BEG airport status
Osnovana SRBATSEPA

Osnovana SRBATSEPA

BEOGRAD – Osnivačkom skupštinom koja je brojala 25 članova prošlog četvrtka u zgradi Muzeja vazduhoplovstva osnovano je Srpsko udruženje vazduhoplovno-tehničkog osoblja za bezbednost vazdušne plovidbe. Ciljevi budućeg rada SRBATSEPA-e biće pružanje profesionalne podrške zainteresovanim pojedincima i institucijama koje se bave poslovima operacija, održavanja i instalacije elektronskih uređaja u sistemu vazdušne plovidbe koji prevashodno utiču na njenu bezbednost.

 

Osnivačka skupština
Osnivačka skupština SRBATSEPA-e

Kako je za Tango Six rekao sekretar novoformiranog udruženja Goran Petrović, SRBATSEPA je zamišljena kao dobrovoljna, strukovna, nepolitička, nestranačka, neprofitna i nevladina organizacija čiji će glavni pravci rada biti podrška segmentima domaće vazduhoplovne industrije koji se bave poslovima operacija, održavanja i instalacija elektronskih uređaja u sistemu vazdušne plovidbe sa akcentom na bezbednost:

– Za početak, članovi udruženja dolaze iz Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) sa tendencijom učlanjenja, bilo korporativno ili pojedinačno, osoblja iz drugih vazduhoplovnih organizacije slične profesionalne orijentacije. Ciljevi su nam promocija bezbednosti, efikasnosti i pravilnosti u civilnoj plovidbi kao i okupljanje članova u cilju povećanja stručnog znanja. Stavićemo akcenat na međusobnu pomoć i osiguranje efikasnog razvoja osoblja koje obavlja pomenute aktivnosti i borićemo se za zaštitu profesionalnih interesa, rekao je Petrović.

U najmlađoj domaćoj vazduhoplovnoj organizaciji takođe se nadaju da će se ubrzo učlaniti u međunarodnu organizaciju IFATSEA (International Federation of Air Traffic Safety Electronics Associations) i u tom cilju prisustvovali su evropskoj konferenciji te organizacije u Italiji 5. i 6. juna kao posmatrači.

Osnivačkoj skupštini  20. juna prisustvovalo je 25 članova udruženja od kojih su 14 poverenici za skupštinu udruženja. Izabrani su članovi Izvršnog i Nadzornog odbora kao i statutarna komisija. Za predsednika Izvršnog odbora izabran je Željko Čevizović, sekretar udruženja je Goran Petrović dok su Ivan Babanić, Đorđe Zečević i Slaviša Marković takođe izabrani za članove Izvršnog odbora.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ro

Veoma me je obradovalo osnivanje udruzenja Srbske vazduhoplovno-tehnicke organizacije, koja je neophodna kao nezavisna grupa-organ poznavalaca, koja nadam se ima kapacitete nezavisnih eksperta za
problematiku od primene, izvrsenja, kontrole i striktne prmene propisa kao i safety aplikacija… U Srbskoj G.A i komercijalnoj avijacijji. To je veliki korak ulaska i prilazenja praksi savremenog civilnog vazduhoplovsva. Dobro je i vise od toga da ste prepoznali i ozivotvorili inicijativu koja je medju vama potekla. Leteci preko 4500 sati do sada u blizu pedeset godina letenja i 25 godina neposredne sluzbe u avio kompaniji,nisam siguran da mogu i najmanje pomoci, posto je moje znanje smatram malo i vama nepotrebno. Osnovna zelja mi je da vam cestitam ovo vase blagoslovljeno delo nove organizacije koja ce sluziti nebu I za nebo kroz aviaciju naravno. Iskreno vas, iz zimskog Sidneja,
Rodney Marinkovic, Aircraft Mechanical Engineer (ret.) Sysdney / Kraljevo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj