BEG airport status
Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Kompanija Embraer, odnosno njihovo Odeljenje za usluge u komercijalnoj avijaciji i podršku korisnicima bilo je od 13. do 15.oktobra domaćin konferencije korisnika Embraera, u Rio de Žaneiru. U isto vreme održana je i MCW (Maintenance cost workshop) odnosno radionica za predstavnike kompanija koje koriste avione proizvođača iz Brazila.

 
 
Embraer_190
 
MCW (Maintenance cost workshop) je radionica na temu smanjenja troškova eksploatacije Embraerovih vazduhoplova, na kojoj se razmenjuju iskustva svih relevantnih činilaca u aviokompanijama i Embraeru o sve većim zahtevima za povećanu operativnu efikasnost.

Za vreme konferencije Embraer će promovisati svoju e-Solutions web-platformu koja se sastoji od web-baziranih alata na FlyEmbraer sajtu gde Embraerovi korisnici mogu naći digitalni portfolio usluga u bilo kom trenutku, na bilo kom uređaju. Platforma je dizajnirana da maksimizira vreme trajanja leta i pomogne u izbegavanju nepotrebnih operativnih troškova, služeći u preventivnom i korektivnom održavanju.

U okviru platforme su aplikacije kao što je eSRM web aplikacija bazirana na tzv. SRM (Structural repair maintenance) podacima koja omogućava korisnicima Embraerovih E-džetova da povećaju pouzdanost u proceni štete i smanje troškove strukturalnih popravki, kao i da brže i pouzdanije obavljaju popravke.  Takođe, prezentovan je i AHEAD-PRO sistem, baziran na istoj e-Solutions platform čije je ime skraćenica od Aircraft Health Analasys and Diagnosis.  Ovaj sistem analizira i diagnostikuje “zdravlje” aviona obavljajući konstantni monitoring performansi E-džeta u realnom vremenu i time doprinosi boljoj organizaciji planiranja i dostupnosti flote.

I za kraj, verovatno najinteresantnija aplikacija koja je prikazana osmišljena je za upotrebu na iPad-u a radi se o ePerf aplikaciji za komercijalno avio tržište. Ona je namenjena upotrebi u kokpitu a pomagala bi pilotima u kalkulaciji težina, brzina, daljina i ostalih ključnih parametara neophodnih za planiranje leta. Aplikacija je dizajnirana da bude što jednostavnija ne bi li mogla da se koristi u bilo kojoj fazi leta, gde piloti na samo par klikova mogu dobiti sve što im je neophodno za planiranje leta. ePerf će biti dostupan do kraja godine svim korisnicima E-džeta pa neka vas ne iznenadi ako od početka sledeće godine vidite nekog od pilota Montenegro airlines-a kako u kokpit ulazi sa svojim službenim iPadom.

Inače kompanija Montenegro airlines ima u svojoj floti tri Embraera E-195LR kapaciteta 116 sedišta a u aplrilu 2014. očekuje se isporuka jednog E-190LR koji u svoju kabinu prima 106 putnika.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    SRM = Structural Repair Manual

    Inace Embraer kasni za ostalima – Boeing, Airbus, Gulfstream i Bombardier (za biz džetove) su ispred njih tj. poceli su pre njih i to poodavno.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Marko na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

    Citam ove komentare i sve sami strucnjaci i svi se u sve razumeju.

    15. Nov 2025.Pogledaj

    Xyz na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

    Dodatak, da li je arhitektura otvorena ili zatvorena? Preciznije da li će moći da se koriste i stare rusko-sovjetske ili kupe i npr. indijske rakete koje oni razvijaju za svoje rafale i dr. lovce ili samo francuske (NATO) ... Sve ovo je poznato u Indiji, ali ne i kod nas. Valjda smo mi veća sila…

    15. Nov 2025.Pogledaj

    Petar na: Beogradski aerodrom dobija tri nova gejta, avio-mostove i nove avionske parking pozicije

    Šta je to taj gejt. Zar taj engleski pojam nema odgovarajući pojam na srpskom. Ako ovako nastavimo za 10 godina neće postojati stručna terminologija na srpskom, a postojala je i nekad se učila u školama.

    15. Nov 2025.Pogledaj

    Slavke na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

    Moras da razdvojis one koji misle lose Srbiji i one koji misle da smo mogli da uzmemo bolje za manje pare, posebno nakon Indo-Pak okrsaja gde su Rafali realno izgubili od J10, ali su se S400 dobro pokazali (cak i srusili AWACS). Brinemo se i o mogucoj korupciji, kasnijem uslovljavanju... A mogli smo npr uzeti…

    15. Nov 2025.Pogledaj

    Slavke na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

    Druze, ne bih da "zracim" ali finansije nam i danas vode ex-G17 i slicni koji su usli u naprednjake... Pa i Sutanovac je "istopio" najvise tenkova a sada je nas ambasador, ni vise ni manje, u - Americi... No, mi imamo "investicioni" budzet - kupovine, SDI, gradnja i posebno popravke vec uradjenog, zgrade, kamioni, avioni…

    15. Nov 2025.Pogledaj