BEG airport status
Imenovan novi pomoćnik ministra za vazdušni saobraćaj

Imenovan novi pomoćnik ministra za vazdušni saobraćaj

BEOGRAD – Vlada razrešila dužnosti dosadašnjeg i imenovala novog pomoćnika ministra za vazdušni saobraćaj. Umesto Radoslava Tomaševića ovu funkciju od 29. decembra prošle godine obavljaće Milutin Popović.

 
Na poslednjoj sednici Vlade Republike Srbije u prethodnoj godini, 29. decembra, rešenjem predsednika Vlade Ivice Dačića dosadašnji pomoćnik ministra za saobraćaj, ili za infrastrukturu kako je bio naziv ovog ministarstva u prethodnom sazivu, Radoslav Tomašević razrešen je dužnosti.

Na njegovo mesto rešenjem je na istoj sednici postavljen Milutin Popović koji će obavljati funkciju pomoćnika ministra saobraćaja i vođe Sektora za vazdušni saobraćaj u ovom ministarstvu.

Svi ministrovi ljudi

Postavljenje novog čoveka broj jedan u državnoj upravi zaduženog za civilno vazduhoplovstvo odigralo se na istoj sednici na kojoj je Saša Mirković imenovan za pomoćnika ministra za Sektor puteva i bezbednost saobraćaja. Ovim kadrovskim obrtom potvrđena je nespremnost jedne od vladajućih stranaka da podrži Mirkovićevu želju da postane novi direktor DCV-a, želju koja je nekoliko nedelja bila prilično „sigurna glasina“ u vazduhoplovnim krugovima.

Novi šef vazduhoplovnog sektora član je Socijalističke Partije Srbije sa, kako Tango Six saznaje, kredibilnijom biografijom od svog prethodnika. Milutin Popović je diplomirani ekonomista sa 29 godina radnog staža u nacionalnoj avio-kompaniji Jat Airways. U dosadašnjoj karijeri bio je prodavac karata, predstavnik kompanije u više zemalja i komercijalni direktor.

[dropshadowbox align=“none“ effect=“raised“ width=“620px“ height=“130px“ background_color=“#ffffff“ border_width=“1″ border_color=“#dddddd“ ]Radoslav „otpremljeni“

Predhodni pomoćnik Milutina Mrkonjića, Radoslav Tomašević široj javnosti poznat je po, za funkcionere u srpskom vazduhoplovstvu karakteristično bahatoj zloupotrebi državnih para, kada je 2008. godine prilikom prelaska iz Jat Tehnike na položaj pomoćnika u ministarstvu uzeo odpremninu od 26.000 evra. [/dropshadowbox]

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

Pa taj još nije odgovarao za krađu novca u Makedoniji kada se radilo sa Matom i eto ide dalje. Mašala.

Odgovori
Zb

Gorane,dug Mat-a prema Jat-u je inicijalno bio 4.222,576.00 USD.I to je dug nastapuvase kada je dhoti ni bio covek Jata u Mat-u..Prema presudi medjunarodne arbitraze pri PKS u Beogradu iz 2007,ukupno potrazivanje JAT-a prema MAT-u je 10.500.000,00 USD . Toliko o biografiji Popovica.Jaka nam drzava a jos jace tuzilastvo,kada su takvog stetocinu posts ili na tako visoko mesto u drzava.Kakva drzava,takvi funkcioneri .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj