BEG airport status
Jatov avion u Amsterdamu prizemljen zbog tehničkog kvara – guma na kargo vratima otkazala

Jatov avion u Amsterdamu prizemljen zbog tehničkog kvara – guma na kargo vratima otkazala

BEOGRAD – Let Jatovog aviona na liniji Amsterdam – Beograd odlagan je nekoliko puta od jučerašnjeg redovnog planiranog poletanja u 10:30. Zbog tehničkog kvara avion je na zemlji 24 sata, nezadovoljni putnici su preko društvenih mreža uzbunuli medije.

 
5c5ff5e8c1ab11e2a28422000a1f8f08_7
 
Kako Tango Six saznaje, razlog prizemljenja Jatovog Boinga 737 je problem sa zaptivnom gumom kargo vrata koja se odlepila i zbog koje avion po propisima minimalne ispravnosti nije smeo da poleteti. Kapetan aviona je u skladu za jasno definisanim pravilima zbog toga doneo odluku da se guma zameni i da se nakon toga sistemi koji imaju veze sa tim delom (prevashodno presurizacija) testiraju ne bi li se ispunili svi preduslovi za bezbedno poletanje.

Ovu informaciju, kako prenosi Tanjug, potvrdili su iz Jata tek danas oko 12 časova:

„Razlog odlaganja leta je tehnički problem na letelici na kojem je radila ovlašćena tehnička služba na aerodromu u Amstedamu. Posle uspešno obavljenog jučerašnjeg leta JU 262 iz Beograda za Amsterdam, nakon sletanja u 12 sati i pregleda letelice, ustanovljen je problem sa prtljažnim vratima – rečeno je Tanjugu u Jatu.

Zbog toga je jučerašnji povratni let JU 2632 odložen za danas u 9,30 sati, a svi putnici su, kako to i nalažu procedure evropskih vazduhoplovnih vlasti smešteni u hotel o trošku Jata.

Radove na prtljažnim vratima, kako ističu u nacionalnoj aviokompaniji, obavljala je ovlašćena tehnička služba u Amsterdamu, i ona je jedina imala prave informacije o tome kada će avion biti spreman za obavezno testiranje pre poletanja.

– Jutrošnje poletanje aviona kasnilo je dva sata upravo zbog obaveznog testiranja i provere ispravnosti aviona koju je obavila ovlašćena tehnička služba. Jat-ov avion sa putnicima poleteo je iz Amsterdama za Beograd u 11,55 časova – navode u Jatu, uz izvinjenje putnicima zbog neugodnosti.“

Više od 24 časa bilo je potrebno da Jat reaguje što još jednom ilustruje nesnalaženje njegovog sektora za odnose s javnošću i lošeg odnosa prema putnicima koji su preko društvenih mreža uzbunili javnost u samom trenutku kada je iz njihove perspektive drama krenula da se odvija. Budući da je Jatovo prisustvo na društvenim mrežama više nego neadekvatno, kompanija nije mogla da reaguje preko jedinih relevantnih kanala komunikacije (drugi put za nekoliko dana):
 

 

 

 

 

 

 

 
 
Sa druge strane, pomenuti tehnički kvar dodatno je svedočanstvo lošeg stanja vremenšne Jatove flote i tipa aviona koji je i preko vikenda u Parizu bio prinuđen da ostane dva dana zbog druge vrste otkaza.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ai

I ne samo isti tip aviona, već je u pitanju isti avion, YU-ANW.

Odgovori
Bi

A da li je mozda Isti avion zaustavljen zbog istog problema i u Parizu pre par dana ! Pa dali neko uopste vodi racuna o tome ? Ima li imalo stida u toj neodgovornoj i veoma arogantnoj ekipi strucnjaka koja je i pored toga sto problem postoji dozvolila da se situacija ponovi !? Drugo je pitanje kako je doslo do toga da se u periodu njihove apsolutne vladavine tokom koje su rapolagali ukupnim resursima Jat Airways-a flota dovede do sramno niskog nivoa a osoblje u bestidno mizeran polozaj da ih svakodnevno vuku za rukave, psuju i ko zana sta jos …. Sram vas bilo ma koji da ste kada ste dozvolili sebi da kompaniju od koje i te kako dobro zivite (pitanje je samo dokle) dovedete u trenutno stanje !

Odgovori
Ci

Da da bas taj YU-ANW,a prethodno je u Parizu(JU 2412) čamio 24H, a niko ne znam zasto…

Odgovori
La

Ajte ljudi izaberite neku normalnu avio kompaniju. Ne igrajte se sa glavom.

Odgovori
Vl

Izgleda da je JAT jedina avio kompanija koja kasni.
Dajte, molim vas. Sve kompanije manje ili više kasne. Svakom se može desiti kvar na avionu i nepredviđena situacija.

Odgovori
Vl

Vladimire, slazem se s vama, da ne kasni samo JAT. Mene brine neshto drugo. Kada se problemi ponavljaju i kada su uchestali, ne moze se opravdanje traziti u drugima. Problemi se moraju reshavati i otklanjati, a ne chekati da se desi chudo.

Fl

Da je ljubaznost i informisanost ovog puta izostala to stoji, ali posmatrajuci sa strane ja se divim Jat-ovim OP koji odrzavaju sve svoje redovne destinacije plus charter sa samo pet svojih 737 i mislim tri ATR. Pa ja neznam dali bih to poslo za rukom nekom sa novim letelicama a kamoli sa skoro trideset godina starim.
Kao putnika poslednjih 35 godina Jat me nikad nije razocarao!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Kos na: [NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

Veoma lep primer očuvanja uspomene i sećanja na velikog čoveka. Svaka čast na trudu organizatorima i domaćinima memorijala.

19. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Ova priča sa Indonezanima je smiješna ako je istinita. I Francuzima se ne može vjerovat, al ako je priča u vezi Indonezije istinita, stvarno treba prestati prodavati njima bilo što. Su-30 ne valja, Su-35, KF-21 ne valja, Rafale, ne valja. Neka oni lijepo sa "bracama" radu na KAAN. Hoće da kupuju 5-tu generaciju od zemlje…

19. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

Kvalitet Izraelskih BPL je sigurno na višem nivou nego što je / što bi bilo na Evropskom, jer je Izrael ipak jedan od pionira ovakvih BPL. Ne bih rekao da je Srbija promašila. Ima tu još prilike za lokalnu proizvodnju kako pod Erbasom, tako pod Elbitom. Svakako BPL tržište postaje maglavito, jer ih više svako…

19. May 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

pa i nije morala, ima u ovom momentu na računima 6 milijarsi evra, kupila je na kredit radi sigurnosti i da ne angažuje svoje pare

19. May 2025.Pogledaj