BEG airport status
Prince aviation penzionisao svoju najstariju Cessnu Citation

Prince aviation penzionisao svoju najstariju Cessnu Citation

BEOGRAD – Prince Aviation povukao je pre dve nedelje iz svoje flote Cessnu 500 Citation I koja će karijeru nastaviti kao učilo u Švedskoj.

 

Brišući let nakon poslednjeg poletanja, FOTO: Prince Aviation
Brišući let nakon poslednjeg poletanja, FOTO: Prince Aviation

Nakon što je u maju u svoju flotu uveo novi vazduhoplov Cessna 560XL Citation XLS+ (peti avion tog tipa u floti kompanije) Prince Aviation je iz upotrebe povukao svoj najstariji vazduhoplov – Cessnu 500 Citation I, registarske oznake YU-SEG. Proizvedena 1976, ova Cessna je posle vise od 12.000 sati provedenih u vazduhu otišla u zasluženu penziju.

Kako su za Tango Six rekli u Princu, završetkom letačke karijere letelica započinje svoj novi život – poslednji let obavljen je 16. Avgusta nakon koga je YU-SEG sleteo u Linkoping gde će biti korišćen kao učilo u nastavnom centru za vazduhoplovno-tehničko osoblje.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

je

Bolje bi bilo da su ga poslali u Muzej!

Odgovori
Ac

Pa mogao si da se ponudis da platis takvu akciju

je

Pa kad bi svi takvi "ljubitelji vazduhoplovstva" mrdnuli malo zadnjice iz fotelja za kompjuter takva akcija može da se odradi i "peške"! Potrebno je samo malo znanja i volje!

Odgovori
Mi

Mrdali ili ne zadnjicu kako rekoste, ovde se radi o privatnom biznisu i novcu koji se ulaze u nove avione. Muzej je drzavno vlasništvo pa ako zele da imaju tako nešto ,oni vrše ponudu. Ili imate mnogo novca pa bi delili i davali ,to je lepo.
Ideja nije loša moram priznati ,samo se naslovila na pogrešnu adresu ,privatnog sektora i kompanije koja radi usluge prevoza,nije Crveni Krst.
Znanje i volja za ovu priču nema nikakve veze.
Pozdrav

je

Crvni krst se ne bavi vazduhoplovstvom!
Na taj način bi PrinceAv zauzeo značajno mesto u stalnoj postavci Muzeja i tako ušao u istoriju srpske avijacije kao najveći GA operator kod nas. Kako god!

Ako je avion prodat Šveđaniima, onda OK, mada termin "prodaja" nigde u tekstu nisam pročitao!

Odgovori
Mi

Da li je prodat ili dat za protiv uslugu odrzavanja i servisiranja,ili kao depozit za neku drugu radnju totalno ne bitno. Bitno je da je to privatni kapital sa kojim raspolaze vlasnik.Znam sve od početka nastanka ove biznis firme koja je iskljucivo privata kapital . Crveni krst je pomenut figurativno. iNače koriste i oni avione za dopremu pomoći i poseduju svoje vazduhoplove. Da se ne rasplinemo ,ima smisla šta si rekao,samo ipak je to lična para i baš ih briga da se kaze ušao sam u istoriju vazduhoplovstva.na drugi način funkcionišu njihovi mozgovi. plus minus ,razlika.
Pozdrav

je

Ma slažem se, sve je to jasna stvar, samo mi se činilo kao dobra ideja da se malo civilnih aviona uvede u Muzej, pošto i sam učestvujem u tome!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

31. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

30. Mar 2025.Pogledaj

K na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Treba biti realistican u nadama i ocekuvanjima. Daleko smo jos od pravog europskog ujedinjenja po tim pitanjima, ali to samo znaci da svaki pa i najmanji korak naprijed treba dobro docekati.

30. Mar 2025.Pogledaj

omniameamecumporto na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Trump i Musk rade gluposti i nanose najveću štetu Americi. Ima ipak nešto dobro u svemu, probuditi će i preustrojiti Europu odnosno EU i napraviti od nje ekonomsku i vojnu silu.

30. Mar 2025.Pogledaj