BEG airport status
Montenegrov Foker nije mogao da uvuče stajni trap

Montenegrov Foker nije mogao da uvuče stajni trap

BEOGRAD – Avion crnogorske avio-kompanije Montenegro Airlines zbog problema sa stajnim trapom vratio se na aerodrom u Podgorici danas nedugo nakon poletanja.

 

40 - AOT
40 – AOT

Novinska agencija Beta javila je večeras u 20:24 da je avion Montenegra na liniji Podgorica – Beograd (YM 102) imao manji incident:

„Avion „Montenegroerlajnza“ koji je poleteo večeras u 18,30 časova iz Podgorice za Beograd vratio se sa pola puta, saznaje agencija Beta. Avion je, prema raspoloživim informacijama, zbog kvara morao da u vazduhu ispusti veću koiličinu kerozina. Uzrok nije poznat. Zbog incidenta moraće da se pomere večerasnji avionski letovi sa podgoričkog aerodroma. O ovom slučaju još nema zvaničnog saopštenja.“

Kako Tango Six saznaje, do povratka na podgorički aerodrom došlo je zato što stajni trap Fokera 100 4O-AOT nije mogao da se uvuče posle poletanja. Avion je posle rutinske procedure prekida leta nedugo zatim bezbedno sleteo.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

go

Nadam se da moj drug Lekić nije bio u avionu…

Odgovori
Vl

Ako mislish na Danila, zar On nije napustio Montenegro?

Ba

Zar Fokker može da ispušta gorivo?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj