BEG airport status
Škola letenja Pegaz objavila početak obuke za nove instruktore letenja

Škola letenja Pegaz objavila početak obuke za nove instruktore letenja

BEOGRAD – Škola letenja Pegaz objavila je poziv zainteresovanima za početak obuke za ovlašćenje instruktora letenja koja počinje 20. septembra.

 
526261_178931032226719_299603448_n
 
Odobrena Trening Organizacija Pegaz organizuje još jednu od mnogobrojnih obuka za Flight Instructore . Pegaz je organizacija osnovana 1991. godine koja je jedna od retkih izdržala sve tranzicije i dan danas vrši obuku od PPL(A) gde se leti na avionima Cessna 150 i Cessna 172 do ATPL(A) gde letite na avionu tipa Cessna 310 i Piper PA – 34 Seneka. Letački deo je smešten na aerodromu  “Lisiciji Jarak” u Beogradu, a leti se i sa međunarodnog aerodroma “Nikola Tesla” u zavisnosti od nivoa obuke, dok se teorijski deo održava u opremljenim učionicama u Slobodana Jovanovica 1/2 .

Počelo je još jedno prikupljanje prijava ove godine i za PPL(A) I ATPL(A) kurs. Prijave se mogu slati cele godine.

Više informacija mozete dobiti na telefon: +381 63 509 467 , na sajtu www.pegazair.rs ili Facebook stranici Pilotska Škola Pegaz, stoji u saopštenju ove škole letenja.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Koliko je meni poznato a skoro sam bio na aerodromu "Lisiciji Jarak", Cessna 310 je jos u neletnom stanju a PA-34 Seneku nisam imao prilike da vidim. Znam da je reklama neophodna ali netreba bas toliko lagati.

Odgovori
Iv

Prvo, ne treba se pise odvojeno.

Drugo, to sto je Cessa 310 trenutno na radovima ne znaci da nikad nece biti gotova.

Trece, ako pozelite da letite Seneku prijavite se da vidite da li postoji.

Cetvrto, pilotska skola Pegaz nema potrebe da laze narod I sabotira druge skole,od kad je osnovana radi I skolovala je dosta pilota koji su se kasnije setili da I sami otvore svoje centre.

I na kraju, 16. Aprila 2013. Godine prosla je EASA inspekciju bez jednog findinga.Ukoliko sumljate u informacije, slobodno konraktirajte DCV Republike Srbije. Veliki pozdrav od Safety Manager-a skole .

l

Bo

Ja bio sad zadnje nedelje opet na jarku da gledam padobrance." Cessa", kako kaze Ivana Safety Manager-a, jos uvek ne radi a Seneke i dalje nema. Sve ostalo u vasem tekstu ja nisam ni spominjao. Stvarno me ne zanima kad ste osnovani ni dali ste prosli neku inspekciju. Ali cinjenice u vezi vasih aviona i dalje stoje.

Odgovori
Iv

Postovani gospodine,

Razumem Vas u potpunosti, u danasnje vreme poverenje je skupa rabota…

Iz tog razloga, sledeci put kad “ svratite“ na Lisicji Jarak slobodno se javite direktoru skole licno. Ne radimo panoramu, ali kao veciti zaljubljenici u avijaciju mozemo da Vam ponudimo jedan informativan let sa zadovoljstvom.

Pozdrav,

Safety Manager

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj