BEG airport status
Direktor Jata Vukašinović pred smenom zbog protivljenja Etihadovom preuzimanju Jata

Direktor Jata Vukašinović pred smenom zbog protivljenja Etihadovom preuzimanju Jata

BEOGRAD – Vršilac dužnosti generalnog direktora Jata Velibor Vukašinović nalazi se pred smenom zbog protivljenja strateškom partnerstvu sa Etihadom. Posle pisma koji je uputio na više adresa u kojem otvoreno kritikuje nastupajući dogovor, ljudi iz kabineta prvog potrpedsednika Vlade Vučića blizu su odluke da Vukašinovića razreše dužnosti u utorak.

 
Etihad_Airways_und_JatAirways_f5ef3d9f62
 
U najboljim tradicijama države Srbije i srpskog naroda da propuste ili upropaste svaku bitniju istorijsku priliku, nekoliko nedelja pred zaključenje dogovora sa Etihadom u Jatu se dogodio (ne)očekivani obrt. Predsednik odbora direktora i vršilac dužnosti generalnog direktora Velibor Vukašinović otovreno se protivi zaključenju strateškog partnerstva s Etihad Airwaysom.

Kako je Tango Six saznao pre nekoliko dana a dnevne novine Blic u današnjem štampanom izdanju to i potvrdile, Vukašinović je poslao pismo Aleksandru Vučiću gde je, kako Blic prenosi: izneo svoje argumente protiv strateškog partnerstva. Blic takođe piše da je Vukašinović posle saznanja da nije planiran za člana budućeg nadzornog odbora „Er Srbije“ postao najveći protivinik strateškog partnerstva sa Etihadom.

Blic dalje navodi da Vukašinović neće prisustvovati potpisivanju sporazuma sa Etihadom koji je najavljen za sledeći četvrtak i da će se o njegovoj smeni raspravljati sledećeg utorka na sednici skupštine Jat Airwaysa koja je trebalo da se dogodi ove nedelje ali je odložena zbog iznenadno negativnog razvoja situacije.
 

Pismo

 
U krugovima bliskim pregovorima sa Etihadom, na liniji Jat – ministarstvo saobraćaja – Vlada Srbije (kabinet Aleksandra Vučića), u poslednjih nekoliko dana vladalo je alarmantno stanje. Kako je Tango Six saznao pre nekoliko dana, Vukašinović je uputio pismo ključnim osobama koji vode ove resore i imaju veze sa sprovođenjem nastupajućeg strateškog sporazuma.

Kako saznajemo, Vukašinović u pismu apeluje da se strateško patrnerstvo ne realizuje, da država ostane kao i do sada jedini vlasnik Jata, i traži da Vlada nastavi sa ulaganjem u njega. U pismu takođe stoji da je Etihadov plan u stvari da preuzme Jatove slotove i da na taj način izigra Srbiju koja bi na kraju mogla da izgubi svoju nacionalnu avio-kompaniju.

Takođe saznajemo da je Vukašinović pored protestnog pisma počeo da lobira unutar kompanije da se predloženi ugovor Etihada odbije. Među zaposlenima su počele da kruže priče da će Jat novom menadžmentu morati da plaća stanove i da Etihad već ima istoriju svojevrsnog „otimanja slotova svojim strateškim partnerima“.

Vukašinović je kako takođe saznajemo planirao da na skupštini Jata glasa protiv ugovora čiju konačnu verziju predlaže Etihad i zbog toga se trenutno razmišlja o njegovoj smeni.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ob

Nije kriv ovaj covek, nego onaj ko ga je postavio. Vidi se iz prepricanog sadrzaja pisma da gospodin Vukasinovic niti razume u kakvom je stanju JAT, niti razume koji su interesi Etihada u regionu, niti vidi da je ovo zlatna prilika da se u celoj regiji Balkana i jugosistocne Evrope pozicionira jedan mocan avio-prevozilac – JAT. Ovakva prilika se JAT-u i Srbiji da se celos tanovinstvo 100 godfina molilo ne bi pruzila, a ovaj covek hoce sve to da unisti?!

