BEG airport status
Nova srpska biz-jet kompanija Eagle Express leteće Falcon 900EX

Nova srpska biz-jet kompanija Eagle Express leteće Falcon 900EX

BEOGRAD –  Srpsko – švajcarska kompanija „Eagle Express“ novi je igrač u domaćoj biz-jet areni. Na današnjoj konferenciji za medije Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva potvrđeno nam je da će najveća letelica ovog operatera biti Dassault Falcon 900EX, poslovni avion sa do sada najvećim doletom i kabinom na našim prostorima.

 

900EX u vlasništvu Red Bulla
900EX u vlasništvu Red Bulla

U delu današnje godišnje konferencije za medije DCV-a potvrđena je informacija da je „u toku upis novog tipa aviona Falcon 900EX u Potvrdu o osposobljenosti za obavljanje javnog avio-prevoza“.

Kako je Tango Six saznao ranije, a danas dobio i zvaničnu potvrdu domaće regulatorne agencije, u pitanju je nova biz-jet čarter kompanija pod nazivom „Eagle Express“. Kompanija je bazirana u Švajcarskoj i Srbiji i baviće se komercijalnim čarter letovima iz baze u Beogradu i iz Francuske. „Eagle“ u svojoj floti ima i jednu Cessnu Citation, jednog Cheyenna III i jednog Piper Chieftaina.

Iako DCV nije hteo da pruži bilo kakve zvanične ili nezvanične podatke, Tango Six je iz drugih izvora saznao da je direktor kompanije gospodin Naim Fazlija koji će biti i pilot Falcona.
 

900EX enterijer
900EX enterijer

Poslovni mlaznjak sa do sada najprostranijom kabinom i najvećim (interkontinentalnim) doletom koji će biti baziran u Srbiji (5,178 milja ili 8.300 kilometara) biće registrovan na Tango Seven „tablama“, registru San Marina koji svojom liberalnom i cenovnom politikom privlači sve više biz-jet vlasnika i operatera.

Falconov 900EX član je „-900“ porodice tromotoraca iz Francuske i prema zvaničnom katalogu cena mu je 38 miliona dolara.
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

a

Eagle Express je godinama već registrovan i funkcioniše, samo sad tek ugledava svetlost dana.

Odgovori
V

Srecno im bilo. Nije lako, ali bez truda nema uspeha.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mehaničar na: Kineski uskotrupni putnički avion C919 dobio sertifikat tipa, prve isporuke se očekuju krajem godine

Ukoliko ne ponove ruske greške, avion sa dobrim potencijalno i šansom za veći uspeh.

04. Oct 2022.Pogledaj

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

@Dead1 Imaju ali ne za suzbijanje desetine ii stotine tenkova sa istim. To ni ameri ne bi mogli sa F-15 samo jer bi bili u dometu PVO a tenkova ima jako mnogo!! Mora prvo PVO da se suzbije bar 90%, pa tek onda F-15E ili Su-34 i mnogo mnogo borbenih BPL sa pametnim bombicama i…

03. Oct 2022.Pogledaj

Vaste na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

@zulum Upravu si ,pobrkao sam jedan je oboren a dva pilota su bila posto je dvosed bio ! Bio je i F-16 oboren Kubom i Harier je oboren na njega sam zaboravio !

03. Oct 2022.Pogledaj

Zulum na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

Imala je SFRJ/RS/RSK potpunu zračnu prevlast od 1991. do 1995. s čak jednom zračnom pobjedom (UH-1 promatrača EZ) i s vrlo slabim rezultatima PZO u RH i BiH: 3 MiG-21 i 1 An-2 (HRZ) 1 An-26 i 2 Mi-8 (ARBiH) 1 Mirage, 1 F-16 i 1 Sea Harrier (NATO) i onda u SRJ 1999. 1…

03. Oct 2022.Pogledaj

Send this to a friend