BEG airport status
Jat nastavlja sa Erbasom, Velibor Slavuj postavljen za direktora letačke operative i izvršnog direktora

Jat nastavlja sa Erbasom, Velibor Slavuj postavljen za direktora letačke operative i izvršnog direktora

BEOGRAD – Kako Tango Six saznaje, pre nekoliko trenutaka na dužnost novog direktora letačke operative i izvršnog direktora nacionalnog avio-prevoznika postavljen je kapetan Velibor Slavuj.

 

Velibor Slavuj
Velibor Slavuj

Posle jučerašnje vesti da je novom vršiocu dužnosti generalnog direktora Veliboru Vukašinoviću potvrđeno postavljenje, nastavljaju se promene u menadžmentu Jata. Danas je na dužnost direktora letačkih poslova imenovan kapetan instruktor Velibor Slavuj koji je na tom mestu zamenio kapetana instruktora Borisa Crnadaka.

Kapetan Slavuj je već nekoliko prethodnih meseci bio poznat stručnoj javnosti kao pretendent na mesto generalnog direktora Jata. Većina ga povezuje sa Socijalističkom Partijom Srbije iako nikada nije bio član ove stranke.

Upravo ova nezvanična politička veza verovatno je Slavuja promovisala u člana Radne grupe za Jat u kojoj je pored njega, od aktivnih pilota Jata član bio i kapetan Vladimir Banjac, tada formalno naveden kao predstavnik Ministarstva saobraćaja. Slavuj, Banjac i Vukašinović su tako čili grupu pilota u ovom telu čijim su radom bili nezadovoljni pre svega zbog neshvatljivo sporog rada i rasporeda sastanaka koji se sada mogu pokazati kao fatalni pred Jatovu letnju sezonu.

Kapetan Slavuj poznat je po svom dugogodišnjem angažmanu u Indiji gde je leteo za tamošnje avio-kompanije i kao broker letačkog kadra za pojedine avio-kompanije takođe u Indiji. Za ovaj posao u svom vlasništvu je imao registrovano privatno preduzeće za međunarodno posredovanje Nightingale aviation sa čijeg je mesta direktora otišao 27.02.2013. godine zbog likvidacije ovog preduzeća.

Erbas

Kako Tango Six saznaje, novi menadžment Jata odlučio je da se priča sa Erbasom nastavi. Depozit za dva A319 Adria Airwaysa je plaćen, na tržištu se traže još dva A320 i kako saznajemo školovanje Jatovih pilota za ovaj tip aviona počeće uskoro.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ri

Etihade, ti si mi poslednja nada.

Odgovori
Vl

Cist kompromis. Jos Banjac da postane Sef Pilota ili Head of Training i da bude sve vec vidjeno. Ljudi koji su vec upravljali JAT-om neuspeshno. Zaista je Etihad jedini spas. Ovo novo rukovodstvo nema shanse da uradi ishta korisno bez Etihada. Sjaho Kurta, da uzjashe Murta.

Odgovori
Su

Hoće sada i on da zaposli sina bez konkursa?

Odgovori
Sa

Naravno! Zato se i vratio!

Da

Piloti jos nisu na skolovanju a planira se uvodjenje A319 sledeceg mesca?! Zanimljivo… Znaci, u prvo vreme verovatno ide wet leasing.

Odgovori
Bi

Ako nesto znas, pa zasto to i ne podelis sa nama ?! Kad vec pominjes, jasno je da ova vrsta najma podrazumeva punu uslugu kompanije koja daje letelicu u najam i odsustvo Jat Airways-a pa i Jat tehnike u periodu najma osim mozda u delu provere ispravnosti letelica u rotaciji mada je i to pod pitanjem. Nego, verovatno znas da se pominje ADRIJA kao partner u ovom poslu ?A da li znas da je ona vec naruciila nesto starije letelice za mnogo manje para , tako da ce kako vidim , izdati svoje i nabaviti slicne letelice uz nesto para u ostatku – kako li su se samo setili !?A sto se pilota tice, verovatno ce u trenutku kada dodju u ravan da mogu da preuzmu pilotiranje , potreba za tim prestati jer nece vise biti para ni za najam ni za bilo kakvu dalju pricu o nabavci. Slozices se, da prica nije zalosna bila bi smesna, ali sta je tu je i kolo srece dalje se kotrlja…. Nego da te pitam ! Da li mozada znas ko je inicirao i predlozio partnera i ovu vrstu lizinga ?

ri

Rakic Sef pilota?!…..Moze li se nize pasti? Slavuj-Rakic, ta kombinacija je vec vidjena. Samo fale jos Colic, Korom, Radojevic, Pantin…. i da, bog da mu dusu prosti, Zika Petrovic, pa da slika bude kompletna. Mozda ce se neki od njih sad i vratiti sa dugogodisnjeg neplacenog odsustva, ko zna. Sve je moguce. I ova dvojca su se vratila posle visegodisnjeg boravka u Indiji. Nesto sam sad sumnjicav i prema Etihadu. Cini mi se da od toga nece biti nista kad budu videli sa kim sad imaju posla. I da, za kraj, ko bre normalan menja rukovodioce kad zapocinje pregovore ovog tipa?! `bem ti sudbinu. Nikad mira u i oko Jat-a.
PS Savet za sve mlade i one koji se tako osecaju- bezanija bato. Sa ovom dvojcom (Slavuj-Rakic) nema srece ni radosti.

Odgovori
St

Pa doslo vreme da se naplate dugovi… Zuti su se dosta napili krvi…Bio neki Sevic, pa ko zna koja sve zuta bagra…Kolo srece se okrece…
I sto ovaj ris kaze, u pravu je covek, bezanija…bezte

Vl

Za JAT mozda nije katastrofa imenovanje ovih ljudi, ali za zaposlene, ovo je ravno katastrofi. Narocito za ono malo kvalitetnih i profesionalnih, sto je preostalo. U ovoj grupi, nedostaje imenovanje Direktora Skolstva. Da li mi se u daljini prividja lik Banjca??

Odgovori
St

Jos i ovo, nece samo Slavujev mali da se zaposli, nego ce dosta njih dobiti posao..prilicno fer, a i Rakiceva zena Indijka kapetan na A320 je zasluzila da dobije kapetansko mesto u JATu, sto da ne…Pa i mi konja za trku imamo, konacno dosla zena a moze i da vas nauci da terate Autobus jer ona to zna a pri tom ipak postaje 'nasa'.

I, pa i Seva je zaposlio malog, i zajedno sa njim gomilu drugih malih…Dok je Steva bio direktor skolovali se sinovi mafijasa…Eto, svako vreme nosi svoje..

Odgovori
Sa

Te pilote je zaposlio Čačak! A sad su jos i sekretaricinog sina zaposlili!!! Strasno!

go

SLAZEM SE DA JE ETIHAD JEDNA OD POSLEDNJIH SANSI ALI NE ZBOG SVEGA NAVEDENOG(prizemnog i pristrasnog) VEC ZBOG MNOGO OZBILJNIJIH STVARI

Odgovori
st

And what all of You will say if Etihad takes over and the same people continue to be part of management or even become elevated to higher positions?

Odgovori
ri

We'll see. So far so bad.

18

jatovi avioni prepuni!!! GDE SU PARE???

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Kos na: [NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

Veoma lep primer očuvanja uspomene i sećanja na velikog čoveka. Svaka čast na trudu organizatorima i domaćinima memorijala.

19. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Ova priča sa Indonezanima je smiješna ako je istinita. I Francuzima se ne može vjerovat, al ako je priča u vezi Indonezije istinita, stvarno treba prestati prodavati njima bilo što. Su-30 ne valja, Su-35, KF-21 ne valja, Rafale, ne valja. Neka oni lijepo sa "bracama" radu na KAAN. Hoće da kupuju 5-tu generaciju od zemlje…

19. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

Kvalitet Izraelskih BPL je sigurno na višem nivou nego što je / što bi bilo na Evropskom, jer je Izrael ipak jedan od pionira ovakvih BPL. Ne bih rekao da je Srbija promašila. Ima tu još prilike za lokalnu proizvodnju kako pod Erbasom, tako pod Elbitom. Svakako BPL tržište postaje maglavito, jer ih više svako…

19. May 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

pa i nije morala, ima u ovom momentu na računima 6 milijarsi evra, kupila je na kredit radi sigurnosti i da ne angažuje svoje pare

19. May 2025.Pogledaj