BEG airport status
Nova srpska biz-jet kompanija Eagle Express leteće Falcon 900EX

Nova srpska biz-jet kompanija Eagle Express leteće Falcon 900EX

BEOGRAD –  Srpsko – švajcarska kompanija „Eagle Express“ novi je igrač u domaćoj biz-jet areni. Na današnjoj konferenciji za medije Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva potvrđeno nam je da će najveća letelica ovog operatera biti Dassault Falcon 900EX, poslovni avion sa do sada najvećim doletom i kabinom na našim prostorima.

 

900EX u vlasništvu Red Bulla
900EX u vlasništvu Red Bulla

U delu današnje godišnje konferencije za medije DCV-a potvrđena je informacija da je „u toku upis novog tipa aviona Falcon 900EX u Potvrdu o osposobljenosti za obavljanje javnog avio-prevoza“.

Kako je Tango Six saznao ranije, a danas dobio i zvaničnu potvrdu domaće regulatorne agencije, u pitanju je nova biz-jet čarter kompanija pod nazivom „Eagle Express“. Kompanija je bazirana u Švajcarskoj i Srbiji i baviće se komercijalnim čarter letovima iz baze u Beogradu i iz Francuske. „Eagle“ u svojoj floti ima i jednu Cessnu Citation, jednog Cheyenna III i jednog Piper Chieftaina.

Iako DCV nije hteo da pruži bilo kakve zvanične ili nezvanične podatke, Tango Six je iz drugih izvora saznao da je direktor kompanije gospodin Naim Fazlija koji će biti i pilot Falcona.
 

900EX enterijer
900EX enterijer

Poslovni mlaznjak sa do sada najprostranijom kabinom i najvećim (interkontinentalnim) doletom koji će biti baziran u Srbiji (5,178 milja ili 8.300 kilometara) biće registrovan na Tango Seven „tablama“, registru San Marina koji svojom liberalnom i cenovnom politikom privlači sve više biz-jet vlasnika i operatera.

Falconov 900EX član je „-900“ porodice tromotoraca iz Francuske i prema zvaničnom katalogu cena mu je 38 miliona dolara.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ai

Eagle Express je godinama već registrovan i funkcioniše, samo sad tek ugledava svetlost dana.

Odgovori
Vl

Srecno im bilo. Nije lako, ali bez truda nema uspeha.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za potrebe vojske apsolutno nepotrebno. Kakvo crno dopunjavanje u vazduhu. Za LA u Srbiji i postojeći kapaciteti na avionioma su sasavim dovoljni. A ako hoćete za komercijalne svrhe A400 je nedovoljan jer kao što reče neko Nora/Tamnava ne može da stane. Ako hoćemo neku Nacionalnu cargo kompaniju trebalo bi videti sa Kinezima da li su…

16. Mar 2025.Pogledaj
16. Mar 2025.Pogledaj

Rade na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Nije se kupovalo nego trampilo. Sve je "plaćeno" izvozom mašina i poljoprivrednih proizvoda SSSR-u. Jedini pokušaj sličnog obima u zadnje vreme je bilo indonezijsko kupovanje Su35 za palmino ulje koje se nije realizovalo.

16. Mar 2025.Pogledaj

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj