BEG airport status
SMATSA obeležila kraj obuke Alžiraca

SMATSA obeležila kraj obuke Alžiraca

VRŠAC – SAA (SMATSA Aviation Academy) organizovala je juče događaj za medije i veću grupu ambasadora arapskih i afričkih zemalja povodom privođenja kraju obuke budućih pilota alžirskog Tassili Airlinesa u Vršcu.

 

Kadeti Tassili Airlinesa pri kraju obuke u Vršcu
Studenti-piloti iz Alžira pri kraju obuke u Vršcu

SMATSA FTO podružnica, Pilotska akademija u Vršcu, juče je na svom aerodromu obeležila završetak obuke pilota alžirskog Tassili Airlinesa koju su započeli u novembru prošle godine. Događaju koji je simbolično bio zamišljen kao diplomiranje kadeta prisustvovali su i ambasadori i otpravnici poslova većinom arapskih i afričkih država – Palestine, Angole, Iraka, Maroka, Tunisa, Egipta, Libana, Konga, Gvineje, Libije, Sirije i Nigerije.

Program se sastojao u druženju sa 47 budućih pilota Tassilija koji su za ovu priliku i medije u novim Cessnama 172 leteli školske krugove sa vršačke betonske piste. Nakon letenja, u hangaru dvomotornih aviona okupljenim zvanicama obratili su se vršilac dužnosti generalnog direktora SMATSA-e Slobodan Cvijan, pomoćnik ministra saobraćaja za vazdušni saobraćaj Milutin Popović i ono što je možda najbitnije za SAA, ambasador Alžira Abdelkader Mesdoua. On je svojim pohvalnim obraćanjem između redova pozvao predstavnike prisutnih zemalja da i oni kadete svojih nacionalnih avio-kompanija šalju u Vršac.
 

Head of training SAA Novak Novaković prilikom obraćanja novinarima
Head of training SAA Novak Novaković prilikom obraćanja novinarima

SAA trenutno ima 18 instruktora
SAA trenutno ima 18 instruktora
Nove Cessne 172S
Nove Cessne 172S

SAA je početkom prošle godine na međunarodnom tenderu u trajanju od osam meseci osvojila posao sa Tassilijem u konkurenciji FTO organizacija iz Francuske, Kanade, Jordana, Maroka i Španije. Na početku alžirske priče iz SMATSE je rečeno da su se na tom tenderu po ceni rangirali kao treći a po svim drugim aspektima ponude prvi.

Studenti-piloti Tassilija u Vršcu dobijaju integrisani CPL koji je validiran od strane alžirskog CAA i njihovih inspektora upravo u Vršcu prema ugovoru koji je potpisan sa SMATSA-om. Vrednost ugovora je 2.2 miliona evra i predviđa nalet od 160 sati po kandidatu.

Kako su nam rekli u SAA, u Vršcu je na školovanju trenutno 170 učenika od kojih je njih 101 iz inostranstva.
 

Prijem za zvanice u hangaru za dvomotorne avione
Prijem za zvanice u hangaru za dvomotorne avione

Zajednička fotografija sa gostima
Zajednička fotografija sa gostima

 
 
Pogledajte deo atmosfere sa jučerašnjeg događaja (HD 1080p):
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Da, svaka balisticka raketa je "hipersonicna", ako se to tako zeli predstaviti (iz propagandnih razloga)! Takodje svaka raketa koja ima neku vrstu navodjenja modifikuje svoju trajektoriju u zavrsnoj fazi, recimo prima GPS signal i koriguje putanju ili koristi interni INS. Raketa koja signifikantno menja brzinu i trajektoriju u terminalnoj fazi bez aerodinamickih povrsina, izbacuje mamce…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Miks To prosto nije tacno; Izrael je naveo da je ostecena baza ali ne do te mere da Izraelski vazduhoplovstvo ne moze leteti, te su nastavili bombardovanje Sirije i Libana iz tih baza. Da li tvrdite da Izrael nije bombardovao Liban i Siriju posle Iranskog napada?Jer ima video dokaza da jeste. Cim avioni polecu, znaci…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Svaka balisticka raketa pri ponovnom ulasku u atmosfeti je "hipersonicna" i dostize brzine 19-20 maha.Razlika je sto ove nove ruske i iranske i manevrisu, princip koji je jos 1960 razvijen i u SSSR i u Americi, pa odbacen zbog minusa koje ima. Tesko da Iran moze razviti bilo sta znacajno,prosli put 45% raketa nije ni…

04. Oct 2024.Pogledaj

Dragan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Fantastičan tekst,obiman,detaljan,sa gomilom korisnih podataka,profesionalno..svaka čast i veliki pozdrav.

04. Oct 2024.Pogledaj