BEG airport status
Počeo najveći evropski sajam generalne avijacije – AERO 2013!

Počeo najveći evropski sajam generalne avijacije – AERO 2013!

BEOGRAD – Od 24. do 27. aprila u nemačkom gradu Fridrihshafenu održaće se AERO 2013 koji neformalno važi za najveći evropski sajam generalne avijacije. Ovogodišnji AERO je 21. po redu i na njemu će izlagati 630 učesnika iz 35 zemalja.

 
download-mediahh.phpSajam generalne avijacije AERO 2013 biće tradicionlano održan na aerodromu pored grada Fridrihshafen na obali Bodenskog jezera. Na sajmu će biti predstavljeni letelice i oprema iz svih segmenata generalne avijacije: od jedrilica i ultralakih aviona, preko helikoptera do biznis džet aviona.

Prema rečima direktora sajma, Klausa Velmana, 21. po redu AERO 2013 sa 630 učesnika iz 35 zemalja predstavlja jedan od najvećih događaja ove vrste u svetu. Prošlogodišnji sajam posetilo je preko 30.000 ljudi, a prema statistici većina od njih su piloti. Samo u Nemačkoj, takođe prema statistikama, ima oko 40.000 pilota sa PPL licencom, 20.000 njih ovlašćenih da upravljaju ultralakim letelicama i još oko 10.000 pilota sa ATPL dozvolom.
 
 
Prve fotografije dostupne medijima:

A5: FK-Lightplanes

Reprodukcija nemačkog Bücker Jungmann-a, na kojem su trenirali piloti Luftwaffe-a, sa novim padobranskim sistemom za spašavanje, proizvod privatne firme iz grada Špejera u Nemačkoj.
 
 
10_AERO 2013

Direktor firme Trixy Aviation Produkts ispred njihovog novog žirokoptera “Princess“
 
 
Freigelände: Cirrus SR 22

Kompanija Cirrus imaće tradicionalno značnajno prisustvo na AERO-u. SR 22 – visoke performanse uz maksimalnu bezbednost integrisanog BRS padobrana.
 
 
15_AERO 2013

Direktor kompanije koja organizuje AERO Klaus Velman i direktor dešavanja Roland Boš u Cesninom Mustangu.
 
 
[colored_box color=“eg. blue, green, grey, red, yellow“]Jedan interesantan detalj za kraj: na zvaničnom sajtu sajma AERO 2013, nalaze se, između ostalih podataka i intervali održavanja sajma narednih godina, tačnije sve do 2020 godine! Tako recimo možete u dan isplanirati svoju posetu Fridrihshafenu 2019. godine. Nismo sigurni da li je to ikome neophodno, ali ako ste u Nemačkoj onda se naviknite i na preciznost![/colored_box]
 
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Tomass na: Bugarskoj isporučeni poslednji F-16 iz prvog ugovora

    Vidim zasmetalo vas je.I mene je zasmetao jeftini pokusaj provokacije.Mogli bi uci u povjesne rasprave..Mogao bi vas demantirati i napisati da se ne slazem sa vama i uci u rasprave bez kraja..Necu..Iz postovanja prema Tangu.Ovo nije portal za takve rasprave..Samo cu dodati postuj ako hoces biti poštovan.To cak i nije upuceno vama nego ostalim komentatorima.

    17. Dec 2025.Pogledaj

    Pavle na: Bugarskoj isporučeni poslednji F-16 iz prvog ugovora

    šta samo migove, nije li sama hrvatska kupila i sve m84 za SFRJ. da je bilo sreće, i metro u BG bi platila hrvatska, ne samo one raketne topovnjace i rbs15, trisonik tunel u vti...zna se tko placa

    17. Dec 2025.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: Bugarskoj isporučeni poslednji F-16 iz prvog ugovora

    Veliki skok za Bugare posle starih nemocnih MiG-29; zanimljivo da su u oba svetska rata bili sa strane gubitnika i nekako se izvukli, nisu izgubili ni metar teritorije; i danas su dosta veci od Srbije, a manji do Rumunije.Pametni i znaju sta rade.

    17. Dec 2025.Pogledaj

    KK na: Bugarskoj isporučeni poslednji F-16 iz prvog ugovora

    @Tomass Vidim da ste novi ovde pa cisto za neku referencu. Nismo se nasli u istom problemu niti smo isto po icemu. Srbija ima povest rada s velikim lovcima presretacima dvomotorcima, dok se Hrvatska tek uci i radi prve korake. I ne da nije bilo vremena, nego zapad ne bi dozvolio prelet 1-2 eskadrile Su…

    17. Dec 2025.Pogledaj

    AirBag na: Srpsko-hrvatski rat rečima izdignut na viši nivo: Nakon prozivke čiji je Rafal bolji, Vučić između redova najavio nabavku još jedne eskadrile?

    Evo detaljne, hladne analize bez senzacionalizma i bez marketinga, isključivo po posljedicama za Srbiju ako se ova linija razmišljanja materijalizira. Operativna realnost mješovite flote Istodobno operiranje MiG-29, Rafalea i J-10CE bilo bi iznimno neuobičajeno i operativno teško održivo, posebno za zrakoplovstvo veličine Srbije. To bi značilo tri potpuno različite škole: ruska (MiG-29), zapadna/francuska (Rafale), kineska…

    17. Dec 2025.Pogledaj