posle 2SR (24. decembra 1948), godinu ipo dana nakon što je JAT osnovan.

Aeroput je svakako deo domaćeg vazduhoplovnog istorijata, ali ne i deo JAT-ovog istorijata.

M

Nije tačno
Između nekadašnjeg Aeroputa koje je bilo akcionarsko društvo, i JAT-a ne postoji pravno sledbeništvo.
Odnosno Aeroput je ugašen i osnovana je nova kompanija

M

Upravo to, što ste rekli me i plaši. Nije tajna da su sve Vlade uništavale i muzle Jat! Volim kad čujem da je bio gubitaš jer se pitam što su se sve partije otimale za "vlasništvo" nad njim i tu uhlebljivale svoje kadrove? Dinkić će ostati upamćen u istoriji kao veliki "spasilac" srpske privrede. Upravo on je nelegalno otcepio, aerodrom od Jata, a sad je Etihad otkrio da je terminal 1 još vlasništvo Jata. Možda ga neće dobiti? Hoće li svoju nesposobnost i lopovluke ovako jednostavno prikriti? Air Berlin je za 20% akcija dobio 700 miliona, kao gubitaš!!! Ovih 100 miliona za paket sa aerodromom je smešno. Zato ne razumem zašto je nenormalno, ne da zaposleni, već da građani Srbije saznaju, šta je prodato i pod kojim uslovima!!! Precizno

Odgovori
s

VIše neće biti,kako je nekad bilo!
Radim u ino preduzecu,i ako se držiš pravila igre opstaješ.
Normalno,ne živi se od stare slave.Obuke na svaka tri meseca,ispiti ,obavezni polugodišnji auditi i tako već sedam godina.
Nema da ti piše da radiš,a tebe nema pola godine na poslu!

Odgovori
B

Er Srbiju će voditi profesionalci u avio poslu za razliku od JAT-a koji su vodili (a doveli su ga do propasti) diletanti, politikanti, kumovi, burazeri i ostali "stručnjaci". Ali u JAT-u je radio veliki broj ljudi profesionalaca, operativaca, ljudi koji su voleli svoju firmu i posao i u njega uložili svoje živote. E njihov rad i trud su oni gore pomenuti obezvredili i obesmislili. Radnici JAT-a su se obradovali novom menadžmentu i novom putu jer im to daje nadu u opstanak i razvoj. Ostali su u strahu jer dobro znaju da u novoj firmi nemaju šta da traže a pre svega da daju da bi nešto za uzvrat i dobili tj zaradili. Pogledajte i poslušajte Hogana i Kondića pa ih uporedite sa bivšim direktorima JAT-a Milutinovićem, Starčevićem, Radovanovićem i ovim koji je trenutno na tom mestu. Kakvi patuljci!!! Šta oni predstavljaju a avio biznisu i šta bi oni mogli da rade u Er Srbiji? Ništa naravno. Višedecenijsko tavorenje i uništavanje JAT-a dovelo je do toga da se opšta svest, kultura, entuzijazam i energija spuste na nedopustivo nizak nivo.Zato je neophodno, kao što su gospoda iz Etihada i rekla u svom obraćanji radnicima, puno raditi sa ljudima u novonastaloj kompaniji i tada će siguran sam biti nade za Er Srbiju, a kao primer i mnogim drugim firmama u Srbiji.

Odgovori
V

Tacno. Od prve reci, do zadnje.

S

Bravo, to je suština cele priče.

m

kako se deca komunizma boje novog poretka koji se sprema :D nema vise radio ne radio svira vam radio :P

Odgovori
T

Drama u jat-u,onaj sef instruktora iz pazove otrčao u čuvenu prigradsku kafanu kod debelog Renea gde su se donosile cuvene strateške odluke u vezi kompanije da hitno promeni jelovnik u arapsko-bosanski,svi strepe da li ce sef pilota po 5 put imati snage za jos jedno uvlačenje,ljubljenje stopala,debeli predsednik sindikata ne zna kako da svom ocu slavuju objasni da mora malo i buducem sefu iz etihada da bude na uzici.Vukasinovic i dalje spasava sezonu,jos nije provalio sta se desilo.E jat- e,sahranili su te najgori.

Odgovori
V

Ako su ga takvi sahranili, nije ni zasluzio da zivi.