Odgovori
З

Можда је човек у праву. Индијска влада је одбила исти план за Jet Airways. Заборавили сте да је у плану 72 штеточине које су из Jata исисале 70 милиона евра за 5 година. Међу њима је и бивше руководство које је са Огњеновићем и Динкићем кренуло у ову причи са приватном шемом а пласирано је као ‘најбоља’ понуда. Они који су видели предлог споразума видели су да ће много тога бити плаћено, све до интернационалних школа за децу. Etihad узима 49%, и ништа не даје одођ менаџмента у ком ће бити и они који би требало да одговарају за уништавање компаније. Вукашиновића могу да смене, али остаје чињеница да ће бити једини директор који има кичму да се бори за боље решење и са Etihadom у игри јавно се супротстављајући и онима који су га поставили.

Zv

Dragi Zvonko, na prodaji je olupina mnogo gora od slicnih olupina koje su u okruzenju odavno otisle u stecaj, brisanje iz privrednog registra i istoriju avijacije. I nasao se neko pre nego sto se ta olupina baci na otpad ko veruje da primenjujuci znanja koja fale u nasoj zemlji, ulazuci kapital koji u nasoj zemlji ne postoji, koristice sopstvene povoljne kontakte sa erbasom i drugim dostavljacima, nudeci programe usavrsavanja koji kod nas ne postoje – neko ko sa svim tim misli da moze da iskoristi potencijal te posrnule kompanije i moze od nje da napravi ozbiljnog i cak vodeceg igraca u regionu. Sta tebi Zvonko tu nije jasno, pa bi ti ipak radije voleo da od toga nista ne bude, nego da se drnda ta olupina jos godinu-dve dana pre nego sto ode u istoriju?

tr

Konacno ce se srediti i Jatov klan koji vlada vise od 15god….a sve to 170M na teret naroda.

Odgovori
З

Upravo se vraca najgori klan, oni su u tom top menadžmentu koji za fini procenat bespogovorno unistava kompaniju

de

Nisam znao da je JAT uspešna kompanija koja pravi profit pa da su se sad tamo neki udružili da ga unište?

Ja

Taj gospodin je u roku od samo tri meseca napravio neverovatne gafove, od laznog CV preko postavljanja najgorih ljudi za direktore, raznih intriga, namestanja pa do stetnih ugovora o leasingu boinga iz Bugarske, ciji su rezervoari probuseni. Ovo je za krivicnu prijavi a ne za smenjivanje. Hvala Bogu da dolazi Etihad.

Odgovori
Ob

Rezervoari probuseni??

Fl

Ma dajte, opet u maniru tračeraja, probušeni rezervoari za gorivo itd itd…. Pa Ognjenović je Vukašinoviću ostavio ambiciozan plan letenja za sezonu za oko 16 aviona, a predao je 5,5 ispravna aviona i raspadnutu kompaniju. Vukašinović je pokazao i dokazao da kompanija može iz svojih resursa da realizuje saobraćaj! Problem je samo što to nekome smeta, ko se nameračio da smulja lovu u džep! E to je glavni problem u ovoj priči! A dok se to dešava, naše putnike na odmore voze mnoge druge kompanije i jako lepo zaradjuju… zato što smo mi ovde glupavi!

Zv

"Vukašinović je pokazao i dokazao da kompanija može iz svojih resursa da realizuje saobraćaj!"

Tako sto ne placaju aerodromu beograd 30 000 evra na osnovu taksi dnevno? i tako sto ne placaju NIS-u gorivo. Takav model poslovanja bi za godinu-dve odveo kompaniju u stecaj. Kao sto su i Majdari ostali bez svoje kompanije (Malev) pre pet godina i Bugari bez svoje pre tri godine (Balkan). Eno Croatia airlines je na rubu propasti. Adrija isto postala, Montengro airlines grca u dugovima. Sve kompnije u regiji su na rubu propasti i opstace samo ona koja celu regiju shati kao trziste i koja ima dovoljno finansija da regionalnu politiku zavede. JAT to moze sa Etihadom, ali bez Etihada ne moze. Pamet u glavu ljudi! IZBIRAC NAIDJE NA OTIRAC!

Fl

Raspad Jugoslavije je zapečatio sudbinu Jata! I nije nikakav Etihad mesija i izbavljač nečega što ovde nije naučeno na ovom prokletom prostoru! Priča sa AB još nije završena jer je AB nastao iz Jata daleke 1961. godine i nikad nije napravljen konačan obračun izmedju ova sad dva pravna lica. Ko tu kome treba da plaća kad su oba društva od istog osnivača i državna, pitanje je za neke druge forume i novu pravnu organizovanost i pravni status i Jata i AB-a.NIS je priča koja se vuče još od raspada Jugoslavije, a dug na dug prave ludilo. Ponavljam, da iza Jata stoji takav izvor finansiranja kao iza Etihada, koji isto ne posluje baš po tržišnim principima, jer se bunar uvek dobro nadopuni, pošto je Šeik blagodarežljiv prema Kompaniji, svako bi uspešno upravljao Jatom. Nagoveštaj da Etihad baš i nema neke iskrene namere sa Jatom je promena naziva i brenda, što svakako ne može da čini 49% kapitala, neka obavljaju operativne poslove, a to kako će se zvati i kako će izgledati amblem, logo i slično, zaista je već degudantno…

З

Tako je!

Zv

Zao mi je sto moram da napisem, ali prica kako bi JAT-u super islo samo da ima iza sebe jaceg finansijera/jacu drzavu je smesna. Mozda bi JAT-u islo bolje u godisnjem bilansu zato sto bi drzava kesirala pare, ali je isto tako cinjenica da je JAT konzervirao poslovanje od pre 20 godina, i da svasta nesto ima da se nauci od Etihada. To je jedan nasih glavnih problema: sto mislimo da ozbiljna preduzeca koja posluju u okviru razvijene industrije mogu da se vode kao sto se vodi jedno domacinstvo ili cuva govecad na livadi. I Aeroflot dobija od Rusije sta god pozeli, a opet nista ne valja.

Slazem se!
Gospodinu se nije svidelo sto nece vise biti na mestu direktora, a taman je krenuo redom da zaposljava prijateje I rodbinu (nova sekretarica, itd…)

po

Vukasinovic je najgori direktor do sada.Covek je u prvih mesec dana direktorisanja neregularno nezakonito i nepravedno zaposlio vise ljudi u Jat nego njegovi prethodnici zajedno! I nikom nista,moze mu se!Podmuklo deli funkcije i izmislja radna mesta i zvanja preskacuci ljude koji godinama posteno obavljaju svoj posao!Malo se zaigrao.Smena je preblaga i dodje mu kao spas.Njega treba krivicno goniti!!!Licemer!

Odgovori

Apsolutno si u pravu!
Pre neki dan mi devojka rece da je dobio tj zaposlio I trecu sekretaricu.
Ja imam firmu pa nemam ni jednu, sve te poslove obavljam sam, brinem o svojim troskovima, ali ovaj covek ima TRI !!!
Pitam se koji on to obim posla ima kada mu trebaju tri sekretarice, mozda za nesto drugo? Necu da lupam vise ;)

ai

@Obi, @FlyS
Ne samo da su na oba probušeni rezervoari, nego jedan od njih ima i problem sa stajnim trapom.

Odgovori
Ma

A sta cemo sa izvrsnim direktorom,cije zamisli sprovodi Vukašinović.

Odgovori
JA

Covek je ubacen u vatru, sa pet aviona pred sezunu (zasluzan stari menadzment). Uspeo da digne flotu u vazduh, iznajmi avione, ispostuje cartere i odrzi letnji red letenja bez kasnjenja. Odusevljeni starim rukovodstvom koje je urusilo jat, napravilo haos u firmi, rasprodali linije i napravili dug od 170 miliona koje je drzava prebacila na sebe i oslobodila odgovornosti sve koji su zasluzni za to i ne cude me me tekstovi i naslovi koje pisete. Budite jednom realni i ispostujte coveka koji je svu energiju ulozio u ocuvanje nase nacionalne avio kompanije (NASEG JATA).POZDRAV

Odgovori
Zv

pa nije staro rukovodstvo ostavilo JAT bez aviona, vec ista vlada koja je postavila novo rukovodstvo. i taj dug od 170 miliona evra vuce se vec decenijama, i samo se poveceva iz dana u dan pod svakim rukovodstvom. prosto, drzavno upravljanje se pokzalo kao neisplativa opcija i zato i jeste sustina u tome da treba da dodje etihad.

mi

probuseni rezervoari? problem sa stajnim trapom? I to smo iznajmili (mislim, i ja sam, placam redovno porez, pa moram da pitam)

Odgovori
ai

Nažalost, da. To je ta na daleko poznata dalekovidost "stručnih" menadžmenta.

Sh

Kakva providna strategija odlazecih lopova.Sta su sve u stanju da urade samo da zadrze svoje lopovske pozicije.Kojih crnih 15 aviona?15 krshina koje treba da idu na rezanje.Kakvi ocajnicki potezi,iznajmljuju dve krshine na godinu dana a znaju odlicno da nema potrebe za njima ali to su njihove poslednje ,,nabavke,, ili u prevodu kradje.Kao i poslednji trzaj izvrsnog direktora za saobracaj cpt Slavuja da posalje grupu kopilota koja decenijama nije bila sposobna da se skoluje za kapetane sada odjednom ispunjavaju sve uslove!!!Pa naravno kada treba da se napravi prostor za njegovog sina i jos nekolicinu.Dakle nesposobni kopiloti ce preko noci postati sposobni kapetani.Cista alhemija.Sve to i jos mnogo toga je maslo tog bivseg julovca koji je odavno trebao da zavrsi u ladovini CZa,mada nikad nije kasno.

Odgovori
tr

Odlican komentar!!!

st

Dva Boeinga 737 koja su lizovana iz Bugarske, nisu letela poslednje 3 godine i gorivo nije jedino sto iz njih curi. Ostavite auto 3 godine na parkingu pa da vidite sta su problemi a sta se tek od vremesnih aviona moze ocekivati?! Osim toga, ko normalan uzima u lizing 4 aviona ( racunajuci 2 vec dospela ATR-a) mesec dana pre ulaska Etihada u Jat koji ne racuna ni na Boeingove ni na ATR-ove avione jer ima svoje Airbus-ove i Bombardie?
Interes pojedinaca je jedini odgovor koji se namece. Ah, da…zaboravio sam da pomenem da su ATR-ovi lizovani na period od 5 godina???!!! Pa ko je ovde lud bre?

Odgovori
Ma

Znate ko nije lud,generalni osladilo se zapošljavanje iznajmljivanje krseva,nova firma u makedoniji sa jos jednom platom,izvrsni Slavuj slika i prilika propasti jata,pretvorio firmu u privatnu ,dolazi kad hoce odlazi kad hoce,otima sta hoce,njegovi poltroni Rakić posle 6 godina porodiljskog lažnog odsustva,direktor,gde to jos ima nego u ovoj olupini,komercijala koja je sa njima u dilu vracena iz penzije sa brdom prijava od ranije,safety menadžer dokazani prevarant na sudu,sef pilota koji naziva ljude svinjama pa firma mora da plati sudski donesene presude,oteo sva zvanja preko svakog reda takodje,cuveni sef instruktora iz neke od Pazova,položio sve ispite tako sto mu je rodjak radio u jat ovoj kopirnici,dupeuvlakaci iz sindikata,jedan clan udruzenja pilota,groteskna pojava u avijaciji,oni koji znaju o cemu pisem znaju na sta se odnosi,instruktori koji su to preko 25 godina uprljani mnogo puta do sada,ako treba i privatnim kolima obilaze bugarsku u potazi za krsevima,razni lezilebovici,donovi po odredjenim predstavništvima koji ostaju tamo koliko oni zele,stranacki poltroni iz direktorata itd.Duboko se izvinjavam nekome od pomenutih ako je nesto neistina.

tr

Poslednje otimanje nasih para, i naravno nece nikada odgovrati, zato sto je on "legalni" predstavnik preduzeca. A da ne pominjem da se Charterishe sa avionima koji su namenjeni za redovni saobracaj. Imaju apsolutnu prevlast za YU-xxx domen (setimo se Centavije koja im je zaboga "otimala" charterisanje). Zaboravili smo da imamo trece drzavno pravno lice Aviogenex, koje je imalo namenu chartera, ali zaboga moraju se tim avionima trenirati Nigerijski piloti (kojim pravom?)do poslednjeg pepela. Cak su i Jatove avione iznajmljivali svuda po svetu, dok narod koji placa iz svog dzepa da ima redovnog avioprevoznika, kuburi i cheka kao poslednje siroce. Eto to je pravi patriotizam te ekipe, koja ako Bog da, nece vise raditi za nase interese. Puno pozdrava za cenjenu ekipu TS-a!! Go for it!!

Odgovori
Sr

Nigerijski piloti NISU bili "trenirani" Agx avionima ,pogotovu do "poslednjeg pepela" i molim Vas da se informisete pre pisanja o stvarima o kojima ne znate dovoljno a pogotovu da Aviogenex ne stavljate u isti kos sa tekucom (i proslom ) situacijom u Jatu

tr

Sto bi se vama verovalo kad niste dali kontrargument sa vasom informisanosti? Sve je to ista banda, kad je Nigerija u pitanju. Ako neko misli suprotno, neka kaze.

ma

Nemojte ga prodati dok ne odem na more, da se nesto ne promeni :D Ono sto cu ja reci jeste da JAT odjednom je upao u dugove ni kriv ni duzan u zadnjih 10 godina, imao je svoj deo aerodroma, imao je svoju mehaniku imao je svoje kuhinje za hranu sve je imao svoje a onda je dosla drzava i sve jedno po jedno mu oduzela i naravno da JAT sada se uvalio u dugove i sada hocete da ga prodate Etihadu jer ne isplati vam se vise nema JAT vise ni para a i ni ljudi vise nemaju para da daju na bezazlene takse koje naplacuje aerodrom iako ranije nije bilo tako. Hvala drzavi koja sve ovo radi u nasu (NE)korist. Oduzeli ste im sve, i sada vam ja JAT kriv, JOS STE ZELJNI PARA jer vam nije dovoljno sto vam jadan narod placa 20% poreza nego hocete i ono bedno sto nam je najsvetlija tacka u ovoj drzavi da prodate, ajde prodajte i Telekom Srbija i JAT i prodajte svoju majku da ne moramo vise nista ni da radimo nego vi samo sedite u vasim stolicama i neka pare dolaze a dokle ce ovako biti ne zna se.. mozda nam je i bolje sto ulazimo u EU, mozda skinu ove budale sto nas da sada ne psujem…

Odgovori
Dr

U civilizovanim drustvima i uredjenim drzavama postoji nesto sto se zove odgovornost menadzmenta (fiduciary duty). Sastoji se od (1) "duty of care" (obaveza odgovornog staranja o kompaniji) i (2) "duty of loyalty" (obaveza lojalnosti prema kompaniji). Sve mi se cini da je namerno lose napravljenim poslovnim potezima sa iznajmljivanjem krseva gospodin v.d. direktor prekrsio "duty of care". Pokusajem sprecavanja strateskog partnerstva sa Etihadom prekrsio je "duty of loyalty" jer je svesno radio protiv strateske investicije u avio kompaniju u kojoj je zaposlen. Vreme je za smenu i za haps.

Odgovori
bi

Generalno, sve što je rečeno u vezi likova koji sada vladaju JAT-om – JE ISTINA!
Pogledajte ko se sve bori protiv partnerstva sa ETIHADOM:

Vukašinović, koji je više puta pokušavao da postane pilot na ATR-u, je prava analfabeta avijacije. Probijao se jedino politički, uvek je bio u nekim strankama na vlasti, odgovarao je ljudima koji su ga postavljali, ali nikad ništa nije uradio. Sad kad je već oduvan u penziju i kad se šeta po Kalenić pijaci, njega pronalaze da figurira do konačnog potpisivanja ugovora sa Etihadom, ali on se zaigrao i hteo je više..

IZVRŠNI direktor, je poželeo da zaposli svog prvog sina, pa i drugog a i ostalu decu njegovih drugara u avijaciju, i normalno se i on zaleteo ponovo u JAT. Osmislio je sa svojim prijateljem Mićom, ćerku firmu koja je na papiru u Makedoniji nebi li deca tamo pokušala da postanu piloti, imao je velikih ambicija i u JAT-u, ali uvek ima alternativu.
Zato je izmislio Rakića koji se vratio iz Indije gde ga više niko nije hteo, ne bi li ujedao okolo kao verni pas čuvar.
Naravno tu su i drugi verni psi čuvari, poput Šefa pilota i onog iz Pazove, koji zajedno sa čuvenom Ljiljom verno čuvaju stečeno i osmišljeno. Sprema se i žena Rakića da postane instruktor na A319 pa je klupko zatvoreno.

U celom lancu se pojavljuje i Mića koji je bio predstavnik svuda naokolo, a bio je i čuveni Izvršni direktor MAT-a u vreme kad se JAT-u nije plaćalo za najam aviona. Poslat u Makedoniju sa ulogom da inkasira dugove za JAT, on je inkasirao za sebe. Sad MAT više ne postoji i dugovi se nikad neće naplatiti, ali on šeta slobodno.

Dakle, rešenje je ETIHAD, i sve iz početka! sva govna treba da odu u zaborav, treba novi ljudi i tada će Srbija imati pravu kompaniju koja će biti značajna karika na ovom delu sveta.

Odgovori
Vl

Siguran sam da ce uskoro svo djubre iz JAT-a isplivati na videlo. Narocito kada pocnu medjusobne optuzbe istih onih koji su JAT doveli do ove situacije. Mislili su da nastave tako i sa Etihadom. He he he. Dobar fazon.

Odgovori
X.

Velja Vukašinović je dobar bilot, patriota. Da je politički dolazio na razna mesta, nije!!! Njegova mesta su bila okupirana raznim ,,Burek valjcima,, ko zna ovu tematiku, jasna mu je i poruka.

Odgovori
Vl

Dobar pilot i patriota nisu potrebne kvalifikacije za Generalnog DIrektora jedne avio kompanije.
Poznajem Velju odlicno, zajedno smo vise puta bili na raznim skolovanjima, kursevima i slicno. Ne zelim da ga cenim kroz takve parametre, vec kroz uspeh na trenutnoj poziciji.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlad na: U Hrvatskoj se srušio MiG-21, piloti se katapultirali, komandant HRZ-a izneo za sada poznate detalje, sumnja se na otkaz motora

Avioni padaju bilo da su istočne ili zapadne proizvodnje. Koliko sam razumeo ljude kojima je Mig 21 posao, za preživljavanje njegovih pilota prilikom akcidenta je bitno da avion bude na dovoljnoj visini. To sa našim Mig-om 21 UM nije bio slučaj. Očito je da se u ovom slučaju otkaz motora desio na većoj visini te…

07. Dec 2022.Pogledaj

Milan na: U Hrvatskoj se srušio MiG-21, piloti se katapultirali, komandant HRZ-a izneo za sada poznate detalje, sumnja se na otkaz motora

Mig 21 nije akrobatski avion i sa svojim delta krilom i čudnim profilom u podzvučnom letu ne prašta nikakve greške. To je razlog tolikih padova u svim zemljama do sad, naročito kad se taj avion upotrebljava za širok spektar zadataka za koji i inicijalno nije bio konstruisan (a konstruisan je samo da poleti i sruši…

07. Dec 2022.Pogledaj

Zicer na: U Hrvatskoj se srušio MiG-21, piloti se katapultirali, komandant HRZ-a izneo za sada poznate detalje, sumnja se na otkaz motora

Jebala te sovjetska tehnologija? Pa ta tehnologija je izbaciva sedista koje Rusija proizvela je spasila ova dva piota. Jednako padaju i zapadni avioni. Pa jedna Francuska ne proizvodi izvaciva sedista. a ti psujes Rusku tehnologiju, koja je stara 60 godina a radia je.

07. Dec 2022.Pogledaj

Feline na: Predstavljen novi američki strategijski bombarder B-21 Raider: Prvi novi bombarder u svetu nakon Hladnog rata

@B kao Beograd Ne znam ko je konstruktor B-2, ali je jasno da je ovdašnji komentator Petrovic Dusan bio konsultovan oko umanjivanja radarskog odraza i kod B-2 a i kod B-21, evo čovek je podelio sa nama jednu tajnu nevidljivosti stealth aviona: “@Stojko Da, jer je ranije mogao samo nocu da bude nevidljiv.Ali zbog napretka…

07. Dec 2022.Pogledaj