BEG airport status
Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Kompanija Embraer, odnosno njihovo Odeljenje za usluge u komercijalnoj avijaciji i podršku korisnicima bilo je od 13. do 15.oktobra domaćin konferencije korisnika Embraera, u Rio de Žaneiru. U isto vreme održana je i MCW (Maintenance cost workshop) odnosno radionica za predstavnike kompanija koje koriste avione proizvođača iz Brazila.

 
 
Embraer_190
 
MCW (Maintenance cost workshop) je radionica na temu smanjenja troškova eksploatacije Embraerovih vazduhoplova, na kojoj se razmenjuju iskustva svih relevantnih činilaca u aviokompanijama i Embraeru o sve većim zahtevima za povećanu operativnu efikasnost.

Za vreme konferencije Embraer će promovisati svoju e-Solutions web-platformu koja se sastoji od web-baziranih alata na FlyEmbraer sajtu gde Embraerovi korisnici mogu naći digitalni portfolio usluga u bilo kom trenutku, na bilo kom uređaju. Platforma je dizajnirana da maksimizira vreme trajanja leta i pomogne u izbegavanju nepotrebnih operativnih troškova, služeći u preventivnom i korektivnom održavanju.

U okviru platforme su aplikacije kao što je eSRM web aplikacija bazirana na tzv. SRM (Structural repair maintenance) podacima koja omogućava korisnicima Embraerovih E-džetova da povećaju pouzdanost u proceni štete i smanje troškove strukturalnih popravki, kao i da brže i pouzdanije obavljaju popravke.  Takođe, prezentovan je i AHEAD-PRO sistem, baziran na istoj e-Solutions platform čije je ime skraćenica od Aircraft Health Analasys and Diagnosis.  Ovaj sistem analizira i diagnostikuje “zdravlje” aviona obavljajući konstantni monitoring performansi E-džeta u realnom vremenu i time doprinosi boljoj organizaciji planiranja i dostupnosti flote.

I za kraj, verovatno najinteresantnija aplikacija koja je prikazana osmišljena je za upotrebu na iPad-u a radi se o ePerf aplikaciji za komercijalno avio tržište. Ona je namenjena upotrebi u kokpitu a pomagala bi pilotima u kalkulaciji težina, brzina, daljina i ostalih ključnih parametara neophodnih za planiranje leta. Aplikacija je dizajnirana da bude što jednostavnija ne bi li mogla da se koristi u bilo kojoj fazi leta, gde piloti na samo par klikova mogu dobiti sve što im je neophodno za planiranje leta. ePerf će biti dostupan do kraja godine svim korisnicima E-džeta pa neka vas ne iznenadi ako od početka sledeće godine vidite nekog od pilota Montenegro airlines-a kako u kokpit ulazi sa svojim službenim iPadom.

Inače kompanija Montenegro airlines ima u svojoj floti tri Embraera E-195LR kapaciteta 116 sedišta a u aplrilu 2014. očekuje se isporuka jednog E-190LR koji u svoju kabinu prima 106 putnika.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    SRM = Structural Repair Manual

    Inace Embraer kasni za ostalima – Boeing, Airbus, Gulfstream i Bombardier (za biz džetove) su ispred njih tj. poceli su pre njih i to poodavno.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Sunny Boy na: EKSKLUZIVNO: RV i PVO Vojske Srbije na Batajnici ima petnaesti MiG-29

    Zar ovde niko ne vidi jedan od presudnih iglavnh, mozda i glavni razlog za kupovinu? Nemogudnost nabavke delova iz Rusije. Kao kad za auto nema delova, pa se ide na auto otpad da se nadje nesto sto je jos upotrebljivo. Nije isto kao novo, ali kupuje neko vreme, a onda, ako i dalje nema novih…

    24. Feb 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: [IDEX 2025] Ruski helikopteri izložili flotu svoje novije civilne ponude: Ka-32A11M prvi put prikazan u Abu Dabiju

    Milane, neki komentatori iskljucivo dolaze na T6 da pljuju bez razloga, a blage veze nemaju sa materijom. Ka-32 je jedan od najstabilnijih helikoptera i koristi se za veoma teske zadatke ne samo za vreme pozara. I americki Black Hawk je prvi let imao 1974 ali to njima jos niko nije javio.

    24. Feb 2025.Pogledaj

    Pajo na: EKSKLUZIVNO: RV i PVO Vojske Srbije na Batajnici ima petnaesti MiG-29

    @Krle, ništa od Rafala (pa i njegovig prvih verzija) nije razvijano u ex YU tako da ova vaša tvrdnja nije točna. "...pogotovo sto je deo tog aviona razvijan i u Jugi do pred raspad." Tadašnji vojni i politički vrh je izrazio deklarativnu spremnost za razvoj borbenog aviona nove generacije sa Dassaultom odnosno Francuskom kao drzavom.…

    24. Feb 2025.Pogledaj

    Miks na: EKSKLUZIVNO: RV i PVO Vojske Srbije na Batajnici ima petnaesti MiG-29

    Bravo, niko ne čita tekst. Zaboga ljudi, ugovor potpisan, isplata već krenula a neki i dalje razglabaju o nabavci aviona koji su već ugovoreni i u procesu nabavke. Inače, ovo je odlična kupovina koja će sigurno pozlužiti svrsi, a to je što duža upotreba MiG-29 aparata dok se ne uspostavi puna operativnost Rafala. Vreme će…

    24. Feb 2025.Pogledaj