M

Ne znam gde ste radili, kultura komunikacije vam je neverovatna. Etihad ili neka druga strana kompanija bi odmah prepoznala pozitivan stav i sinergiju. Batinaši, a to je vaš i Dinkićev nastup, nisu u svetu dobro prihvaćeni. Tamo se davi svilenim gajtanom i u rukavicama. Inače prvi put ću javno izreći– DRAŽE MI JE DA ME UBIJU ARAPI, NEGO NEMCI!!! Oni su, posle lešinarskih stranaka i kadrova, glavni razlog što je Jat dobio nelojalnu konkurenciju. Još je prvi demokratski ministar saobraćaja "prodao" Lufthanzi slotove, spavanja, jer mu je to bila dedovina. Inače ne lajem sebe radi, jer sam u penziji, ali pošto sam 29.g. letela, ne volim da mi "poznavaoci" objašnjavaju šta je to što sam radila i živela. Od dozvola, pa na dalje

V

Ako se meni obracate, radim u delu sveta gde se ovako komunicira. Gde se popu kaze pop, a bobu bob. I gde nema delenja ljudi na Arape, Nemce, pingvine. Vec na radnike i na neradnike. Znaci, nisam u Srbiji.

Ako se niste meni obratili, zaboravite na ovaj odgovor. Dve sam godine duze u letenju, tako da smo skoro po tome generacija.

B

Ne znam gde ste radili, kultura komunikacije vam je neverovatna. Etihad ili neka druga strana kompanija bi odmah prepoznala pozitivan stav i sinergiju. Batinaši, a to je vaš i Dinkićev nastup, nisu u svetu dobro prihvaćeni. Tamo se davi svilenim gajtanom i u rukavicama. Inače prvi put ću javno izreći– DRAŽE MI JE DA ME UBIJU ARAPI, NEGO NEMCI!!! Oni su, posle lešinarskih stranaka i kadrova, glavni razlog što je Jat dobio nelojalnu konkurenciju. Još je prvi demokratski ministar saobraćaja "prodao" Lufthanzi slotove, spavanja, jer mu je to bila dedovina. Inače ne lajem sebe radi, jer sam u penziji, ali pošto sam 29.g. letela, ne volim da mi "poznavaoci" objašnjavaju šta je to što sam radila i živela. Od dozvola, pa na dalje
Opet pitam administratore zašto mi ne objavljuju odgovore, kad nikog ne vređam???

S

He, he, fenomenalno docarana atmosfera u letackoj. Mozes misliti kakva je uzbuna u Bul. Umetnosti ;)

M

A sta se desava sa ugovorom izmedju Srbije I airbus-a?

Odgovori
B

Da li iko naslućuje ili zna šta će biti sa JAT Tehnikom? Da li će biti u nekom odnosu sa Er Srbijom ili je puštena niz vodu pa kako joj Bog da? Ljudi iz Etihada su rekli dosta toga ali ne pomenuše održavanje aviona. Menadžment JAT Tehnike mudro ćuti, ali nisam siguran da to znači da radnici tog preduzeća mogu mirno da spavaju.Možda bi Tangosix mogao da napiše nešto na tu temu.

Odgovori
N

Najpozitivnija stvar za avijaciju koja se u Srbiji desila u poslednjih 25 godina.

Odgovori
V

Dajte ljudi ne mlatit praznu slavu Er Srbija pravni sledbenik Jat airwaysa ce biti vrlo uspesna i jaka firma zahvaljujuci Etihadovom suvlasništvu i upravi koju ce ciniti profesionalci plus novi avioni, nova usluga i ozbiljan rad zaposlenih i eto rezultata vrlo brzo. Hvala Bogu da je se ovo desilo.

Odgovori
P

Vlada Srbije i Etihad treba da naprave konferenciju za stampu na kojoj ce analiticari i noviari moci da postavljaju pitanja; U Nvostima se juce pojavio jedan clanak koji govori o tome koje prednosti jatu donosi Etihad …navodi se da ce jat leteti sa air basevima, navode se sve ustede jer su u pitanju novi avioni; Koliko shvatam jatovi avioni ce biti lease, novih deset aviona; a obe strane ulagace po 100 miliona dolara u obrtni kapital u narednim godinama; Sta ce biti sa jat tehnikom? Da li jat ima neka prava po osnovu vlasnistva u odnosu na aerodrom Beograd?

Odgovori
V

Air Serbia je vec nesto pozitivno uradila, nadam se nastavice sa takvom praksom na dalje, naime koliko mogu da vidim nema vise zaposljavanja preko veze nego javni konkursi, cv svakog kandidata pa ko zadovolji dobije posao. Dakle novi menadzment vraca profesionalizam u firmu a to je put do uspeha.

Odgovori
V

Molim Vas, ako neko zna da mi odgovori, kada ce biti konkurs za prijem pilota i mladih kopilota

Odgovori
r

A sta je to novo sto su nam ova tri gospodina rekla, a da mi to nismo znali? Da nas je unistila politika, da je potrebna hrabrost, da treba poslovati trzisno….? Primetio sam da Jat Airways nijednom nisu definisali kao nacionalnu avio-kompaniju. A takvih Air-necega je pun svet. Bar su mogli da koriste cirilicu. Globalizam na delu, nema sta. E, Srbijo sta si docekala. E, Vucicu, Vucicu….Kakvo ponizenje, kakav autogol. Doneli su svoj plan, bacili ga na sto, rekli- uzmi ili ostavi, a ovaj uzeo.

Interesantno je Mihailovo pitanje. Sta je sa ugovorom Jata i Airbus-a? To su ta polu-resenja, kao sto sam vec napisao negde u komentaru. Pa za te pare koje ce Srbija da da, mogli smo da kupimo cetiri nova aviona pravo ispod cekica. Valjda ce ljudi nesto i da plate, posto za sad samo klate. Znate ono- plati pa klati. Videcemo. Ipak mi splasnjava pocetni optimizam. Sta ces, nada poslednja umire.

Odgovori
b

Ima li iko bilo kakvih saznanja sta se desava u odnisu Air Serbia-e i JAT Tehnike? JAT AW i JAT Tehnika imaju ugovor ali i taj ce ugovor isteci, sta onda? Ijedna i druga kompanija cute osim sto je u par navrata receno da ce Air Serbia oformiti svoje linijsko odrzavanje ne precizirajuci u kom prostoru i sa kojim ljudima. Da li ce se to desiti dogovorom jer je i Tehnika drzavno preduzece ili ce po tradicionalnom srpskom obicaju raskusuravanja prijatelja {nadam se da nece da rade nmozevi? Jat Tehnika je izdvajanjem od JAT-a na lepe oci dobila hangare i alate za dz,sto bi se reklo.Odvojio se ketering i zemaljska operativa,sve u stilu nit luk jeli nit lukmirisali a dugovi ostase kompaniji.Da li je doslo vreme da se toj kompaniji sada nesto i vrati?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Jel se zna da li su Orbiteri jos uvek u upotrebi, nabavljeni su jos 2008. a nismo ih videli ni na jednoj vojnoj vezbi

17. Sep 2021.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

@Апок Radar AN/APG-82(V)1 koji se ugrađuje na F-15EX i u F-15QA može istovremeno raditi u v-v i v-z modu... To je ujedno i jedan od najmoćnijih AESA radara u upotrebi na višenamjenskim borbenim avionima. https://www.raytheonintelligenceandspace.com/capabilities/products/apg82v1

17. Sep 2021.Pogledaj

Aca na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Pored ovih bespilotnih letelica nam treba jos Bajraktar...

17. Sep 2021.Pogledaj

Beli na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

@Stojko Naravno da ce biti jeftiniji nego ovaj kineski jer se pravi kod nas i slabijih je performansi. Nije tu nesto puno ulozeno, nije ni bilo dovoljno inzinjera da se koncentrisu na taj projekat, jer kako smo saznali u VTIu je svaki inzinjer radio po na nekoliko projekata.

17. Sep 2021.Pogledaj

Miloš77 na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Mora segledati sira slika. Upitanju je osvajanje sposobnosti razvoja i proizvodnje ne Pegaza nego bespilotnih borbenih sistema u Srbiji. Kinezi nam koliko je vec objasnjeno najvise pomazu u razvoju komandnih stanica. Poenta nije cena niti kolicina ovog prvog Pegaza nego onih budićih. Ja se nadam da nećemo ni praviti vise od 12-20 komada nego da…

17. Sep 2021.Pogledaj

Send this to a friend