BEG airport status
Osnovana SRBATSEPA

Osnovana SRBATSEPA

BEOGRAD – Osnivačkom skupštinom koja je brojala 25 članova prošlog četvrtka u zgradi Muzeja vazduhoplovstva osnovano je Srpsko udruženje vazduhoplovno-tehničkog osoblja za bezbednost vazdušne plovidbe. Ciljevi budućeg rada SRBATSEPA-e biće pružanje profesionalne podrške zainteresovanim pojedincima i institucijama koje se bave poslovima operacija, održavanja i instalacije elektronskih uređaja u sistemu vazdušne plovidbe koji prevashodno utiču na njenu bezbednost.

 

Osnivačka skupština
Osnivačka skupština SRBATSEPA-e

Kako je za Tango Six rekao sekretar novoformiranog udruženja Goran Petrović, SRBATSEPA je zamišljena kao dobrovoljna, strukovna, nepolitička, nestranačka, neprofitna i nevladina organizacija čiji će glavni pravci rada biti podrška segmentima domaće vazduhoplovne industrije koji se bave poslovima operacija, održavanja i instalacija elektronskih uređaja u sistemu vazdušne plovidbe sa akcentom na bezbednost:

– Za početak, članovi udruženja dolaze iz Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) sa tendencijom učlanjenja, bilo korporativno ili pojedinačno, osoblja iz drugih vazduhoplovnih organizacije slične profesionalne orijentacije. Ciljevi su nam promocija bezbednosti, efikasnosti i pravilnosti u civilnoj plovidbi kao i okupljanje članova u cilju povećanja stručnog znanja. Stavićemo akcenat na međusobnu pomoć i osiguranje efikasnog razvoja osoblja koje obavlja pomenute aktivnosti i borićemo se za zaštitu profesionalnih interesa, rekao je Petrović.

U najmlađoj domaćoj vazduhoplovnoj organizaciji takođe se nadaju da će se ubrzo učlaniti u međunarodnu organizaciju IFATSEA (International Federation of Air Traffic Safety Electronics Associations) i u tom cilju prisustvovali su evropskoj konferenciji te organizacije u Italiji 5. i 6. juna kao posmatrači.

Osnivačkoj skupštini  20. juna prisustvovalo je 25 članova udruženja od kojih su 14 poverenici za skupštinu udruženja. Izabrani su članovi Izvršnog i Nadzornog odbora kao i statutarna komisija. Za predsednika Izvršnog odbora izabran je Željko Čevizović, sekretar udruženja je Goran Petrović dok su Ivan Babanić, Đorđe Zečević i Slaviša Marković takođe izabrani za članove Izvršnog odbora.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ro

Veoma me je obradovalo osnivanje udruzenja Srbske vazduhoplovno-tehnicke organizacije, koja je neophodna kao nezavisna grupa-organ poznavalaca, koja nadam se ima kapacitete nezavisnih eksperta za
problematiku od primene, izvrsenja, kontrole i striktne prmene propisa kao i safety aplikacija… U Srbskoj G.A i komercijalnoj avijacijji. To je veliki korak ulaska i prilazenja praksi savremenog civilnog vazduhoplovsva. Dobro je i vise od toga da ste prepoznali i ozivotvorili inicijativu koja je medju vama potekla. Leteci preko 4500 sati do sada u blizu pedeset godina letenja i 25 godina neposredne sluzbe u avio kompaniji,nisam siguran da mogu i najmanje pomoci, posto je moje znanje smatram malo i vama nepotrebno. Osnovna zelja mi je da vam cestitam ovo vase blagoslovljeno delo nove organizacije koja ce sluziti nebu I za nebo kroz aviaciju naravno. Iskreno vas, iz zimskog Sidneja,
Rodney Marinkovic, Aircraft Mechanical Engineer (ret.) Sysdney / Kraljevo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Bas bi nam legli polovni avioni koji izlaze iz resursa i opet ista prica za 5 godina. Potraga za novima. Nas narod ocigledno praktikuje polovnjake i konstantne popravke i servisiranja. U slucaju da ih uzmemo, Zasto bi nam Grci dali naoruzanje kad je isto kompaktibilno sa rafalima koje imaju?

15. Jan 2025.Pogledaj

Boki na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

3,4 milijarde za 12 novih i 12 polovnih. Verovatno sa naoruzanjem. Kako si ti razumeo da su platili skuplje?

15. Jan 2025.Pogledaj

Neno na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Grčki rabljeni Rafali su starije proizvodnje od hrvatskih Rafala, ali na istom standardu. Bilo je već potvrđeno da u ugovorima je opcija da grčki i hrvatski Rafali prolaze modernizacije do F5 standarda. Kako je to ipak samo 4. generacija u vreme kada već i 6. se pojavljuje apsolutno je razumno uzeti rabljene Rafale od F3R…

15. Jan 2025.Pogledaj

Sivi na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Box Hrvatska vise nema Migova. Valjda si mislio na Rafale. Konfiguracija naoruzanja nije dana u javnost za hrvatske Rafale a za srpske je jos u pregovorima. Generalno mozemo samo nagadjati sto ce koji nositi.

15. Jan 2025.Pogledaj

Branko na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Kad dodamo kod nas naoruzanje i infrastrukturu ispasce da smo nasih 12 platili 3.5 milijarde, kao i Grci 24 komada, od cega 12 novih...

14. Jan 2025.Pogledaj