BEG airport status
MS-21: obilazak makete budućeg ruskog lajnera

MS-21: obilazak makete budućeg ruskog lajnera

FARNBORO – Valeri Lunkov, direktor marketinga i prodaje civilnog programa Irkut korporacije, proveo nas je na prošlogodišnjem avio-sajmu u Farnborou kroz mock-up njihovog budućeg lajnera MS-21. Na odličnom srpskom Valeri se obratio i Jatu. Ovde su već prezentovali svoju nadu za razbijanje Boingovog i Erbasovog duopola.

 
Projekat aviona MS-21 koji je Irukt korporacija započela 2010. godine razvija se u kooperaciji OEM-ova iz Rusije, SAD i nekih evropskih zemalja. Letelica po svom deklarisanom kapacitetu spada u klasu aviona od 150-200 mesta i kao takva predstavljaće konkurenciju Boingu 737 i Erbasu A320.

Ono po čemu iz Irkuta tvrde da će se razlikovati od konkurencije jesu manji troškovi leta za 12-15 %. Predsednik kompanije Kiril Budaev izjavljuje da će svaki od ovih aviona donositi kompanijama 4-5 miliona $ godišnje više od konkurencije. Trup aviona širi je za 25% od trupa b737 i 11% od trupa A320 i pored toga planirano je da bude znatno lakši od oba konkurenta.

Model kabine i kokpita aviona predstavljen je prvi put u Hajderabadu u Indiji u martu 2012. godine, a planirano je da prvi MS-21 poleti 2014. godine. Irkut ima 235 porudžbina samo do jula prošle godine. Njihov plan je da avion bude sertifikovan najkasnije do 2017 godine. Cene će biti 69 milona $ za verziju MS-21-200 koja prima 150 putnika i 78 miliona $ za MS-21-300, verziju od 180 putnika.
 

————————————————————————————————————————————————–
Tango Six izveštavanje iz Farnboroa pomogli su itSMF Srbija kao sponzor smeštaja, logistike i prevoza, Mobilna Telefonija Srbije kao sponzor putovanja, Xopyc Air Force Fashion i Pilotshop.rs kao sponzori odeće i reportažne opreme.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

Koji to avion 5. generacije je nama dostupan? F-35? J-35? Su-57?, pre toga mora da se kupi gomila aviona 4. generacije kao sto vidimo za primeru Alzira. Imaju 70 Su-30 a sada su im Rusi uvalili Su-35 uz Su-57. Tvrdim, moj prdez je oborio Mig-29 iznad Ukrajine. Imam isto dokaza kao i ti.

21. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

R37 je namenjen za F16, a oborio je i MIG29 sa 214km daljine. Ne, po meni nismo trebali nabavljati avione 4. generacije

20. Mar 2025.Pogledaj

Gottfried na: Mađarsko ratno vazduhoplovstvo doprinosi KFOR-u: Helikopteri H145M nakon Bosne i Hercegovine i iznad Kosova i Metohije

(Google prevoditelj) Kao Mađar, ponosan sam što doprinosimo očuvanju mira u susjednim zemljama. Ovi helikopteri mogu pomoći i civilima. Nemaju samo vojnu namjenu. U Bosni traže i spašavaju ljude izgubljene u divljini. (Bosna nema vlastite sposobnosti.) Mogu se koristiti i za gašenje požara. Kao Mađar, nadam se da će civili imati maksimalnu korist od prisutnosti…

20. Mar 2025.Pogledaj

Realni na: Izraelska kompanija „Elbit Systems“ objavila rezultate poslovanja za prošlu godinu

Odlična nabavka,još bolja bi bila uz transfer tehnologije što je malo verovatno kada su Izraelci u pitanju.Videćemo koliki će domet tih raketa biti.Dozvoljeno nam je do 300 km.pa se nadamo da smo uzeli bar tog dometa.Najozbiljnij faktor odvraćanja su nam te rakete srednjeg dometa,za nas su dugog dometa.Od Izraela treba nabaviti "Spajk" rakete kako za…

20. Mar 2025.Pogledaj

Putin na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

Eto na kraju bolje pomagati jedni drugima i saradjivati, a ne ratovati svadjati se i jedni druge kaznjavati, zabranjivati

20. Mar 2025.Pogledaj