BEG airport status
Nova srpska biz-jet kompanija Eagle Express leteće Falcon 900EX

Nova srpska biz-jet kompanija Eagle Express leteće Falcon 900EX

BEOGRAD –  Srpsko – švajcarska kompanija „Eagle Express“ novi je igrač u domaćoj biz-jet areni. Na današnjoj konferenciji za medije Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva potvrđeno nam je da će najveća letelica ovog operatera biti Dassault Falcon 900EX, poslovni avion sa do sada najvećim doletom i kabinom na našim prostorima.

 

900EX u vlasništvu Red Bulla
900EX u vlasništvu Red Bulla

U delu današnje godišnje konferencije za medije DCV-a potvrđena je informacija da je „u toku upis novog tipa aviona Falcon 900EX u Potvrdu o osposobljenosti za obavljanje javnog avio-prevoza“.

Kako je Tango Six saznao ranije, a danas dobio i zvaničnu potvrdu domaće regulatorne agencije, u pitanju je nova biz-jet čarter kompanija pod nazivom „Eagle Express“. Kompanija je bazirana u Švajcarskoj i Srbiji i baviće se komercijalnim čarter letovima iz baze u Beogradu i iz Francuske. „Eagle“ u svojoj floti ima i jednu Cessnu Citation, jednog Cheyenna III i jednog Piper Chieftaina.

Iako DCV nije hteo da pruži bilo kakve zvanične ili nezvanične podatke, Tango Six je iz drugih izvora saznao da je direktor kompanije gospodin Naim Fazlija koji će biti i pilot Falcona.
 

900EX enterijer
900EX enterijer

Poslovni mlaznjak sa do sada najprostranijom kabinom i najvećim (interkontinentalnim) doletom koji će biti baziran u Srbiji (5,178 milja ili 8.300 kilometara) biće registrovan na Tango Seven „tablama“, registru San Marina koji svojom liberalnom i cenovnom politikom privlači sve više biz-jet vlasnika i operatera.

Falconov 900EX član je „-900“ porodice tromotoraca iz Francuske i prema zvaničnom katalogu cena mu je 38 miliona dolara.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ai

Eagle Express je godinama već registrovan i funkcioniše, samo sad tek ugledava svetlost dana.

Odgovori
Vl

Srecno im bilo. Nije lako, ali bez truda nema uspeha.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Dusan Raketa koja pogodi avion obicno eksplodira. Ne moze biti bilo sta, nemoguce je izgubiti 3-5 avona u udesima za sat vremena, niti Pakistan ima pvo koji moze pogoditi lovca na 150km, niti ima rakete za F-16 koje gadjaju na toj daljini... Mogla je biti samo jedna stvar.

09. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@rafal Odakle zelja da se kritikuje samo jedan od 5 navodno oborenih aviona, jedini zapadne proizvodnje, i jedini koji je kupila Srbija? Ako toliko verujete na rec Pakistancima, pomenite i ostale koje su naveli:" Su-30 nista ne valja, i sve rakete koje moze nositi Su-30, ne valjaju, i MiG-29.." A domet S-125 je bio znacajno…

09. May 2025.Pogledaj

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Dusan Te francuske pvo rakete koje Pakistan ima su Mistral i Crotale, dometa 7 i 15km, a avioni su oboreni sa oko 150km. Takodje i rakete koje nose pakistanski Miraz 3 i 5, kao i stari F-16, imaju najveci domet 60-80km... Obrni, okreni, bila je to kineska izvozna verzija rakete PL-15.

09. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Branko Drago mi je da se slazete da stara "Neva" nije bila "Teslino oruzje" , vec je rusenje F-117 A posledica gresaka Amerikanaca i odlicne pripreme PVO Srj. Nema nikakvog dokaza o "tri do pet" srusenih aviona u Indiji,imamo ovu jednu sliku repa Raffale i sediste Su-30 ili MiG-29. Sa jakom PVO Pakistan je imao…

09. May 2025.Pogledaj

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Petrovic Dusan Ne treba mesati babe i zabe. F117 je srusila stara Neva, da, ali je avion prisao na manje od 20km od lansera... Ovde su avioni pogodjeni sa najmanje 150km rastojanja, to ne moze da bude srecan pogodak stare tehnike, plus sto nije ni jedan pogodak, vec 3-5.

09. May 2025.Pogledaj