BEG airport status
LYBE 1304:30 Z 140°12KT CAVOK 11/05 Q1027 NOSIG=
Prince aviation penzionisao svoju najstariju Cessnu Citation

Prince aviation penzionisao svoju najstariju Cessnu Citation

BEOGRAD – Prince Aviation povukao je pre dve nedelje iz svoje flote Cessnu 500 Citation I koja će karijeru nastaviti kao učilo u Švedskoj.

 

Brišući let nakon poslednjeg poletanja, FOTO: Prince Aviation
Brišući let nakon poslednjeg poletanja, FOTO: Prince Aviation

Nakon što je u maju u svoju flotu uveo novi vazduhoplov Cessna 560XL Citation XLS+ (peti avion tog tipa u floti kompanije) Prince Aviation je iz upotrebe povukao svoj najstariji vazduhoplov – Cessnu 500 Citation I, registarske oznake YU-SEG. Proizvedena 1976, ova Cessna je posle vise od 12.000 sati provedenih u vazduhu otišla u zasluženu penziju.

Kako su za Tango Six rekli u Princu, završetkom letačke karijere letelica započinje svoj novi život – poslednji let obavljen je 16. Avgusta nakon koga je YU-SEG sleteo u Linkoping gde će biti korišćen kao učilo u nastavnom centru za vazduhoplovno-tehničko osoblje.
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

j

Crvni krst se ne bavi vazduhoplovstvom!
Na taj način bi PrinceAv zauzeo značajno mesto u stalnoj postavci Muzeja i tako ušao u istoriju srpske avijacije kao najveći GA operator kod nas. Kako god!

Ako je avion prodat Šveđaniima, onda OK, mada termin "prodaja" nigde u tekstu nisam pročitao!

Odgovori
M

Da li je prodat ili dat za protiv uslugu odrzavanja i servisiranja,ili kao depozit za neku drugu radnju totalno ne bitno. Bitno je da je to privatni kapital sa kojim raspolaze vlasnik.Znam sve od početka nastanka ove biznis firme koja je iskljucivo privata kapital . Crveni krst je pomenut figurativno. iNače koriste i oni avione za dopremu pomoći i poseduju svoje vazduhoplove. Da se ne rasplinemo ,ima smisla šta si rekao,samo ipak je to lična para i baš ih briga da se kaze ušao sam u istoriju vazduhoplovstva.na drugi način funkcionišu njihovi mozgovi. plus minus ,razlika.
Pozdrav

j

Ma slažem se, sve je to jasna stvar, samo mi se činilo kao dobra ideja da se malo civilnih aviona uvede u Muzej, pošto i sam učestvujem u tome!

j

Pa kad bi svi takvi "ljubitelji vazduhoplovstva" mrdnuli malo zadnjice iz fotelja za kompjuter takva akcija može da se odradi i "peške"! Potrebno je samo malo znanja i volje!

Odgovori
M

Mrdali ili ne zadnjicu kako rekoste, ovde se radi o privatnom biznisu i novcu koji se ulaze u nove avione. Muzej je drzavno vlasništvo pa ako zele da imaju tako nešto ,oni vrše ponudu. Ili imate mnogo novca pa bi delili i davali ,to je lepo.
Ideja nije loša moram priznati ,samo se naslovila na pogrešnu adresu ,privatnog sektora i kompanije koja radi usluge prevoza,nije Crveni Krst.
Znanje i volja za ovu priču nema nikakve veze.
Pozdrav

j

Bolje bi bilo da su ga poslali u Muzej!

Odgovori
A

Pa mogao si da se ponudis da platis takvu akciju

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: Predsednik Vučić: Kupujemo borbene bespilotne letelice iz Kine, 3 jurišna helikoptera Mi-35; Pričaću sa Makronom o Mistralu

@Dexter Problem nase PVO je sto pri SEAD dejstvu, nisanski radari ne mogu biti konstatno ukljuceni jer nema sta da ih zastiti od anti-radarskih raketa, a da bi pogodili ista, radar mora biti upaljen celom putanjom rakete. Sa Tor-om najvise bi taj problem bio resen jer on moze da identifikuje takvu vrstu rakete u letu…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Za zemlju Srbiju bi bilo najbolje da Orao dozivi istu sudbinu kao i njegov Rumunski brat IAR 93. Ovako, nikada nisi siguran dali imas te avione ili nemas. Svaka modernizacija je samo puko bacanje para.

12. Nov 2018.Pogledaj

Propeler Zviz na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Nagrada za najbolju fotografiju - T6. Nagrada za najbolju reportažu - T6. Nagrada za najbolju scenografiju - VS. Nagrada za najbolje vizuelne efekte - VS. Nagrada za najbolji zvuk i zvučne efekte - RV. Nagrada za najbolji kratki film - RTS (za snimak iza "Ognjeva" tokom dejstvovanja... projektili u perspektivi). Nagrada za najbolju kostimografiju -…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Lepa smotra orudja i oruzja bivse SFRJ, doduse, neka su u medjuvremenu lafetirana. Jos uz to prigodni govori politicara i predstava je kompletna.

12. Nov 2018.Pogledaj

Send this to a friend