BEG airport status
MS-21: obilazak makete budućeg ruskog lajnera

MS-21: obilazak makete budućeg ruskog lajnera

FARNBORO – Valeri Lunkov, direktor marketinga i prodaje civilnog programa Irkut korporacije, proveo nas je na prošlogodišnjem avio-sajmu u Farnborou kroz mock-up njihovog budućeg lajnera MS-21. Na odličnom srpskom Valeri se obratio i Jatu. Ovde su već prezentovali svoju nadu za razbijanje Boingovog i Erbasovog duopola.

 
Projekat aviona MS-21 koji je Irukt korporacija započela 2010. godine razvija se u kooperaciji OEM-ova iz Rusije, SAD i nekih evropskih zemalja. Letelica po svom deklarisanom kapacitetu spada u klasu aviona od 150-200 mesta i kao takva predstavljaće konkurenciju Boingu 737 i Erbasu A320.

Ono po čemu iz Irkuta tvrde da će se razlikovati od konkurencije jesu manji troškovi leta za 12-15 %. Predsednik kompanije Kiril Budaev izjavljuje da će svaki od ovih aviona donositi kompanijama 4-5 miliona $ godišnje više od konkurencije. Trup aviona širi je za 25% od trupa b737 i 11% od trupa A320 i pored toga planirano je da bude znatno lakši od oba konkurenta.

Model kabine i kokpita aviona predstavljen je prvi put u Hajderabadu u Indiji u martu 2012. godine, a planirano je da prvi MS-21 poleti 2014. godine. Irkut ima 235 porudžbina samo do jula prošle godine. Njihov plan je da avion bude sertifikovan najkasnije do 2017 godine. Cene će biti 69 milona $ za verziju MS-21-200 koja prima 150 putnika i 78 miliona $ za MS-21-300, verziju od 180 putnika.
 

————————————————————————————————————————————————–
Tango Six izveštavanje iz Farnboroa pomogli su itSMF Srbija kao sponzor smeštaja, logistike i prevoza, Mobilna Telefonija Srbije kao sponzor putovanja, Xopyc Air Force Fashion i Pilotshop.rs kao sponzori odeće i reportažne opreme.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

PeroZ na: Mađarskoj odobrena kupovina raketa za raketni sistem PVO NASAMS 2

@ Mayer Onda valjda znaš da je razvijena i od ove godine bila predviđena za uvođenje moderninizirana verzija sa AESA antenom i novim IFF Mod 5, Mod S i ADS-B koja treba zamijeniti sve tri prethodne verzije antena tog radara.

31. May 2020.Pogledaj

Leopold na: Rumunija sama modernizuje 10 aviona IAR-99 na nivo naprednih školsko-borbenih letelica

Po čemu je IAR-99 ružan, a gotovo identični G4 nije? OK, stajni trap rumunske ptice kao da je sa G2, ali to ga ne čini ružnim. Ptica se gleda dok leti.

31. May 2020.Pogledaj

deki na: Mađarskoj odobrena kupovina raketa za raketni sistem PVO NASAMS 2

Meni znatnu prednost u koristenju u nekom scenariju totalnog rata protiv nadmocnijeg protivnika predstavlja sposobnost da se ista raketa koristi i sa platforme kao avion kao i pvo sistem. I u slucaju gubitka vazdusne prevlasti resursi se mogu rasporediti tako da cijene ovih raketa treba gledati i u tom segmentu.

31. May 2020.Pogledaj

Boris na: Crna Gora za potrebe svoje vojske kupuje helikoptere Bell 505

Za pravog ljubitelja vazduhoplovstva ne postoji ružan helikopter ili avion.

31. May 2020.Pogledaj

Send this to a friend