BEOGRAD – Vršilac dužnosti generalnog direktora i predsednik Odbora direktora Jat Airwaysa zamolio je svoje zaposlene u internom e-mailu da pruže svu traženu pomoć novom menadžmentu Air Serbije, izneo je vremenski rok izbora novog Upravnog odbora i podatak da je Jat u prva četiri dana avgusta prevezao 26.943 putnika.
Tango Six je došao u posed internog e-maila koji je Velibor Vukašinović poslao svim zaposlenima u Jat Airwaysu. U ovom obraćanju on je istakao da i dalje u kontinuitetu obavlja sve dosadašnje funkcije i rukovodi kompanijom u skladu sa odlukom Vlade Srbije i Skupštine Jata.
Vukašinović dalje navodi da će Dane Kondić preuzeti rukovođenje Air Serbijom “nakon ispunjenja svih regulatornih uslova“, da će Odbor direktora i Skupština Jata nastaviti da obavljaju svoje dužnosti do izbora novog Odbora kompanije koji je planiran za 1. januar 2014. godine.
On je u poruci zamolio sve zaposlene da „stručnjacima Etihada koji pružaju konsultantske usluge od 1. avgusta do 30. septembra“ obezbede sve potrebne informacije i podršku.
Na kraju poruke zaposlenima Vukašinović je izneo podatak da je Jat u prva četiri dana avgusta prevezao 26.943 putnika, da kompanija „radi punim kapacitetom od 14 aviona i da se saobraćaj odvija u skladu sa svim zahtevima bezbednosti“.
Voja
Pa tako je i dogovoreno, sada je prelazni period kada se Jat transformise u Er Srbiju i kada nova uprava preuzima firmu od stare.
Slobodan
Etihad dobio JAT "skoro" za "Dž" na 5 godina. Država dobila dugove JAT-a (nekoliko stotina miliona). Radnici JAT-a od države dobili "bogate" otpremnine. Avioni na lizing. Svežeg kapitala nema jer su uzeti krediti. Još jedna uspešna privatizacija.
Igor
Ma najbolje je bilo da ostavimo JAT da propadne,da bi vi bili srecni.
Slobodan
A sta jos ima da propadne u JAT -u!? I ko bi bio srecan!?
zarko
Zasto Vucic nije zaplenio imovinu stranaka i direktora Jata postavljenih od strane tih stranaka koji su napravili dugove i raskrcmili Jatovu imovinu u vrednosti preko 200 000 000 evra (3 aerodroma, 2 hotela, pilotska akademija, poslovnice u inostranstvu…..)? Vecina njih su i dalje savetnici u JATu (starcevic, berberovic, radovanovic, popovic, sreckovic, basaric …..) To pokazuje da JAT ne bi ni danas bio u minusu!!
Kada je Z.Petrovic ubijen Jat je bio u plusu, imao uplatu kod Air Bus-a i 21 plovidbeni avion??!!! Prosle godine JAt je prevezao 1,5 miliona putnika pa ako je zarada po karti 150 – 200 evra gde je cetvrt miliona evra u kesu?
Ovo nije posao stoleca ovo je legalizovana pljacka tj. devastacija jedne prezaljene kompanije.
kiza
Svaka cast za komentar. Napokon neko da iznese cinjenice!
dassal
Vrlo pausalna ocena….
1/Koji je dokaz da je bio u plusu u vreme kada je ubijen Z. Petrovic
2/Uplata kod Airbusa je data od strane drzave a ne JAt-a
3/Kako dolazite do zarade od 150-200 evra po karti kada je vise od pola godine ukupna cena karte manja od tog iznosa i to na vecini evropskih destinacija, a procenat biznis putnika minimalan (1-2%)
Mozda ovo nije povoljno resenje ali mislim da nije bilo mnogo manevarskog prostora jer je JAT u jako losem stanju.
Pozdrav ex JAT-ovac
jatko
Neka je od karte u prosjeku ostalo neto 100 eur , dakle sa oduzetim taxama aerodromskim , a jeste vise ostalo , od 100 eur neto , pa puta x 1500000 to je 150 000 000 eur godisnje . To je gospodo sa samo sto eura od karte jedne u proseku sa svih jatovih letackih destinacija.
Kako je moguce od godisnjeg minimalnog ukupnog prihoda od 150 000 000 miliona da balans ukupnog dugovanjana dodje na minus 150 000 000 eur . Znaci 300 000 000 miliona eura gospodo razlike.
Pa zar je Etko ponudio vise , zar misle da ce Etko moci vise da zaradi i ljepse da raspodeli, zar misle da ce Etko da bude bolja kokica od Jatka, a sta cemo za rodjake, decicu , zaposlenja, putovanja, glasove, radno vreme u kafanama. Kuco moja bagremove grede, sto je rekao kolega nas D.M.
Radoznali
JAT je bio jedan od glavnih osnivaca Muzeja vazduhoplovstva. Zna li neko hoce li Er Srbija/Etihad preuzeti obaveze svog prethodnika prema muzeju?
Elektor
"… zarada po karti 150 – 200 evra …? Kako ? Ako sam preko Lufthanse uzeo povratnu kartu za Minhen za oktobar preko programa "Miles and more" za 130 e..
A da su krali krali su….jedino odgovor zasto A.V. ne preduzima nista glasi jer su ti isti poslusni vojnici I saradnici ove vlasti…kao sto su bili I svake prethodne..
vladimir
Bilo bi interesantno, ako bi neko naveo broj aviona koje je JAT posjedovao tj plovidbenih aviona koji su korišćeni po godina.
Takođe bi bio interesantan podatak o broju destinacija na koje je JAT leteo.
Barem od kraja sankcoja pa na ovamo.
Oni vise ne postoji
Junaci! Arape treba razbiti vašim silnim jurišom, razneti vašim bombama i bajonetima. Vojnici! Junaci! Vrhovna komanda izbrisala je naš puk iz brojnog stanja, naš puk je žrtvovan za čast Partije i Otadžbine. Vi nemate, dakle, da se brinete za živote vaše, oni više ne postoje. Zato napred u slavu! Za kradju, ima jos da se krade!
Tile
Ljudi ako ne znate nesto nemoj te ni a pricate nije jat prodat za djabe, nego hvala bogu da seovo desilo to svi treba da pisemo, istina je da drzava preuzima dugove od 190 miliona € ali Etihad ulaze 100miliona €, avioni na lizing su uzeti jer je nemoguce dobiti nove avione za kratak rok, a u roku od dve god jat to jest Air Serbia dobija svoje nove avione ili boeing 737max ili airbusa 320 to su najmoderniji avioni koji postoje, i to ne na lizing nego ce ti avioni biti u vlasnistvu drzave Srbije tj, u vlasnistvu Er Srbije, tako da je ovo sa etihadom fanasticno, a to je samo pocetak saradnje ako sve bude islo po planu a icice, Air Serbia ce za nekoliko godina najvise do 5 nabaviti i sirokotrupne avione npr airbus a 340 da bi mogla sama direktno da imalinije za Australiju, Kinu,Ameriku i Kanadu, Secno air Serbio!!!
paor
Samo neka putuju sa budzeta i Jat i Er Srbija,za dzabe ili za pare meni je sasvim svejedno.Jat nama svake godine pravi dug.Kao takvog trebalo ga je nekome pokloniti mnogo ranije.Dugove preuzeti i otplatiti za par godina, a da nam je ostao besomucno bi trosio nase pare i dug bi ostajao vekovima a mi bi placali bez nade da tome ima kraja dok biekipa iz i oko Jata uzivala i tvrdila da je to idealno stanje.