BEG airport status
EasyJet počinje sa letovima za Milano od petka

EasyJet počinje sa letovima za Milano od petka

BEOGRAD – Britanska avio-kompanija easyJet objavila je danas da započinje sa linijom Milano – Beograd – Milano od petka 19. aprila. Prvi narandžasto beli Erbas sleteće na aerodrom Nikola Tesla u popodnevnim časovima.

A-319-photo002-730x430

Svečani doček prvog easy Erbasa biće organizovan na aerodromu Nikola Tesla uz tradicionalni prolaz ispod vodenog topa zajedno sa konferencijom za novinare predstavnika beogradskog aerodroma i njihovog najnovijeg klijenta. Posle nekoliko nedelja kontradiktornih javnih istupa domaćih vazduhoplovnih vlasti easyJet je na kraju ipak dobio odobrenje da započne svoje redovne letove sredom, petkom i nedeljom.

EasyJet na svom sajtu Srbiju prevashodno reklamira kao vikend destinaciju zabave i dobrog provoda a kako danas navode u svom saopštenju, putnicima u Srbiji ponudiće veći izbor za let do glavnog poslovnog centra i vodeće turističke destinacije Milana gde će sletati na aerodrom Malpensa.

easyjet-lineup

EasyJet je najveća Erbasova mušterija sa flotom koja se sastoji od 166 letelica tipa A319 i 35 A320. Easy takođe drži titulu najvećeg A319 i A320 operatera. Isporuke letelica ovoj avio-kompaniji od 2003. godine realizuju se na svakih 14 dana.
26. maja 2011. godine easyJetu je isporučen 200 Erbas po redu što im je donelo još jednu titulu – prva avio-kompanija koja je dostigla broj od 200 Erbasova u svojoj floti. Prosečna starost letelica je četiri godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

б

U koje vreme ce sletati u Bg?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj