BEG airport status
Jat nastavlja sa Erbasom, Velibor Slavuj postavljen za direktora letačke operative i izvršnog direktora

Jat nastavlja sa Erbasom, Velibor Slavuj postavljen za direktora letačke operative i izvršnog direktora

BEOGRAD – Kako Tango Six saznaje, pre nekoliko trenutaka na dužnost novog direktora letačke operative i izvršnog direktora nacionalnog avio-prevoznika postavljen je kapetan Velibor Slavuj.

 

Velibor Slavuj
Velibor Slavuj

Posle jučerašnje vesti da je novom vršiocu dužnosti generalnog direktora Veliboru Vukašinoviću potvrđeno postavljenje, nastavljaju se promene u menadžmentu Jata. Danas je na dužnost direktora letačkih poslova imenovan kapetan instruktor Velibor Slavuj koji je na tom mestu zamenio kapetana instruktora Borisa Crnadaka.

Kapetan Slavuj je već nekoliko prethodnih meseci bio poznat stručnoj javnosti kao pretendent na mesto generalnog direktora Jata. Većina ga povezuje sa Socijalističkom Partijom Srbije iako nikada nije bio član ove stranke.

Upravo ova nezvanična politička veza verovatno je Slavuja promovisala u člana Radne grupe za Jat u kojoj je pored njega, od aktivnih pilota Jata član bio i kapetan Vladimir Banjac, tada formalno naveden kao predstavnik Ministarstva saobraćaja. Slavuj, Banjac i Vukašinović su tako čili grupu pilota u ovom telu čijim su radom bili nezadovoljni pre svega zbog neshvatljivo sporog rada i rasporeda sastanaka koji se sada mogu pokazati kao fatalni pred Jatovu letnju sezonu.

Kapetan Slavuj poznat je po svom dugogodišnjem angažmanu u Indiji gde je leteo za tamošnje avio-kompanije i kao broker letačkog kadra za pojedine avio-kompanije takođe u Indiji. Za ovaj posao u svom vlasništvu je imao registrovano privatno preduzeće za međunarodno posredovanje Nightingale aviation sa čijeg je mesta direktora otišao 27.02.2013. godine zbog likvidacije ovog preduzeća.

Erbas

Kako Tango Six saznaje, novi menadžment Jata odlučio je da se priča sa Erbasom nastavi. Depozit za dva A319 Adria Airwaysa je plaćen, na tržištu se traže još dva A320 i kako saznajemo školovanje Jatovih pilota za ovaj tip aviona počeće uskoro.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ri

Etihade, ti si mi poslednja nada.

Odgovori
Vl

Cist kompromis. Jos Banjac da postane Sef Pilota ili Head of Training i da bude sve vec vidjeno. Ljudi koji su vec upravljali JAT-om neuspeshno. Zaista je Etihad jedini spas. Ovo novo rukovodstvo nema shanse da uradi ishta korisno bez Etihada. Sjaho Kurta, da uzjashe Murta.

Odgovori
Su

Hoće sada i on da zaposli sina bez konkursa?

Odgovori
Sa

Naravno! Zato se i vratio!

Da

Piloti jos nisu na skolovanju a planira se uvodjenje A319 sledeceg mesca?! Zanimljivo… Znaci, u prvo vreme verovatno ide wet leasing.

Odgovori
Bi

Ako nesto znas, pa zasto to i ne podelis sa nama ?! Kad vec pominjes, jasno je da ova vrsta najma podrazumeva punu uslugu kompanije koja daje letelicu u najam i odsustvo Jat Airways-a pa i Jat tehnike u periodu najma osim mozda u delu provere ispravnosti letelica u rotaciji mada je i to pod pitanjem. Nego, verovatno znas da se pominje ADRIJA kao partner u ovom poslu ?A da li znas da je ona vec naruciila nesto starije letelice za mnogo manje para , tako da ce kako vidim , izdati svoje i nabaviti slicne letelice uz nesto para u ostatku – kako li su se samo setili !?A sto se pilota tice, verovatno ce u trenutku kada dodju u ravan da mogu da preuzmu pilotiranje , potreba za tim prestati jer nece vise biti para ni za najam ni za bilo kakvu dalju pricu o nabavci. Slozices se, da prica nije zalosna bila bi smesna, ali sta je tu je i kolo srece dalje se kotrlja…. Nego da te pitam ! Da li mozada znas ko je inicirao i predlozio partnera i ovu vrstu lizinga ?

ri

Rakic Sef pilota?!…..Moze li se nize pasti? Slavuj-Rakic, ta kombinacija je vec vidjena. Samo fale jos Colic, Korom, Radojevic, Pantin…. i da, bog da mu dusu prosti, Zika Petrovic, pa da slika bude kompletna. Mozda ce se neki od njih sad i vratiti sa dugogodisnjeg neplacenog odsustva, ko zna. Sve je moguce. I ova dvojca su se vratila posle visegodisnjeg boravka u Indiji. Nesto sam sad sumnjicav i prema Etihadu. Cini mi se da od toga nece biti nista kad budu videli sa kim sad imaju posla. I da, za kraj, ko bre normalan menja rukovodioce kad zapocinje pregovore ovog tipa?! `bem ti sudbinu. Nikad mira u i oko Jat-a.
PS Savet za sve mlade i one koji se tako osecaju- bezanija bato. Sa ovom dvojcom (Slavuj-Rakic) nema srece ni radosti.

Odgovori
St

Pa doslo vreme da se naplate dugovi… Zuti su se dosta napili krvi…Bio neki Sevic, pa ko zna koja sve zuta bagra…Kolo srece se okrece…
I sto ovaj ris kaze, u pravu je covek, bezanija…bezte

Vl

Za JAT mozda nije katastrofa imenovanje ovih ljudi, ali za zaposlene, ovo je ravno katastrofi. Narocito za ono malo kvalitetnih i profesionalnih, sto je preostalo. U ovoj grupi, nedostaje imenovanje Direktora Skolstva. Da li mi se u daljini prividja lik Banjca??

Odgovori
St

Jos i ovo, nece samo Slavujev mali da se zaposli, nego ce dosta njih dobiti posao..prilicno fer, a i Rakiceva zena Indijka kapetan na A320 je zasluzila da dobije kapetansko mesto u JATu, sto da ne…Pa i mi konja za trku imamo, konacno dosla zena a moze i da vas nauci da terate Autobus jer ona to zna a pri tom ipak postaje 'nasa'.

I, pa i Seva je zaposlio malog, i zajedno sa njim gomilu drugih malih…Dok je Steva bio direktor skolovali se sinovi mafijasa…Eto, svako vreme nosi svoje..

Odgovori
Sa

Te pilote je zaposlio Čačak! A sad su jos i sekretaricinog sina zaposlili!!! Strasno!

go

SLAZEM SE DA JE ETIHAD JEDNA OD POSLEDNJIH SANSI ALI NE ZBOG SVEGA NAVEDENOG(prizemnog i pristrasnog) VEC ZBOG MNOGO OZBILJNIJIH STVARI

Odgovori
st

And what all of You will say if Etihad takes over and the same people continue to be part of management or even become elevated to higher positions?

Odgovori
ri

We'll see. So far so bad.

18

jatovi avioni prepuni!!! GDE SU PARE???

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj