BEG airport status
Imenovan novi pomoćnik ministra za vazdušni saobraćaj

Imenovan novi pomoćnik ministra za vazdušni saobraćaj

BEOGRAD – Vlada razrešila dužnosti dosadašnjeg i imenovala novog pomoćnika ministra za vazdušni saobraćaj. Umesto Radoslava Tomaševića ovu funkciju od 29. decembra prošle godine obavljaće Milutin Popović.

 
Na poslednjoj sednici Vlade Republike Srbije u prethodnoj godini, 29. decembra, rešenjem predsednika Vlade Ivice Dačića dosadašnji pomoćnik ministra za saobraćaj, ili za infrastrukturu kako je bio naziv ovog ministarstva u prethodnom sazivu, Radoslav Tomašević razrešen je dužnosti.

Na njegovo mesto rešenjem je na istoj sednici postavljen Milutin Popović koji će obavljati funkciju pomoćnika ministra saobraćaja i vođe Sektora za vazdušni saobraćaj u ovom ministarstvu.

Svi ministrovi ljudi

Postavljenje novog čoveka broj jedan u državnoj upravi zaduženog za civilno vazduhoplovstvo odigralo se na istoj sednici na kojoj je Saša Mirković imenovan za pomoćnika ministra za Sektor puteva i bezbednost saobraćaja. Ovim kadrovskim obrtom potvrđena je nespremnost jedne od vladajućih stranaka da podrži Mirkovićevu želju da postane novi direktor DCV-a, želju koja je nekoliko nedelja bila prilično „sigurna glasina“ u vazduhoplovnim krugovima.

Novi šef vazduhoplovnog sektora član je Socijalističke Partije Srbije sa, kako Tango Six saznaje, kredibilnijom biografijom od svog prethodnika. Milutin Popović je diplomirani ekonomista sa 29 godina radnog staža u nacionalnoj avio-kompaniji Jat Airways. U dosadašnjoj karijeri bio je prodavac karata, predstavnik kompanije u više zemalja i komercijalni direktor.

[dropshadowbox align=“none“ effect=“raised“ width=“620px“ height=“130px“ background_color=“#ffffff“ border_width=“1″ border_color=“#dddddd“ ]Radoslav „otpremljeni“

Predhodni pomoćnik Milutina Mrkonjića, Radoslav Tomašević široj javnosti poznat je po, za funkcionere u srpskom vazduhoplovstvu karakteristično bahatoj zloupotrebi državnih para, kada je 2008. godine prilikom prelaska iz Jat Tehnike na položaj pomoćnika u ministarstvu uzeo odpremninu od 26.000 evra. [/dropshadowbox]

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

Pa taj još nije odgovarao za krađu novca u Makedoniji kada se radilo sa Matom i eto ide dalje. Mašala.

Odgovori
Zb

Gorane,dug Mat-a prema Jat-u je inicijalno bio 4.222,576.00 USD.I to je dug nastapuvase kada je dhoti ni bio covek Jata u Mat-u..Prema presudi medjunarodne arbitraze pri PKS u Beogradu iz 2007,ukupno potrazivanje JAT-a prema MAT-u je 10.500.000,00 USD . Toliko o biografiji Popovica.Jaka nam drzava a jos jace tuzilastvo,kada su takvog stetocinu posts ili na tako visoko mesto u drzava.Kakva drzava,takvi funkcioneri .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj