BEG airport status
C-17 Ujedinjenih Arapskih Emirata posetio Beograd

C-17 Ujedinjenih Arapskih Emirata posetio Beograd

BEOGRAD – Transportni avion C-17 Ratnog vazduhoplovstva Ujedinjenih Arapskih Emirata sleteo je juče oko 15 časova na Aerodrom Nikola Tesla. Globemaster III zadržao se malo više od dva sata da bi, kako saznajemo, istovario helikopter.

7106888811_f3855b57c0_c

Let UAE 1225 aviona C-17 registarske iznake „1225“ iznenadio je juče beograđane preletevši deo grada koji se nalazi na prilaznoj ravni  piste 30 beogradskog aerodroma. Transporter je sleteo nešto posle 15 časova i na platformi Nikole Tesle zadržao se taman toliko da istovari neuobičajeni komad tereta – helikopter.

Do objavljivanja ovog posta nismo uspeli da identifikujemo ovaj zanimljivi tovar. Ne znamo da li je u pitanju civilni ili vojni helikopter ali nam je iz dva nezavisna izvora potvrđeno da je juče iz Globemastera izašla takva letelica.

U poslednjih nekoliko nedelja svedoci smo intenzivnije saradnje Srbije i Emirata na raznim poljima od kojih se namenska industrija stavlja u prvi plan. Da li je sigurno predpostaviti da jučerašnja poseta gostiju iz Emirata ima veza sa ovom saradnjom, ostaje da se vidi.

Ratno vazduhoplovstvo Ujedinjenih Arapskih Emirata poseduje šest ovih aviona koje su naručili 2010. godine. Poslednji „12128“ isporučen je juna prošle godine.

FOTO

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ju

Mi koji živimo u blokovima novobeogradskim vrlo smo ga primetili,sleteo tačno u 15 i 30,a vratio se tačno u 17h !

Odgovori
Vl

Ovo mora da je bio praznik za oci za sve ljubitelje letelica. Ovde u SAD sam imao prilike da ih vidim raznorazne, ali "svetskog gazdu" jos ne. Bravo za clanak i fotografije!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj