BEG airport status
Direktoratu civilnog vazduhoplovstva zlatno priznanje za kvalitet i poslovni ugled

Direktoratu civilnog vazduhoplovstva zlatno priznanje za kvalitet i poslovni ugled

BEOGRAD – Međunarodna asocijacija za menadžment i konsalting „OMAK“ iz Pariza (Otherways Managment Association Club) odlučila je da ove godine u kategoriji „ Zlatno priznanje za kvalitet i poslovni ugled“ ( The Golden Award for Quality And Business Prestige) nagradu dodeli Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije.

 
0689_1Kako stoji u saopštenju DCV-a, izborni komitet ove međunarodne asocijacije je u obrazloženju nagrade naveo da se ovo prestižno svetsko priznanje za 2013. godinu dodeljuje Direktoratu civilnog vazduhoplovstva na osnovu postignutih rezultata u oblasti kojom se DCV bavi, poslovnog ugleda, identiteta i uspešnog predstavljanja na tržištu i međunarodnoj javnosti.

„Direktorat civilnog vazduhoplovstva je prepoznat kao izuzetno uspešna poslovna organizacija kojoj želimo da odamo priznanje za rezultate i damo podsticaj za nove uspehe“, rečeno je, između ostalog, u pismenom obrazloženju priznanja koje je OMAK uputio DCV-u.

Zlatno priznanje za kvalitet i poslovni ugled Direktoratu će biti uručeno u Rimu 24. juna 2013. godine, na ceremoniji u okviru Zelenog ekonomskog foruma 2013, u kojem će učestvovati kompanije iz preko 40 zemalja, stoji u saopštenju Direktorata.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

je

Nisam siguran da je DCV zaslužio bilo kakvo priznanje, osim "Zlatne plakete za razne bahate naplate" i "Zlatne plakete za većinski nestručan kadar"!

Odgovori
Mi

Vecu glupost nisam procitao u zivotu…
Svako ko je imao posla u DCVu zna koliko su nestrucni i bahati.
Na moju zalost imam kontakte sa jos nekim evropskim direktoratima, pa sam video kakav treba da bude odnos prema klijentima…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj