BEG airport status
Viz Er: Let za Rodos kasnio zbog udara više ptica u avion prilikom poletanja

Viz Er: Let za Rodos kasnio zbog udara više ptica u avion prilikom poletanja

BEOGRAD – Viz Erov avion na letu Beograd – Rodos kasnio je pet sati u odlasku u subotu 24. avgusta. Letelica je prilikom poletanja uletela u jato ptica nakon čega je uspešno izvedena procedura obustavljenog poletanja.

 
take_off5
 
Kako su iz Viz Era izjavili za Tango Six u pitanju je bio udar više ptica prilikom poletanja:

– Viz Erov let W6 4249 na liniji Beograd – Rodos 24. avgusta doživeo je odlaganje u odlasku zbog potrebe da se na letelici obavi vanredni tehnički pregled usled udara više ptica o avion prilikom poletanja. Putnicima su obezbeđeni vaučeri za besplatan obrok i prava na obeštećenje u skladu sa EU 261 pravilom za prava putnika. Let je poleteo za Rodos sa pet sati zakašnjenja.

Viz Er se iskreno izvinjava svim putnicima na letu zbog odlaganja ali bezbednost naših putnika, posade i letelice nam je uvek prioritet broj jedan. – rekli su nam u ovoj mađarskoj avio-kompaniji.

Dnevne novine Blic objavile su amaterski snimak Vizovog Erbasa na pisti nakon incidenta.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

je

Pih, koji smo mi mamlazi, Mađari voze turiste iz Srbije na Rodos!
Ne, ja i dalje ne mogu ovo da shvatim bre!
Eeeee državo!

Odgovori
ju

Da li ste sigurni da je sve izvedeno po propisima?????
Da nisu malo previse kocili pa skoro zapalili gume???
Zasto je pista bila zatvorena za poletanje/sletanje i koliko????
Sram vas bilo,placaju vas svi da cutite i da pljujete po JATu

Odgovori
pe

juggy,
vidi se da si ekspert…

ju

Da je bio u pitanju JAT napisali bi celu stranu i to naravno negativan tekst

Odgovori
Vl

Kada se desi udar ptice u avion na pisti, prilikom poletanja ili sletanja, mora se pista zatvoriti i uraditi detaljan pregled iste, da se otklone svi ostaci ptice ili ptica. Koliko traje, zavisi od procene nadlezne aerodromske sluzbe. Uobicajeno je od 10-15 minuta, kada nema vidljivih ostataka ptica, pa do i citavih pola sata ili i vise, ako se desi masovno uletanje ptica u avion.

Ima na netu gomila slika aviona i pista posle udara, a ima i detalja i izvestaja drzavnih komisija, pa se moze videti i rad aerodromskih sluzbi, nakon takvog incidenta.

Odgovori
je

Juggy, svaka čast na komentaru!

Jel` to ona kompanija koja se posr_la po svima nama kad su rekli da su jedni od najvećih investitora u Srbiji zato što baziraju nove Airbus avione na Beogradski aerodrom!?
Voleo bih da ih AirSebia pojede za doručak!

Odgovori
Mi

Da ste upravo da bi napisali komentare u slučaju Jat-a na više strana,sa osvrtom da im se čini da procedura nije ispoštovan i komisija radi na uvidjaju incidenta ,potpuno se slazem. Isto tako Vlada je napisao standardnu proceduru u slučajevima prekinutog poletanja usled udara ptica. Provere stanja piste su obavezujuća za aerodrome i tu nema zezanja.Šta Wizzair radi na jedinom medjunarodnom aerodromu kao low cost ,pirajte Starčevića on će to da onjasni ,koji je kalup koristio kao za patike. Trebaju da lete svi kao i ove kompanije slazem se ali postoji i procedura odakle i kada. Suviše smo zabrljali u svemu ,uzaludni komentari na ovu temu samo nas još više iritiraju zbog nemoći rešenja.

Odgovori
Gu

Svugde u evropi wizz-air dobija sekundarne aerodrome i kao stajanku livadu.Jedino se kod nas wizz-air tretira kao sin jedinac ! Naravno po nalogu istih onih koji su ga i doveli!Sramota !!!

Odgovori
Vl

Ne lupetaj. Samo pokazujes, koliko nemas pojma i vaspitanja.

Odgovori
Gu

Ne lupetaj ti , veliki google internet strucnjaku !

Odgovori
Gu

Da ne zaboravimo : #Vlada Wizzerovac

Odgovori
Vl

Opet lupas.
Nemam nikakve veze s Wizz Air-om, sem kao putnik. Cak sta vise, ja sam u protivnickom taborui.

Sto me ne sprecava da pisem istinu, za razliku od tebe.

Odgovori
zv

Tezak, tezak oblik….. rekao bih F22

Vl

Magarac, opet se javljas bez pitanja i poziva? Prepoznao si svog kolegu sivonju?

Gu

Daleko si ti od istine, kao Zemlja od Sunca ! Nadji mi sliku (kad vec googlas) wizzerovog aviona zakacenog na avio most na nekom aerodromu, a da nije ANT ,Videces da je svugde livada i stepenice …Samo Srbi trckaraju oko lowcoast-era i lizu im tabane ! Ne moze jedan Wizz air ili EasyJet da bude rame uz rame sa Lufthansom,Aeroflotom,Turkish-em….Zna se , "B" platforma ,stepenice i autobusi ! Nazalost , realnost je drugacija…Sramotimo ime naseg velikana !!

Odgovori
Vl

Ti si definitivno budala. Nemam ja sta tebi da pokazujem. Kome je IQ ispod 80, ne vredi pricati o inteligenciji.

Odgovori
je

Muka mi je od wizz-a i ovih evroslinavaca!

Odgovori
Go

Postovani jetfreak (pisem malim slovima jer se sam tako potpisuje) i postovani Gujo,

Wizz Air koristi mostove na aerodromima kao sto su FCO i BCN. Svojim ocima video, ne morate da mi verujete. Dakle, primarni aerodromi u tim gradovima.
Ako bi mi jetfreak objasnio sta su to evroslinavci i zasto ti je muka od Wizz-a, bio bih ti zahvalan. Samo sumnjam da ces moci, a da to normalan i pismen covek moze da razume, shvati i prihvati.
Nije nista sporno da imate drugacije misljenje ili da vam se ne svidja Wizz, ali onda morate da imate kakvo takvo objasnjenje. Kada vec nesto napisete.
Ako nemate objasnjenje onda zvucite kao Misa Tumbas, na primer, na utakmici Partizana. Ako neko ne zna ko je on neka ukuca u google pa ce mu sve biti jasno.

Odgovori
je

Evroslinavci su oni koji onanišu na sve što dolazi sa zapada, dakle i iz EU, a pljuju na domaće!
Od WizzAir-a mi je muka zbog (navodim samo jedan razlog, a ima ih još): http://tangosix.rs/2013/31/05/wizz-air-bazira-dru… – drugi pasus, druga rečenica!
E, sad, ako si normalan i pismen, kako ti kažeš onda ćeš razumeti, shvatiti i prihvatiti, a ako ne, pa, koga je briga?!
A, da pismen čovek kada se obraća direktno nekome, a rečenica ima dva pitanja oba pitanja se postavljaju u prvom licu, a ne u trećem pa u prvom, toliko o pismenosti!
POZDRAV!

Odgovori
Vl

Raspravljati se na internetu je isto kao takmiciti se na Olimpijadi za specijalne ( citaj invalide i retardirane).
Cak i ako pobedis, i dalje si retardiran!!!

Go

Pozdrav jetfreak,

Evo, recimo, ja se trudim da budem objektivan, ne zelim da pljujem na domace. Pljujem na ono sto ne valja, bilo gde, i takodje podrzavam ono sto valja. Takodje bilo gde.
Sto se drugog pasusa i druge recenice tice ne vidim da je to neki poseban razlog (investicija od xy miliona dolara, a samo je avion baziran na aerodromu) da ti bude muka od Wizz-a. Po toj logici mnogo veca muka treba da ti bude (ili meni) od ljudi koji nas lazu svaki dan, sistematski, godinama, a iza ledja nam rade o glavi, kradu i rasturaju? Pricam o svakoj sferi nasih zivota. Meni je vise od toga muka nego sto se Wizz kiti tudjim perijem, tj tvrdi da je ulozio neke pare u nasu privredu, a de fakto nije. Barem ne sa tim avionom.

Originalna tema ove diskusije je bird strike koji je Airbus imao na poletanju. Koliko ja znam avion, ni posada, ni kompanija nisu krivi za to i ne mogu biti. Kao sto ni Jat nije kriv sto je bio u holdingu zbog zatvorene piste i nema potrebe da se spominje u ovoj prici. Jos manje da se po njemu pljuje, jer to uopste nije tema ovde.

Ja volim da utvrdim cinjenice koje su bitne za ono o cemu pricamo, a da emocije ostavimo po strani. Nije bitno ko je u pravu vec sta je istina.

Pozdrav

Odgovori
je

@Vlada: Odgovor na ono gore, pošto te mrzelo da kopiraš ceo tekst sa Google-a: Pista se posle bird strike-a pregleda prvenstveno zbog eventualnih "ostataka od aviona", a ne zbog ostataka ptica! Dalje, Molio bih te, ukoliko si sposoban za to, da obratiš malo pažnju na rečnik kojim se služiš (magarac, sivonja, budala, invalid, retardiran itd), jer nema potrebe za tim iz prostog razloga što se ovde na blogu ne gledamo u oči!
@Gost: U principu se slažem!
Pozdrav!

@ Petar Vojinović: Može li uskoro da se desi neka optimizacija sajta pošto mi od mnoštva sajtova i foruma koje otvaram, tvoj najsporije učitava!

Odgovori
Vl

Ja zaista vise ne znam sta se tebi da objasniti.

Kod udar ptice u avion, nema delova aviona bilo gde. Pista se pregleda da bi se ustanovilo sledece:

1. Da li je zaista doslo do udara ptice u avion. To se utvrdjuje tako sto se ili nadje ili ne nadje ostatak ptice.

2. Avion po zletqnju, ako je poleteo, prolazi kroz detaljan pregled u onoj konfiguraciji u kojoj se nalazio pri sudaru sa pticom.

3. Tokom svoje karijere imao sam preko stotinu sudara sa pticama i niti jedan deo aviona nije otpao pri tom. Tako da uz najbolju nameru ne shvatam o kakvom se pregledu piste radi gde se traze delovi aviona? Nij ptica od armiranog betona, vec o krvi i mesa.

I jos jedna informacija. Pista se zatvara i pregleda ne samo kod udara ptice, vec nakon svakog sudara aviona sa zivotinjom. Bilo zec, bilo lisica, bilo sta drugo. I sa njima sam se sudarao.

Ako ti se ne svidja moj recnik, slobodno ga zaobidji. Neces mi nedostajati uopste.

je

1. Pa naravno, "ili se nađe, ili se ne nađe" tako se utvrđuje…ako je pojeO onda je muško, ako je pojeLA onda je žensko – logično brate!
2. Naravno, i kod nas postoje aviomehaničari koji posle poletanja detaljno pregledaju avion, eno ih u Kovinu.
3. Ne sumnjam, samo ne znam gde da skinem taj add-on za Flight simulator, možda ti znaš, pošto si imao stotinu sudara sa pticama. Ne treba da se radi pregled piste na ostatke delova od aviona,
već samo izabereš: Restart flight!
4. Normalno, gde je još ptica životinja, ptica je ptica!

Zaobići ću ga, naravno, pošto ja kad se nekom obraćam takvm rečnikom, ja ga gledam u oči!
Ja ću verovatno osećati izvesni nedostatak zadovoljstva izbegavajućii tvoje komentare, ali OK šta da se radi!

Pozdrav!

Odgovori
Vl

Uzdravlje. Samo nastavi da obilazis. Seti se Specijalne Olimpijade.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci nakon Zagreba uspešno gađali i rusku avio-bazu, da li smo videli prvi dokaz obaranja sistemom S-300?

@Srbofil Naravno da ne moze u potpunosti da se pokrije. Povecati broj razlicitih radara izmedju baza i neprijatelja i povecati stepen pripravnosti sigurno da. Ti sto ocekuju da svemocna ruska ili americka PVO ne pravi propuste, a i ovo sto se sprdaju sa istom treba da se pdsete upravo na izraelski VAP. Amerika je znala…

09. Dec 2022.Pogledaj

Srbofil na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci nakon Zagreba uspešno gađali i rusku avio-bazu, da li smo videli prvi dokaz obaranja sistemom S-300?

@Milos77 Nema odakle da se "pojaca", nemoguce je napraviti potpuno pokrice miliona kilometara VaP. Izrael velicine Vojvodine sa milijardama i milijardama ulozenim u PVO ne moze potpuno da se pokrije, cak i cuveni Iron Dome "stedi" rakete tako sto na osnovu balisticke trajektorije racuna da li ce ciljana raketa pasti na naseljeno mesto ili ne,…

09. Dec 2022.Pogledaj

Petrović Dusan na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci nakon Zagreba uspešno gađali i rusku avio-bazu, da li smo videli prvi dokaz obaranja sistemom S-300?

@Milos77 Zapravo ne postoji savršen PVO, i nijedna zemlja ne može da zastiti bas svaku zgradu. Moguće i da NATO nije imao kao prioritet zaštitu Zagreba, jer u Zagrebu nema ništa kljucno za bezbednost NATO. Ali da Rusija nije stitila,ili neuspesno stitila dve baze sa strateskim bombarderima? Vidi se jasno na obe slike da su…

09. Dec 2022.Pogledaj

Sotir na: [INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

Svaka čast. Sve pohvale. Slovenci i Mađari vode ozbiljnu priču u lakoj avijaciji. Zar razliku od utvinih pokušaja da nešto pokrene iza njih stoj privatna inicijativa.

09. Dec 2022.Pogledaj

ivan na: [INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

Realno jesmo bili ispred Madjarske ako pricamo o sedamdesetim i osamdesetim ,mogla je samo da nam parira sa Pick salamom. Avion nije sad neko cudo moderne tehnike ali je lep i koliko sam vide kvalitetno uradjen. Kompaniji zelim puno uspeha

09. Dec 2022.Pogledaj