BEG airport status
Pilotska akademija u Vršcu objavila početak novog kursa u oktobru

Pilotska akademija u Vršcu objavila početak novog kursa u oktobru

VRŠAC – SMATSA Aviation Academy (SAA) saopštila je danas da su prijave za oktobarsku klasu studenata otvorene. Rok za slanje prijava je 5. septembar.

 
955d6c71ee2cf147a9da198b844f29dd_f51
 
 
Pilotska akademija iz Vršca poziva sve zainteresovane buduće pilote da se za novu oktobarsku klasu prijave najkasnije do 5. septembra. SAA nudi kurseve za sledeće dozvole: Dozvolu sportskog pilota (PPL), Dozvolu profesionalnog pilota (integrisani CPL) i Dozvolu saobraćajnog pilota aviona (integrisani ATPL).

Školovanje u Pilotskoj akademiji u Vršcu može se platiti i putem specijalnog namenskog kredita preko banke Intesa.

Ulazni ispiti iz matematike, fizike i engleskog jezika polagaće se 10. septembra u Vršcu, stoji u saopštenju.

Više informacija u vezi nove klase možete dobiti preko e-maila aviationacademy@smatsa.rs, broja telefona +381 13 830 185 ili preko SAA internet prezentacije.
 
 
d6a9e4198610c5a1b4810b113c659f76_f53
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

A jel se znaju okvirne cene ,znam da je obuka skupa ali koja je okvirna cena ? I jel se zna hoce li biti konkursa za kontrolore letenja ?

Odgovori
Dj

Duzina trajanja studija za profrsionalnog pilota ?

Odgovori
Ma

Koliko kosta za profesionalnog a koliko za saobracajnog pilota skola? I da li nas posao ceka nakon toga?

Odgovori
Vl

Sva trojica, Vlada, Djordje, Marko, lepo u tekstu pise da se za dodatne informacije obatite na e maili i telefon, gore navedene.
Ovde cete dobiti samo rekla kazala vesti i abrove.
Kad te boli zub ides kod zubara, a ne kod autolimara.
Kad te interesuju detalji o pilotskom skolovanju, zoves pilotsku skolu.
Jednostavno, zar ne?

Odgovori
ne

za pilote

Odgovori
dr

koliko se placa za pilote i koliko treba bodova za upisivanje

Odgovori
mi

broj je nedostupan o.O

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj