BEG airport status
Montenegrov Foker nije mogao da uvuče stajni trap

Montenegrov Foker nije mogao da uvuče stajni trap

BEOGRAD – Avion crnogorske avio-kompanije Montenegro Airlines zbog problema sa stajnim trapom vratio se na aerodrom u Podgorici danas nedugo nakon poletanja.

 

40 - AOT
40 – AOT

Novinska agencija Beta javila je večeras u 20:24 da je avion Montenegra na liniji Podgorica – Beograd (YM 102) imao manji incident:

„Avion „Montenegroerlajnza“ koji je poleteo večeras u 18,30 časova iz Podgorice za Beograd vratio se sa pola puta, saznaje agencija Beta. Avion je, prema raspoloživim informacijama, zbog kvara morao da u vazduhu ispusti veću koiličinu kerozina. Uzrok nije poznat. Zbog incidenta moraće da se pomere večerasnji avionski letovi sa podgoričkog aerodroma. O ovom slučaju još nema zvaničnog saopštenja.“

Kako Tango Six saznaje, do povratka na podgorički aerodrom došlo je zato što stajni trap Fokera 100 4O-AOT nije mogao da se uvuče posle poletanja. Avion je posle rutinske procedure prekida leta nedugo zatim bezbedno sleteo.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

go

Nadam se da moj drug Lekić nije bio u avionu…

Odgovori
Vl

Ako mislish na Danila, zar On nije napustio Montenegro?

Ba

Zar Fokker može da ispušta gorivo?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Millennium na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Bilo bi super da makar jednom mesečno imamo ovakve analize i drugih RV i PVO zemalja. SAD, Rusija, Kina to nam je manje više sve poznato, ali recimo da izlaze tekstovi o nekim drugim zemljama koje u vestima i komentarima ne pominjemo puno.

17. May 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Branko 30%, toliko je jeftiniji J-10 od Rafala. Ali pitanje je da li je jeftiniji na 10, 15, 20 godina, najverovatnije nije. Ne postoji vrhunsko, a jeftino, ni čekić, a kamoli avion.

17. May 2025.Pogledaj

Бивши Гастос na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Разлика између Пакистанаца и Индијаца су Ј17, ПЛ15, религија и бркови.

17. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Dusan Niko ne kaze da Rafal nista ne vredi, ili da je los avion, vec da se nesto vise od tri puta jeftiniji kineski jednomotorni avion (3. klasa u Kini), pokazao bolje u ovom sukobu jer su oborili pet aviona, od kojih tri Rafala (1. klasa u EU), bez gubitaka. Svakako da je rano za…

17. May 2025.Pogledaj

Т5 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Одличан текст али без речи о стратешким ракетама и свемирском програму без кога би Индија била само већа регионална сила😎 Шалу на страну ракете Агни и Притви, слетање на месец и гомила сателита у орбити чини ову земљу светском силом.

17. May 2025.Pogledaj