BEG airport status
Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Kompanija Embraer, odnosno njihovo Odeljenje za usluge u komercijalnoj avijaciji i podršku korisnicima bilo je od 13. do 15.oktobra domaćin konferencije korisnika Embraera, u Rio de Žaneiru. U isto vreme održana je i MCW (Maintenance cost workshop) odnosno radionica za predstavnike kompanija koje koriste avione proizvođača iz Brazila.

 
 
Embraer_190
 
MCW (Maintenance cost workshop) je radionica na temu smanjenja troškova eksploatacije Embraerovih vazduhoplova, na kojoj se razmenjuju iskustva svih relevantnih činilaca u aviokompanijama i Embraeru o sve većim zahtevima za povećanu operativnu efikasnost.

Za vreme konferencije Embraer će promovisati svoju e-Solutions web-platformu koja se sastoji od web-baziranih alata na FlyEmbraer sajtu gde Embraerovi korisnici mogu naći digitalni portfolio usluga u bilo kom trenutku, na bilo kom uređaju. Platforma je dizajnirana da maksimizira vreme trajanja leta i pomogne u izbegavanju nepotrebnih operativnih troškova, služeći u preventivnom i korektivnom održavanju.

U okviru platforme su aplikacije kao što je eSRM web aplikacija bazirana na tzv. SRM (Structural repair maintenance) podacima koja omogućava korisnicima Embraerovih E-džetova da povećaju pouzdanost u proceni štete i smanje troškove strukturalnih popravki, kao i da brže i pouzdanije obavljaju popravke.  Takođe, prezentovan je i AHEAD-PRO sistem, baziran na istoj e-Solutions platform čije je ime skraćenica od Aircraft Health Analasys and Diagnosis.  Ovaj sistem analizira i diagnostikuje “zdravlje” aviona obavljajući konstantni monitoring performansi E-džeta u realnom vremenu i time doprinosi boljoj organizaciji planiranja i dostupnosti flote.

I za kraj, verovatno najinteresantnija aplikacija koja je prikazana osmišljena je za upotrebu na iPad-u a radi se o ePerf aplikaciji za komercijalno avio tržište. Ona je namenjena upotrebi u kokpitu a pomagala bi pilotima u kalkulaciji težina, brzina, daljina i ostalih ključnih parametara neophodnih za planiranje leta. Aplikacija je dizajnirana da bude što jednostavnija ne bi li mogla da se koristi u bilo kojoj fazi leta, gde piloti na samo par klikova mogu dobiti sve što im je neophodno za planiranje leta. ePerf će biti dostupan do kraja godine svim korisnicima E-džeta pa neka vas ne iznenadi ako od početka sledeće godine vidite nekog od pilota Montenegro airlines-a kako u kokpit ulazi sa svojim službenim iPadom.

Inače kompanija Montenegro airlines ima u svojoj floti tri Embraera E-195LR kapaciteta 116 sedišta a u aplrilu 2014. očekuje se isporuka jednog E-190LR koji u svoju kabinu prima 106 putnika.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    SRM = Structural Repair Manual

    Inace Embraer kasni za ostalima – Boeing, Airbus, Gulfstream i Bombardier (za biz džetove) su ispred njih tj. poceli su pre njih i to poodavno.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj