BEG airport status
LYBE 1701:00 Z VRB°02KT 0400 R12/0500N R30/0550N FZFG VV002 M02/M02 Q1032 NOSIG=
[TANGO SIX UŽIVO] Otvoreni dan 98. vazduhoplovne brigade

[TANGO SIX UŽIVO] Otvoreni dan 98. vazduhoplovne brigade

LAĐEVCI – Tango Six danas izveštava sa otvorenog dana 98. vazduhoplovne brigade na aerodromu Lađevci/Morava. Na lokaciji smo od 10 časova, tokom dana prenosimo atmosferu, utiske i fotografije. Ovaj post će biti redovno ažuriran tokom dana.

 
2013-05-11 10.55.15
 
2013-05-11 10.56.58
 
2013-05-11 10.57.26
 
2013-05-11 10.57.34
 
Sve je spremno na stajanci u zemlji Tigrova. Kao što smo juče javili, na otvorenom danu 98. vazduhoplovne brigade izostaće letelice 101. eskadrile ali 241, 714. i 119. spremne su da pokažu kako jurišna komponenta vlada Šumadijom.

Program je počeo u 10:05 sa desetominutnim solo nastupom Gazele, zatim su dva Orla izvela dobro poznatu koreografiju približavanja cilju u niskom letu praćeno iskakanjem i dejstvom iz poluprevrtanja. Orlovi su sleteli pre tri minuta i prostorija iznad PSS-a sada pripada odeljenju Gama. Nakon njih program završava solo nastup Orla dvoseda. Poslednje letelice koje budu učestvovale u programu i preostale sa stajanke parkiraće se ispred publike.

Na stajanci ispred velikog hangara brigada je u statičkom delu izložila avione G-4 Super galeb i Orao sa pratećim naoružanjem. Organizacija događaja bila je na najvišem nivou uz detalj koji se retko viđa kod nas a toliko znači za promociju vazduhoplovstva i baze. Naime, 98. brigada danima je pred današnji događaj najavljivala zanimljivu nagradnu igru panoramskih letova helikopterom Mi-8 za širu okolinu Kraljeva. Najsrećniji (velikom većinom deca) danas su po završetku letačkog programa tako imali prilike da prvi put lete helikopterom. Izvrstan primer odličnog odnosa s javnošću i lokalnom zajednicom.
 
2013-05-11 12.23.36
 
2013-05-11 12.24.20
 
2013-05-11 12.31.39
 
2013-05-11 12.32.30
 
2013-05-11 12.32.47
 

 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Voja na: Piloti RV i PVO na letačkoj obuci na školskom avionu Lasta V-54

U svojoj klasi avion LASTA, vojna oznaka V-54, je odličan avion. Vezano za spašavanje pilota i aviona generalno se može reći da svi klipni avioni ove klase (izuzev nekoliko ruskih) nemaju izbaciva sedišta, dok svi avioni sa turboelisnim motorom imaju izbaciva sedišta. S obzirom na dispoziciju kabinskog prostora postojeća sertifikovana ruska i engleska izbaciva sedišta…

16. Jan 2020.Pogledaj

Milers na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

@Deki Može li malo pristojnosti u komentarima "ti" ili možda "vi" kad već argumenata nema ni na vidiku!? Nije valjda da vam se piše jer vam je dosadno?

16. Jan 2020.Pogledaj

Milers na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

@DuPE Bar jednom dajte neke zvanične podatke jer sve ostalo je vaše "mlaćenje prazne slame".

16. Jan 2020.Pogledaj

Милош na: Piloti RV i PVO na letačkoj obuci na školskom avionu Lasta V-54

Ласта в-54 је добар авион још само да уведу и кобца и то би било супер

16. Jan 2020.Pogledaj

Miloš77 na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

F-14 je nosio i AIM-7 rakete koje su se koristile dugonposle uvodjenja u upotrebu AIM-120 zbog zrelosti oroizvoda i daleko vece bijeve glave. Sa radarom koji je F-14 imao to je opasna kombinacija. Ipak je F-14 (ponarucito D varijante koje Iran nema) bio daleko pokretljiviji u vazduhu i pri manjim brzinama nego neki teškaši poput…

16. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend