BEOGRAD – Na današnjoj sednici Vlade Srbije razrešen je dosadašnji vršilac dužnosti generalnog direktora i predsednik borda direktora Jat Ervejza Velibor Vukašinović. Na njegove funkcije biće postavljen Dane Kondić.
Kako Tango Six saznaje iz izvora bliskog Vladi Srbije, posle mesec dana tranzicionog perioda Velibor Vukašinović
razrešen je dužnosti prvog čoveka Jata. Na njegove funkcije po sporazumu Vlade Srbije i Etihad Ervejza o formiranju nove avio-kompanije Air Serbija biće postavljen Dane Kondić.
Imenovanjem Kondića steći će se uslovi za smenu kompletnog dosadašnjeg menadžmenta Jat Airwaysa i formiranje Air Serbije kada pristignu preostala regulatorna odobrenja.
Jatovac
Step No.1…… sada ocekujemo konkretne poteze.
Stranac
Nesto mi Nije jasno
Stalno javnost obmanjuju o tome da ce "ekspert"iz Australije biti CEO Air Serbije a sada ga postavljaju za GD Jat Airwaysa!!!!!
I to bez nostrifikacije diplome??????
Sve po zakonu,HA HA HA!!!!
Tako ce na majkemi postaviti I ostale a cela srbijica prica da su ovi novi LEGALISTI
Jatovac
Danny Kondic je Ajnstajn za ove nase, postojece. Mozda malo da se pregleda coveku biografija, gde je i sta radio, pa onda da se oglasi, sta kazes?
Milan
Pa prijatelju on ima Srpsko dzvljanstvo. da nećeš ti da ispravljaš krivu Drinu,ako hoćeš onda odreši kesu pa ulozi jedno 100 miliona dolara pa pravi kombinacije.
Bibi
Strance, zaboga miloga !Molim Vas da budite uvereni da niste savladali gradivo i verujte mi da niste osnovnu stvar shvatili !? Na osnovu Sporazuma, Etihad Airways postavlja prvog coveka bez obzira na to sto Drzava Srbija drzi vecinski paket u ovom zajednickom poslu ! U prevodu, konkursa nema, Javno preduzece Jat Airways AD nije ugrozeno niti su propisi iz ove oblasti povredjeni i verujte mi da vise ne treba trositi talenat na Vas i Vama slicne jer iz vas veoma jasno izvire zalost za proslim vremenima bas zato sto su na svu srecu, izgleda, konacno prosla . Opustite se nemojte sebi zadavati teske zadatke kao sto je razmisljanje o buducnosti kada ste toliko ocigledno optereceni prosloscu – i, molim Vas ostanite stranac jer tako cete najbolje ucestvovati u procesima koji slede!
Branko
Puno sreće i uspeha svim zaposlenima u Air Serbia i svima koji su u preduzećima vezanim za Air Serbia. Nadajmo se da je ovo jedan početak dobre i uspešne priče. Gospodinu Kondiću želim da istraje i da ima dovoljno snage da se izbori sa svim preprekama na koje će naići.Kad kažem prepreke mislim na sve one koji iz sve snage opstruiraju jer im se izmiče tlo (džak para iz kog su besomučno grabili) pod nogama. Srećno!
Ana
Na svu zalost, ti koji su grabili grabice i dalje! A posteni i radni svet dobija otkaze! Nadam se da ce kompanija funkcionisati, i to od srca zelim ali .. kako su poceli, tesko da ce biti tako! Dobro za vladu, dobro za etihad, za Srbiju – tesko!
Pozdrav
Kapetan A320 LCC
Da sam ja Dane Kondic, sve bih vas otpustio nesposobnjakovici.Zbog jatovaca moram da letim u inostranstvu i da vidjam porodicu jednom mesecno.Jat je pre 25 godina bio pojam dok nisu dosle neznalice i skorojevici zeljni para bez rada, zaposljavali ste svoje familije iz Pirota i okoline a ne profesionalce.Taj vas Slavuj ne zna da sleti bez pet popijenih viskija!
Milan
Srecom pa nisi. To što vidjaš familiju nisi jedini,prema tome nemoj da kmečiš. Ovakve izhjave da neko ne moze da sleti bez viskija, ako si kolega nesluži ti na čast a i nije istina što si rekao.Svoje nezadovoljstvo iskazuj na drugi način i nauči se vreme ti je da nikoga neljagaš nije ljutski kada ne moze da učestvuje u diskusiji face to face. Toliko od mene za tvoju informaciju i ja sam u inostranstvu dugi niz godina i takodje vidjam svoje ali redje od tebe.
Andrija
Sto tesko za Srbiju?
Milan
Neka je sa srecom…
Dule
Najzad…..idemo dalje!
Rodney Marinkovic
Svako dobro Dane Kondicu kormilaru ER SRBIJA.
Iz toplog Griffith-a Rodney Marinkovic, AME. (ret.) NSW. Australia
AvijaticarPionir
Nadam se da ce rukovodjenje g.Kondica biti potpuno transparentno, za razliku od ranijih perioda. Mnogo tajni su imali njegovi prethodnici, a nijedan nije odgovarao. Jos strasniji scenario bi bio da je neka jaca sila sve ovo orkestrirala (pod silom ne mislim na duhovnu, vec na ovozemaljsku ;))
Iako mozda nemamo dobar identitet nove aviokompanije (srbish ime, kic dizajn), neka im je sa srecom. Ako budu uspesni, vise necu pisati komentare na ovom delu TangoSix-a.
Veljko
Steta,otisao je najveci strucnjak avijacije u Srbiji,covek koji ne govori engleski jer se ne uvlači strancima,kapetan,glumac,istoricar,inspektor,jednom recju najobičniji prevarant.nadamo se da za njim ide gerijatrija,Slavuji,slavuj ici,Rakici,Glisici,Slaviše,i razne kurte i murte.
Stranac
Velljko
Jedan od ovih koje pljujes bez ikakvog osnova mi je bio instruktor I mnogo toga sto znam dugujem iskljucivo njemu
Zbog toga sada mogu da radim usuper kompaniji I dobijam 3 puta vecu platu I ostalo
Molim te da ako vec pljujes ne selektivno bar saznas nesto o tim ljudima Ali ne iz kafane
Usput mora da ti je 30 godina I mnooogo si iskusan kada ti je gerijatrija pojam za ljude od 46 do 52 godine
Bibi
Strance, e ovoga puta pravo zborite! Shvatili ste da bi bilo dobro da nesto znate a ne da mislite da znate da bi ste o tome govorili ili pisali. Sto se gerijatrije tice i tu se slazem jer, prema raznim podacima koji su dostupni svima ali ih nazalost retki koriste. Bas u aviobiznisu komparativne prednosti su na strani sredovecnih u odnosu na one starije ili mladje i po pitanju opsta kondicija i znanje, kao i stabilnosti, lucidnosti, zatim sposobnosti da se nekim procesom upravlja a da i ne govorim o sposobnosti brzog odlucivanja (naravno samo se broje ispravno donesene odluka). Mnogo toga tu jos moze da se nabraja, ali kao sto rekoh i onomad – talenat ne treba trositi ukoliko se svrha ni ne nazire.
Vlada
Kako sada stoje stvari, ide. Odlazi. Ne vratili se, ako Bog da.
nevenka
Puno srece Dani i Er Srbiji.Vjerovatno ce konacno imati sansu mladi talenti koji su imali srecu samo za volontiranje,nisu clanovi neke od partija niti imaju veze i vezice.Idemo konacno napred.
Branko
Iz svih ovih komentara da se zakljuciti:
1. Mahom komentarisu ljudi koji su bliski ili iz bivseg JAT-a,
2. Komentari govore da su sazreli uslovi da se preseče ocite neke negativne pojave u tako vaznoj firmi,
3. Zabokrečina je očigledna,
4. Odredjeni kadrovi , ako ostanu u firmi, će morati da zaborave na prošla vremena i prilagode se novoj klimi i novom ponašanju.
5. Kako god upravljao G-din. Kondić, neće biti javašluka kakav je bio.
Gospodine Vojnoviću, uspeli ste sa malo rečenica da ustalasate strasti i da se pokažu pojave na koje očito dosad niko nije mogao da utiče i promeni. Imamo mi za te pojave dobru re , žabokrečina.
Slična priča je bila i kad je NIS privatizovan. Rasterali su lezileboviće i Čankove i čije već stručnjake i čta je rezultat: NIS za godinu dana od gubitaša postao profitabilna firma. Dali smo mi mogli to da uradimo, nismo. E tako će biti i u nasledniku JAT-a. Rasteraće nezamenljive i vrlo brzo postati ozbiljna firma.
Ništa neće biti kao što je bilo ! Putuj Igumane , ne žali manastire !
Racha
Da baš lepo, akcionari ruske naftne kompanije su izuzetni strućnjaci i u jedinoj naftnoj kompaniji u Srbiji napravili profit? Isto tako država-menađer je od 1992 g. od JAT-a napravila tz. ekonomskog gubitaša. A da li je baš tako? Koliko znam JAT plaća duplo skuplje kerzon. Kako to da JAT koji ostvari promet i do 200 mil. eura godišnje je gubitaš? Raćunao sam, na primer, za 2009 godinu, promet oko 200 mil. evra, troškovi svi oko 120 miliona (plate, održavanje, gorivo, takase, porezi, krediti,…), pa neku su i 180 mil. i kako je moguče da je poslovanje negativno? Ili štimovano knjigovostveno a država uzimala koliko hoće i kad hoće, ili velika pljaćka. Gde su 22 miliona evra koje je Airbus vratio JAT-u? Gde su 3 miliona koje je tadašnji direktor ‚‚odneo‚‚? Ko je postvaljao za generalne direktore biznismene iz Centrotextila i Moskve ili advokate iz Surćina na ćelo JAT-a? Država snosi veliki deo odgovornosti i ako ništa drugo sada bi barem malo bolje trebala da se oduži onima koji su gradili i ulagali u JAT. Prića sa Air Srbijom je barem mali pomak napred. Nije mi jasno samo kako to da država ima pare da vrati JAT-ov ‚‚dug‚‚ od preko 300 miliona a nema pare da kupi nove avione?