BEG airport status
Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Kompanija Embraer, odnosno njihovo Odeljenje za usluge u komercijalnoj avijaciji i podršku korisnicima bilo je od 13. do 15.oktobra domaćin konferencije korisnika Embraera, u Rio de Žaneiru. U isto vreme održana je i MCW (Maintenance cost workshop) odnosno radionica za predstavnike kompanija koje koriste avione proizvođača iz Brazila.

 
 
Embraer_190
 
MCW (Maintenance cost workshop) je radionica na temu smanjenja troškova eksploatacije Embraerovih vazduhoplova, na kojoj se razmenjuju iskustva svih relevantnih činilaca u aviokompanijama i Embraeru o sve većim zahtevima za povećanu operativnu efikasnost.

Za vreme konferencije Embraer će promovisati svoju e-Solutions web-platformu koja se sastoji od web-baziranih alata na FlyEmbraer sajtu gde Embraerovi korisnici mogu naći digitalni portfolio usluga u bilo kom trenutku, na bilo kom uređaju. Platforma je dizajnirana da maksimizira vreme trajanja leta i pomogne u izbegavanju nepotrebnih operativnih troškova, služeći u preventivnom i korektivnom održavanju.

U okviru platforme su aplikacije kao što je eSRM web aplikacija bazirana na tzv. SRM (Structural repair maintenance) podacima koja omogućava korisnicima Embraerovih E-džetova da povećaju pouzdanost u proceni štete i smanje troškove strukturalnih popravki, kao i da brže i pouzdanije obavljaju popravke.  Takođe, prezentovan je i AHEAD-PRO sistem, baziran na istoj e-Solutions platform čije je ime skraćenica od Aircraft Health Analasys and Diagnosis.  Ovaj sistem analizira i diagnostikuje “zdravlje” aviona obavljajući konstantni monitoring performansi E-džeta u realnom vremenu i time doprinosi boljoj organizaciji planiranja i dostupnosti flote.

I za kraj, verovatno najinteresantnija aplikacija koja je prikazana osmišljena je za upotrebu na iPad-u a radi se o ePerf aplikaciji za komercijalno avio tržište. Ona je namenjena upotrebi u kokpitu a pomagala bi pilotima u kalkulaciji težina, brzina, daljina i ostalih ključnih parametara neophodnih za planiranje leta. Aplikacija je dizajnirana da bude što jednostavnija ne bi li mogla da se koristi u bilo kojoj fazi leta, gde piloti na samo par klikova mogu dobiti sve što im je neophodno za planiranje leta. ePerf će biti dostupan do kraja godine svim korisnicima E-džeta pa neka vas ne iznenadi ako od početka sledeće godine vidite nekog od pilota Montenegro airlines-a kako u kokpit ulazi sa svojim službenim iPadom.

Inače kompanija Montenegro airlines ima u svojoj floti tri Embraera E-195LR kapaciteta 116 sedišta a u aplrilu 2014. očekuje se isporuka jednog E-190LR koji u svoju kabinu prima 106 putnika.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    SRM = Structural Repair Manual

    Inace Embraer kasni za ostalima – Boeing, Airbus, Gulfstream i Bombardier (za biz džetove) su ispred njih tj. poceli su pre njih i to poodavno.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    max na: Srbija ponovo globalno jedinstvena: Dok kupuje Rafale, hvali kineske sisteme PVO

    Kinesko oruzje nije za podcenjivanje, dokazali su se u mnogo realnih uslova....U samom svetskom vrhu su i po kvalitetu i po mogucnostima proizvodnje...

    18. Jul 2025.Pogledaj

    starseed na: Srbija ponovo globalno jedinstvena: Dok kupuje Rafale, hvali kineske sisteme PVO

    Nije njegova namena da se zavlaci okolo, teritorijalna pvo se ne koristi tako to je vise zadatak za trupnu i ona je obicno na gusenicarima. Ni sam Pancir nema namenu da se zavlaci po njivama vec da bude deo viseslojnog sistema PVO i odbrane vaznih objekata, cvorista itd...

    18. Jul 2025.Pogledaj

    Vladimir na: Srbija ponovo globalno jedinstvena: Dok kupuje Rafale, hvali kineske sisteme PVO

    Naravno da je moguce i niko nema prava to da spreci. Uostalom, ko zna i ko sme da pita sta Kina salje svojim kupcima? Kao sto ni Kina, ni Rusija ne pita Ameriku sta isporucuje po svetu. Potpuno se slazem sa g. potpukovnikom Aleksicem. Hitno nam je potrebna eksadrila J-35 da zameni Migove, a Rafali…

    18. Jul 2025.Pogledaj

    Vladimir na: Nove informacije o poslednjem indijsko-pakistanskom sukobu: Pakistanci sada tvrde da su oborili 4 Rafala, Francuzi optužuju Kineze za propagandu

    Kako kome. Mnogim ocajima na zapadu sigurno da, jer je lakse tako preziveti totalni debakl i suocavanje sa realnoscu. Drugima je opet sve jasno, na osnovu pruzenih dokaza

    18. Jul 2025.Pogledaj

    Vladimir na: Nove informacije o poslednjem indijsko-pakistanskom sukobu: Pakistanci sada tvrde da su oborili 4 Rafala, Francuzi optužuju Kineze za propagandu

    Mislave, bez nervoze. Znam da se napisano kosi sa tvojim nato poimanjima, ali na tvoju veliku zalost, poptno je tacno i nedavno dokazano. NATO zapadni avioni i PVO su daleko iza istocnih ruskih i kineskih, po svim parametrima: nosivosti, brzini, pokretnosti, radarskim kvalitetima, naoruzanju (brzina, daljina, preciznost), nevidljivosti, ometanjima i sl. Jednostavno su zaostali u…

    18. Jul 2025.Pogledaj