BEG airport status
Air Serbija regrutuje line maintenance inženjere i tehničare

Air Serbija regrutuje line maintenance inženjere i tehničare

BEOGRAD – Novi menadžment Jat Airwaysa objavio je danas oglas za zapošljavanje line maintenance inženjera i tehničara. Posle objavljivanja sličnog oglasa u inostranim vazduhoplovnim publikacijama danas je poziv objavljen u dnevnim novinama „Blic“ i „Novosti“. Ovim je Air Serbija otpočela regrutaciju svoje, od Jat Tehnike nezavisne, line maintenance operacije.

 
 
2013-09-27 09.08.39
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Fl

Majke Ti ko je sklepao ovako nepismen oglas?! Pa zaista, zar tako srpski skrnavo napisano!!??? I zašto koristiti "morati"? Mora se samo umreti! To se napiše da kandidati treba da zadovoljavaju sledeće uslove: -da su državljani RS; da poseduju radno iskustvo u linijskom održavanju i poznavanju vazduhoplovnih propisa; da tečno govore engleski jezik (treba navesti koji nivo ili je to engleski za samoposlugu) i da poznaju rad na računarima… I na kraju: "Za sve informacije posetite sajt…."

I još nešto, ovo na kraju je isto nepismeno i pravno nepostojeće! Air Serbia, trenutno Jat Airways!!! Pa dajte ljudi ako AS želi da bude respektabilna komapnija i dobro tržišno pozicionirana onda sebi ne može da dozvoli pisanje i objavljivanje ovakvih gluposti!

Tačno se iz ovog oglasa vidi da AS nema korporativnu kulturu i da ne poznaje ama baš ni jedan važeći pravni propis Republike Srbije… zaista ŽALOSTIVO!!!

Odgovori
Ž

Ala se ti na lupetara zemljače! Koju ti kulturu imaš kad ovako lupaš gluposti? Šta si ti, lektor neki, ili prosto ne vidiš sebe u ovoj priči pa mrziš sve u vezi sa njom? Oladi malo prolupaćeš! HAHAHAHA

Vu

Covek je odlicno napisao. Kada bi u Frankcuskoj ili Nemackoj neko objavio tekst na ovakvom polujeziku, iz koga izbijaju engleske recenice, za koje prevodilac nije nasao adekvataqn prevod jer nije imao pojma sta prevodi – neko bi debelo bio kaznjen. A mediji bi se digli i kompanija bi se izvinjavala na sve strane. Ko ne postuje svoje nece imati koristi ni od tudjeg!

Vl

Srecom ovde vaze zakoni Srbije, ne Francuske ili Nemacke. Kao i pravopis srpskog jezika, koji kaze da se strane reci u srpskom ne prevode ne srpski, vec se prilagodjavaju fonetski srpskom izgovoru.
Nismo Hrvati da izmisljamo reci da bi se razlikovali. Ako zelite primer, evo:
Pistolj ili revolver na hrvatskom samokres.
Radio stanica na hvatskom krugovalna postaja.
Ima jos. Mrzim me da trosim vreme na gluposti.

Ž

Možda je Petar Vojinović kriv za ovakav oglas? Ajde opleti malo i po njemu, nisi dugo.HAHAHA

Du

Ti jos uvek seruckas naokolo?

dj

Овакав бисер глупог огласа одавно није виђен на овим просторима.

Odgovori
Pe

Gospodo, ako vec kritikujete pravopis, bilo bi korisno da makar procitate ono sto ste napiali.

Odgovori
Vl

Nova kompanija, novo vreme, novi obicaji. Nista sporno u tome. Samo treba vremena da se ljudi priviknu na novu stvarnost.
Oglas, kao oglas. Napisano sta se trazi, kome da se javi i o kome se radi. Ne vidim razlog za ovoliki jed.

Odgovori
Ž

Razlog je strah od svake promene. To izaziva jed kod ljudi kojima je jasno da u novom sistemu vrednovanja nemaju šta da traže.

П

Разлог је страх ако фирма упошљава неписмене да је презентују, шта се може очекивати на осталим нивоима.

Vl

U biznisu se ne trazi pismenost, vec uspesnost.

tr

Pa imperativ ti je IN od 1990 u Srbiji!

Odgovori
Le

Koliko vidim, ovo na slici je iz nekog štampanog lista.
Hoće li neko, molim Vas, da mi objasni kakve veze ima poslovna politika bilo koje kompanije sa tehničkim uređenjem lista u kom se oglašava (osim što treba da bira gde se oglašava)…?
A preporuka za svakoga ko pročita ovo moje žvrljanje: Branite nacionalni ponos i srpstvo inteligencijom i njenom upotrebom, bez obzira na količinu iste. Branite ga vrednošću i poštenjem, gostoprimstvom. Dobar domaćin ostaje to, čak i kada je gost loš.
Nemojte ga braniti agresijom koju čuvate kao izgladnelog lava u kavezu, dok mu mašete šniclom danima, pa čim naiđe neko drugi – "Puštaj zver!"… Nemojte braniti srpstvo pravopisom, jer dobar deo Vas ne sme da pokaže ocenu iz predmeta koji se istim bavi u našim školama.
Diskutujte o temi, umesto da se bavite polu-tezama, zamenama teza, niti prenošenjem lopte na teren demagogije samo zato što nemate (kao ni ja, možda…) dovoljno obrazovanja, činjeničnog ni akademskog, koje je adekvatno temi kojom se bavi članak. Ne mora se biti u svemu mirođija, ne mora se na svaku temu odgovarati istim, više dosadnim, diskusijama i pljuvanjem. Dokle više…

Odgovori
Mi

Oglas je u list poslala kompanija. Poslala je tekst i idejno resenje, a list je samo objavio ono za sta je dobio novac. To znaci da je oglas slika kompanije, a ne lista.

Mi

U Aeroputu su bili pismeniji nego ovi u Er Srbiji…

Odgovori
Ev

I znak i logo Aeroputa su bili savremeniji od ovoga… Jat Ervejz je 22. vek u odnosu na bruku zvanu Etihad.. Sve ove kreacije se rade u Abu Dabiju jer ''u Srbiji nisu strucni'', kazu Etihadjani…

Vl

Mozda, ali Aeroput vise ne postoji, a JAT bez Etihada bi veoma uskoro prestao da postoji.
Posto Etihad postoji, tesko se mogu nazvati nestrucnima.

Vu

Tacno, ali Etihad nije rekao "ili ovako ili ne dolazimo", nego je bio ogroman prostor da se uglavi nesto korisno za buducnost. A ne prvo los rebranding, pa sad ovi i slicni nepismeni oglasi, pa greske u redu letenja. Sve to polako postoje histericno i komicno.

Vl

Ko se zadnji smeje, najsladje se smeje. Znas ovu staru srpsku? Mora da znas kad ovako hrabro branis, nesto sto niko ne napada.

П

АЕРОПУТ је барем нешто значио на српском. А како се преводи Ер Србија? ''Национална'' компанија без националног назива. Етихад пише и на арапском, а све и да оћемо да напишемо на ћирилици, не знамо како се преводи.

Vl

Kako se prevodi Finnair? A kako Aeroflot? Kako se prevodi Air Chine? A kako Iberia? Kako se prevodi Alitalia? A kako Air France?

Jesu li oni nacionalne kompanije bez nacionalnog naziva?

I koga briga za to? Nije ovo Klub Prevodilaca.

П

То су речи из њихових језика и немају потребе да их преводе јер у њиховом језику имају значење.
Société Air France – Ваздухопловно дрштво Француске
Finnair Osakeyhtiö – Ваздухопловно друштво Финске Д.о.о
Compagnia Aerea Italiana S.p.A. – Ваздухопловно дрштво Италије
Аерофлот – Ваздухопловна флота

Мене је брига за то. Није Клуб Преводилаца, него Клуб Пљачкаша. Нама је ЈАТ правио губитке, а њима ће профит. И све само зато што се није нашао један поштен да организује фирму како треба.

Vl

Samo nepismen prevodi opste prihvacene reci na svoj jezik.
To sto si preveo i to vecinom netacno, su puni nazivi aviokompanija.
Ovde se pisalo o tome sta je na trupu aviona.
Sem Aeroflota, nijedan gorepomenuti naziv nisam video na avionima tih kompanija.
Mesati babe i zabe je kontraproduktivno, kao i mesati jabuke i pomrandze. Eto ti jos jednog prevoda.
Jedino sto si vredno pomenuo je u zadnjoj recenici, ali to vise govori o Srbima, nego o Etihadu.

П

Очигледно имаш проблем са самим собом. Говорим то од самог почетка, да друге фирме, осим натписа на трупу, имају и пун назив компаније, а то је управо оно што ми немамо. Само натпис на трупу. Ја питам, како се то преводи, какав је пун назив наше компаније?
Air Serbia – ??? Шта ???

Vl

Ako imam problem, moj je. Ne tvoj.
A posto si nepismen i citas sporo, ja cu da pisem polako.

Naziv je:

Akcionarsko drustvo za vazdusni saobracaj Air Serbia AD Beograd

П

А могло је и :

Акционарско друштво за ваздушни саобраћај कलवहगजरोौ АД Београд.

И , ако је АД, где су моје бесплатне акције од приватизације?

Колико видим, и овде је цензура на делу. Сме да се пише само оно што некима одговара.

Vl

Ne znam odakle si to prepisao. Mozes, sto se mene tice da pises i glagoljicom ili sumerskim klnastim pismom da napises.
Pismenom coveku svaki alfabet odgovara.
O cenzuri te ne razumem. Kakva cenzura?

Vu

Cinjenica je da je Air Serbia trebalo da imitira Air France ili Air Canada, samo oni nisu shvatili da su ti nazivi na maternjem jeziku. Air Canada je ca isto na oba jezika Kanade. Air France je francuski, a ne engleski naziv. A na kom jeziku je naziv "Air Serbia"? Ethiad na arapskom znaci "jedinstvo". Azijske kompanije je prosto smesno porediti, jer kolonijalne zemlje misle ili su mislile da sve sto je za svetsko trziste mora da bude na nekom evropskom jeziku.

Vl

Shvatili su oni mnogo vise no sto im ti priznajes.
Ovde branis Srbiju. Od koga, molicu lepo?
Koje upropastio JAT? Pingvini? Klingonci?
I kad neko vidi sansu i mogucnost u nastavku JAT price kroz Air Serbia, pojavljuju se dusobriznici da nas prosvetle. Kroz azbuku, pravopis, pravovernost. Mani corava posla. Od demagogije se ne zivi. Vec od rada.
Dosao je kraj muvanjima, pljackama, oholosti i prevarama. Ili prihvati to ili teraj dalje. Normalnom svetu dosta gluposti.

Vl

Danas azijske kompanije spasavaju zapad id bankroststva. Ukljucujuci i JAT. Dokaz da je Srbija na zapadu, za sve zabrinute.
I dalje i blize, bez Etihada nema srpske nacionaln kompqnije, ma kako joj ime bilo.

Ma

Po komentarima vidim da bi vi (mi) gospodo Srbi Jatovci vise voleli da ste u Oktobru bez plate na ulici (nema vise para u budzetu za plate u dinosaurusu Jat-u), nego da se prihvatite posla u novoj kompaniji. Etihad je jedina kompanija koja je zelela Jat samo zahvaljujuci Gosp. Vucicu kome vi Jat-ovci treba da podignete spomenik umesto Avalskog tornja. Mislim da bi vi pljuvaci (veliki Srbi pod pseudonimom prijatelji Jat-a) vise voleli da sada klecite ispred vrata Etihada ili Emirates-a i molite zaosao u Abu Dhabi-ju. Malobrojni od vas (nekolicina strucnih, pismenih i jos manje onih koji govore Engleski) koji bi uspeli da dobiju posao bili bi ponizni i manji od makovog zrna u bazi Abu Dhabi, jer bi tek tada shvatili sta znaci u danasnje vreme imati siguran posao u kompaniji kao sto je Etihad. Ali ne lezi vraze, Srbi su odlicni radnici kada rade u inostranstvu gde ne smeju da pljuju i tracare o svom poslodavcu,zato ovde u Srbiji, udri pluvacimu po svemo sto iole vredi… Gospodo da vas podsetim, Tito je davno umro, pravila se menjaju, nema plate bez profitabilne kompanije, plata mora da se zaradi (ne u sindikatu niti u politickim strankama), Srbija ne moze vise da hrani toliko "vazduhoplovnih eksperata" iz trule kompanije Jat, pa sada sami odlucite, ili srafciger i kljuc u ruke ili put pod noge na stranice magazina "Flight int." da potrazite posao u Emiratima ili na Dalekom Istoku, Evropa je zabranjeno voce. Razmislite sta je bolje, pecalba ili posao kod kuce ! Da li je bolje da zaposlimo svoju decu u Beogradu ili da ih saljemo da rade u Indiji ili Emiratima a da vi "Veliki Vazduholplovni Eksperti u pljuvacini" zivite i dalje u svojoj zabokrecini zvanoj Jat uz blagoslove Sindikata i kumovslih veza u politickim partijama. Koji to socijalni mir mi cuvamo na taj nacin ?

Odgovori
Av

Sa vecim delom komentara se slazem, ali da je Etihad bila jedina kompanija koja je zelela Jat to nisi u pravu. Hteli su i Aeroflot i Turkish Airlines, zvanicno nisu hteli jer su se opekli sa Malevom i BH Airlinesom, ali ja sumnjam da ih je sve oterao propali muzicar. E kad je dosao Etihad, sve mu je odgovaralo…

mi

izvinite,
on nije propali muzicar. znacajan udeo novca koji se deli za tantijeme ide negovom gospodstvu autoru i ocigledno vrhunskom muzicaru… o ostalim detaljima ne znam pa ne mogu da se rasplinem.. izvinite ako je offtopic

Av

Pod propalim muzicarem se mislilo na bivseg ministra finansija, koji je radio sve na stetu drzave.

Vu

Nemoj da brkas babe i zabe. Ako muz i nije lepotan, to ne znaci da moze da bije zenu. A to Etihad radi sa Jatom i nasim jezikom sa ovakvim oglasima.

Ra

Martine, u kojoj ti firmi i kojoj zemlji dembeliji radis? I da li si toliko vredan kao sto nama govoris da smo lenji? Da si u Jatu, i da vidis sta se ovde desava, ne bi gledao kroz ruzicaste naocare i ono sto citas u rezimskim novinama…

Odgovori
Vl

Da je u JAT-u, video bi da nema para za plate od Oktobra, bez Etihada.
Da je u JAT-u video bi da nema para za placanje handling, landing, goriva, ATC usluga za prelete, bez Etihada.
Da je u JAT- u video bi da bi od Oktobra JAT ostO bez AOC- a, a On bez posla, da nije Etihada.
Da je u JAT-u video bi da se Slavuj i klika bore nogama i rukama da se selekcija pilota za zadnji oglas ne radi u Etihadu, po Etihadovim standardima, vec u JAT-u po starim dobro znanim forama kumovskih veza, rodbinskih veza i slicno.
Zelis li jos sta bi bilo kad bi bilo?

Odgovori
ju

Toliko mrzite tog slavuja da ste stvarno bolesni
Ti si Vlado stvarno preterao,pazi se jer tolika mrznja moze dovesti do bolesti
Simulator za nove pilote ce se raditi u Vrscu a igrice i psiho testovi verovatno u Emiratima

PS. NISAM prijatelj slavuja ali ga poznajem

Ra

Vlado, molim te, kazi nam sta je Etihad do sada ulozio u stratesko partnerstvo s Jatom, osim obecanja? Sve sto je poruceno (avioni, kredit, piloti airberlina, STW…), poruceno je na trosak Jata i drzave Srbije. A svi bismo voleli da su do sada ispunili bar jedno obecanje. Ovakvim zaduzivanjem ne samo da necemo dobiti plate u oktobru, vec cemo napokon otici u stecaj…

Vl

Da li si u to siguran? Ko ce da plati racune i plate, ako ih ipak radnici dobiju, nakon Oktobra? Da li je iko javno objavio da je MMF izricito zabranio bilo kakvu pomoc iz budzeta za JAT. Odakle pare? Odakle pare da se plate stari dugovi?
Da li znas da ako racun JAT-a bude blokiran makar samo jedan dan, AOC se suspenduje. Sta onda? Ko ce da garantuje za te dugove? Drzava moze da kaze uzecemo na sebe, ali sta sa operativnim troskovima? Ko ce da nadje pare za to?
Etihad, ali nece da da pare pre nego sto preuzme kompletno upravljanje. Znaju s kim imaju posla. I ja bih isto uradio da sam na njihovom mestu. Nema na veresiju.

ki

Bice da su pare opet kao i uvek zavrsile u drzavnom buđelaru,pa zato nema za plate,dnevnice radnika a ima za promocije.
Sve do sada je placeno sa JAT-ovog racuna,
EY ni paru nije dao.

Vl

Ja ga ne mrzim. Nemam razloga da ga mrzim. Da bi nekoga mrzeo, treba da ga prvo volis.
Ja samo navodim cinjenice. Ako sam napisao ista netacno, daj cinjenice koje to potvrdjuju. To sto ga poznajes nije cinjenica, vec subjektivno osecanje. I ja ga poznajem, pa sta?
Za moje zdravlje se ne brini, hvala na pitanju.

Odgovori
Ix

Offtopic: Petre, ne želim da sitničarim ali mislim da nisi odabrao dobro rešenje za transkribovanje novog imena srpske nacionalne aviokompanije. Ako ne želiš da pišeš englesko "Air Serbia", to je OK ali onda se u transkripciju nikako ne uklapa "Air" jer je u pitanju strana reč koja se drugačije izgovara i trebalo bi da koristiš "Er" kada je transkribuješ. Takodje, "Serbija" jedino može da bude transkripcija ukoliko originalna tudjica glasi "Serbiya", što znamo da nije slučaj. Najzad, ako bi hteo da potpuno "posrbiš" naziv kompanije u svojim tekstovima, onda bi trebalo da koristiš "Er Srbija" što nije pravilna transkripcija ali se kod nas veoma često koristi kada koristimo ime zemlje u nekoj konstrukciji na engleskom jeziku.

Po mom mišljenju, dve najlogičnije opcije su "Air Serbia" (originalna tudjica) i "Er Srbija" (nepravilna ali opšteprihvaćena transkripcija). Ova trenutna konstrukcija je, onako, baš neodgovarajuća.

Pozdrav i svaka čast za sve do sada objavljeno!

Odgovori
Du

Gledam danas nesto BOAC logo is 30-tih…

I sramotim se Air Srbije…

Odgovori
Ra

Dear Duchess of Shangay / ,Hong Kong,
You are belong to first half of last centaury and BOAC from those days. Did you see BA of 21th centaury?
Did you recognise Union Jack? Very nactionalistic, Union Jack??? No! What about big letters over fuselage BRITISH AIRWAYS!!! That for you all so is Ok. Ali AIR SEBIA za vas "vojvodo" dalekog istoka i okoline se ne uklapa u vasu uzvisnu ljubav prema avio kompaniji koja je imenjaka vase I moje Otadzbine rodjenja koja se zove "naciionalisticki" SRBIJA, SERBIA in Englesh. . AIR SERBIA ce i Vas domacinski docekati kad vas prodje sramota . Ako vas prode. Ako vas ne prodje ostacete da zivie sa svojom sramotom . Zeleci Vam anonimni da promisljate a ne da mislite jer zelim vam da napredujete u svemu ukljucujci i postovanju onoga sto nije vasa licna svojina i gde niste kupili ni stoparac akcija…. Uz najbolje zelje, zelje svima i za sve, vas Rodney Marinkovic A.M.E.(ret.) Griffith / Kraljevo, Australia // SRBIJA.

Du

G-din Radovane, (koji imate potrebu da se potpisujete sa punom titulom)

Ja ne govorim o imenu niti o prisutstvu zastave i bojama…ja govorim o GADNOM logo-u koji nije za primer novoj, savremenoj, Evropskoj avio kompaniji…Koji je tezak na oko, komplikovan…

Tamo, negde, down under…mozda su ukusi razliciti ali ja sam jos uvek u Evropi.

Ra

Postovani,
hvala Vam na vasem blagom odgovoru. Vasu poruku prihvatam. Evropa je estetski i kultoroloski svakako u prednosti u toj oblasti u odnosu na moju vazduhoplovnu Domovinu Australiju, Osecaj i odnos prema nekom ili necem se nikako netreba nositi u sebi kroz mrznju . To nije ljudski pa valjda ni Evropski. Ne moze, nikada nesme biti! Zbog mira u sebi sa sobom i drugima! Ostalo je OK. Pitajte
u kompaniji, ako toliko ogorcava vasu savest naravno bez misli i reci mrznja. Cvrsto verujem da ce Vam nesto reci. Taj znak, slova i ime SRBIJA su nastali iz Evrope . Od sa postovanjem osobe koja je Evropljanka Srbiju AIR SERBIA sa ljudima njenim i ljude sa ovog portal ukljucujuci Vas postujem i volim posto ste svi deo moje OTADZBINE rodjenja. Bez obzira u kojim se okolnostima nalazite…
Ja Vam okrecem i drugi obraz ali Vas i svakog dobro namerno ljudsko bice ne mrzite nikog pa ni
AIR SERBIA. Sa znakovima ili bez. Ostajte u svakom dobru i napretku, pa i mi sa Vama.
Po vasoj zamerci, bez titule Vas Radovan Marinkovic, Giffith AUSTRALIA.

Vu

Dosadili ste vise sa vasim javljanjima. Uvek jedno te isto. Svhatili smo: vama su ajvar, jelek i Srbija preokupacija u penziji i to je ok. Ali isto tako svhatite i vi: nakon svih sankcija, nedaca, i manje-vise vrlo lepe istorije Aeroputa i Jata, za nas otvorene i ljude i iskrene patriote "Air Serbija" je kao kda bi vas neko preselio iz kuce sa dvoristem u garsonjeru u suterenu.

Vl

Ti si dosadio za jedan dan. Ko je tebe ovlastio da odredjujes ko sme ili ne sme da objavi ovde komentar?
Ovde nema cenzure, koliko god tebi to smetalo. Drug Staljin je umro. Drug Tito je umro. Vreme je za budjenje. Dobrodosao u stvarnost.

Go

A ti ovde kao neciji zastupnik ili advokat? I ti si svima vise dosadio sa svojim nebuloznim komentarima koji vise pristaju Serbiankafeu, ili je i ovo deo istog cini mi se. nemoj da se brukas vise jer svakim svoji postom pokazuje da si ti daleko od pilotaze.

Vl

Ako ti se ne svidja, ti prodji. Necemo ni osetiti da te nema.

Av

Jos jedan cudan potez, valjda cu nekako shvatiti…

Odgovori
sa

Izgleda da su ovaj oglas komentarisali svi sem aviomehanicara. Mislim jako je vazno stanje Jatovih finansija, da li volimo Salvuja, kakvim fontom je pisan oglas, da li je oglas napisan pismeno ili ne i td. Slazem se sa svima vama i vasim komentarima, ali ako ima neko pribliznu predstavu o tome koliko bi mehanicara trebalo da bude primljeno, gde bi trebali da budu stacionirani, koliki je obim radova koje bi trebali da izvrsavaju, kakva bi primanja trebala da budu itd., neka ostavi komentar. A o fontu, boji znaka i mestu gde se nalazi grb komentarisa ce mo drugom prilikom.

Odgovori
Vl

Na sva pitanja ces dobiti odgovor ako apliciras za posao koji se nudi u oglasu.
Bolje pitaj Gazdu. A ne ovde na netu, gde vlada poplava traceva, polu istina, lazi i lecenja kompleksa.

Ko raspise konkurs je onaj koji odlucuje, ko, kako, kada, koliko, gde, kome i tako dalje i tako blize.

st

Da li neko zna koja sluzba prima popunjene online upitnike i ko uopšte odlučuje o pozivu za intervju . Interesuje me da li neko zna kada će biti raspisan konkurs za sluzbe quolity .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj