BEG airport status
Etihad postavlja još jednog direktora u Er Srbiju koji razume srpski

Etihad postavlja još jednog direktora u Er Srbiju koji razume srpski

BEOGRAD – Pred sutrašnje istorijsko potpisivanje ugovora o strateškom partnerstvu Jata i Etihada iz kojeg će se roditi Er Srbija, Tango Six saznaje ime još jednog člana menadžmenta nove kompanije koji govori srpski.

 
Copy of Toulouse 2009 263
 
Kako Tango Six saznaje, Etihad planira da na poziciju executive flight operations directora (izvršni direktor letačke operative) postavi Davora Mišeljića kapetana instruktora zaposlenog u Etihadu.

Mišeljić je rođeni Sarajlija koji je devedesetih završio tadašnju Jatovu pilotsku akademiju u Vršcu i nakon toga je otišao u inostranstvo. Na Bliskom Istoku leteo je i u Emiratima da bi mu pred dolazak u Er Srbiju poslednje radno mesto bilo šef pilota tipa Boing 777 u Etihadu.
 

Live blog sutrašnje konferencije za medije

 
Budite sutra uz Tango Six, uživo ćemo na sajtu prenositi sve zanimljive detalje ispred i iza kamera, kao i sam tok konferencije za medije.
 
JatEtihadKZN
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ro

Danas ce cela Srbija postati aerodrom, Slece AIR SERBIA-ER SRBIJA!
Dobro dosla imenjako Otadzbine, Er Srbijo.
Veliki je dan danas za sve koji su zeleli Eir Serbia, i za one koji nisu shvatili, ima vremena. Zivot i nada su na straini Srbije. Sve ostalo je istorija, postovanje proslosti u muzeju bivsih….
Dodje i danasnji dan u Beograd, Sydney….
Vas Rodney Marinkovic

Odgovori
Bl

Nema ovo nikakve veze sa Srbijom . Privatna kompanija kao i svaka druga . Nadam se da će uspešno poslovati i da će se naši ljudi lepo snaći u njoj , ali svako ko se emotivno identifikuje ne shvata principe kapitalizma i poslovanja uopšte .

Odgovori
Dr

Air Serbia je 51% vlasnistvo drzave Srbije. Znaci nije pirvatna kompanija.

Zi

Srpski mozda razume, Ali Srbin nije, pitajte kako se deklarisao tamo gde je

Odgovori
Vl

Kakve to veze ima? Dokle cemo robovati glupostima, mrznjom, sovinizmom? Da li bi oni bio veci, bolji strucnjak, ako bi se izjasnjavao kao pingvin? Videli smo kako su nam uspesni bili deklarisani Srbi u JAT-u.
Ovoliku kolicinu gluposti odavno nisam procitao na javnom mestu.

pe

proslost je pokazala da nasa kompanija jedino moze da radi kad je vode stranci jer onda nema stranacko-rodbinsko-komsijskog zaposljavanja i podmetanja nogu drugima i ostalih pojava tako rasprostranjenih kod nas. A da ne pricamo o tome da u takvim uslovima nasi ljudi stvarno nesto RADE.
Pozdravljam i podrzavam postavljanje njihovog menadzmenta na poziccije u Air Serbia. Mozda ce za nekoliko godina neko nas preuzeti nesto njihovog know-how-a i preuzeti neku od tih pozicija.

Br

Doro ako nije Srbin, znači neće da zapošljava kumove i švalerke, neće da mrzi sve koji mu se ne šlihtaju, radiće svoj posao profesionalno i predano. Sasvim dovoljno.

М

Ако је уопште битно пребројавати крвна зрнца и причати о Дадином пореклу, а не о стручности, Давор је Србин са Илиџе, ако је то к`о што реко` уопште битно некоме…

ri

Iskreno, ocekivao sam vise od Etihad-a. Vise ozbiljnosti. Vise odgovornosti. Vise sigurnosti. Sve mi ovo lici na prilicnu mutljavinu. Sve kao neka polu-resenja, sve neka tajanstvenost, sve neka vizija bljestave buducnosti. Pa i to sa promenom imena. Budalastina. Kozmetika. Samo me jedno zanima. Da li odgovorne vodje ove zemlje znaju sta znaci nacionalna avio-kompanija i sta je smisao njenog postojanja?

Odgovori
Vl

Iskreno receno, mislim da si zlonamerna budala. Od tebe ocekujem vise odgovornosti, sigurnosti i da prestanes da lupetas.

Nacionalna kompanija Srbije je bankrotirala i da nije Etihada, Srbija ne bi ni imala nacionalnu kompaniju. Ili bi se mozda ponosili Lufthansom.

ri

Ako ste "odgovorni vodja ove zemlje", u sta sumnjam, onda mi odgovorite na postavljeno pitanje. Ta agresivnost, koju manifestujete, je karakteristicna za ovnove (na brvnu) ili junce (mlade bikove). Ako je za vas jedina vrednost novac i samo novac, onda ste vi verovatno u pravu. To je u skladu sa danasnjim trendovima, pa vam nije uzeti za zlo. Ali da se ne bavimo vama vec necim ozbiljnijim.

Dao sam odgovor na reakcije povodom Zivkove konstatacije i povodom teksta T6. Nisu ga objavili pa cu ga
ponoviti.

U biografiji doticnog gospodina postiji vremenska rupa izmedju Vrsca i njegovog odlaska u inostranstvo. A Zivkova recenica, bez namere da je branim ili objasnjavam, pokazuje vrh ledenog brega, a to je da je LICNI INTERES iznad svega. Ja coveku tim povodom nista ne zameram, nije on jedini. Zameram "odgovornim vodjama ove zemlje" koji se, cini mi se, nisu previse upustali u samu bit celog posla. Nego je bilo po principu "daj da ih skinemo s dnevnog reda ili ti s grbace", jer gore od ovog biti ne moze.

I sad dolazi jedna mala caka, koju nasi eksperti ne poznaju jer inace sve znaju, pa cak znaju i vise od toga. A to je, za one koji se malo razumeju u materiju, AOC i sve privilegije koje taj papir donosi su preuzeti od Jat Airways-a. Sve ostalo je nesrpsko, da ne kazem arapsko ili ti svetsko. Zato je novo vizuelno resenje, da ne kazem rebranding, ovako jadno i sa jedva vidljivim tragovima nacionalnog.

Vl

Nisam odgovorni vodja ove zemlje. Da jesam, svaki kriminalac bi bio pravosnazno osudjen za ucinjena kriminalna dela i ekspresno bio upucen na odsluzenje zatvorske kazne.

Za mene nije jedino merilo novac, ali jeste jedno od merila. Ne lazimo se ovde, da nam pare nisu bitne. Vi verovatno kupujete hranu i placate internet preko koga ste napisali ovu "briznu" crticu ovde, ljubavlju ili vazduhom?

Ko ste vi da istrazujete i povezujete tudje biografije? Odgovorni vodja ove zemlje mozda?

Ako vas bilo sta interesuje iz oblasti AOC-a, rukovodjenja avio kompanijom, operativnih problema avio kompanije, ne stidite se ili ne ustrucavajte se da pitate. To mi je struka, radim to jos od proslog milenijuma, a i bio sam Post Holder u vise razlicitih AOC-a.

O junetini i govedini pricu prepustam vama. Rekao bih da ste o tome vise upuceni, no o avio biznisu.

ri

Sedi, jedan.

Obrazlozenje:
Promasena tema, citanje teksta bez razumevanja, cinjenice su cinjenice (to T6 dobro zna), a vrh je "bio sam Post Holder u vise razlicitih AOC-a". E, to je nevidjena budalastina.

Sto se ove prepiske tice: KRAJ

Vl

Hvala ti. Inace bih pomislio da starno imas nesto da kazes.

Dr

„Zato je novo vizuelno resenje, da ne kazem rebranding, ovako jadno i sa jedva vidljivim tragovima nacionalnog“. – Ovo pokazuje da si maliciozan ignorant.

1) Citav avion je ofarban kao reprezent srpske trobojke. Vrh repa crvena, donji deo plava a trup bela boja. Horizontalno gledajuci cine zastavu.
2) Sam logo na repu je kaligrafska izvedba iz Dusanovo Zakonika koja nema veze sa arapskom kulturom sem kod neznalica.
3) Ne postoji veci natpis „Serbia“ ni na jednom pokretnom ili nepokretnom objektu, a ovaj avion ce leteti preko atlantika.

@Vlada – ovakvim ljudima ne vredi objasnjavati, cuvaj zivce.

VO

Etihad je jedna od najacih ak u svetu, za početak stize deset erbasa i cetiri atr, kasnije u daljem periodu bice jos novih aviona i jos posla ukljucujuci i interkontinentalne letove, Hogan je lepo rekao ne moze sve preko noci nego korak po korak, ako Etihadov menadzment bude vodio Air Serbiju kao svoju firmu a ja sam siguran da hoce eto uspeha u ostalom ljudi su lepo rekli da ne bi dolazili da nisu sigurni u uspesno poslovanje i zaradu.

Odgovori
Ka

To dali je Srbin ili nije, nije važno. Ni Hogan nije , koliko ja znam. Čovek ima blistavu vazduhoplovnu karijeru. Obreo se u Kanadi i tamo se dokazao. Polse toga u UAE. U obe sredine nema značaja ni tata DB, Ni tetka umetnica, ni tetka Dana,  Ni slika sa Miloševićem kao ni slika sa Đinđićem (poštovale su se kao ikone u kancelarijama velikih jatovaca). Naravno ni ostale partijske turbine.

Odgovori
go

Davor Miseljic motorni pilot I jedrilicar koji je zavrsio obuku u Aero klubu "Sarajevo".Nakon toga otisao u Vrsac u pilotsku akademiju.Po zavrsetku akademije leteo u Jatu.Jedan od retkih pilota koji se probio svojim znanjem i upornoscu.Veliki drugar I profesionalac.

ju

pa u JATu a i van njega ima ovakvih kao Miseljic najmanje 20 ali Srbi smo mi samo da nije neko odavde…..
nasa mrznja prema nama samima je beskrajna

sa

U pravu si 100 %!
Putanja pilota kao on,je od Butmirske livade,preko ŠROA i Vršca,pa do Jata i Etihada!Ništa na silu,samo rad i učenje!

Odgovori
ri

Hm, hm, hm….. rekao bi ja. Za tog gospodina Dadu, kako ga neko nazva iz miloste. Nase gore list, sto bi se reklo. Nesto poput Bozidara Djelica, samo iz druge oblasti.

Gospodo, prvo dela, a onda hvalospevi.

Ne brine mene to sto je on profesionalac, da nije, ne bi bio tu gde jeste i to sta jeste. Mene brine to sto je veliki drugar. A mozda ce se mnogi i razocarati u njegovo drugarstvo.

Odgovori
Ja

Hm hm, u AK Sarajevo nismo culi za njega, jel moze jos neki podatak?

Odgovori
go

Ako ste iz AK Sarajeva raspitajte se kod raje koja je letela do 1991 godine ili pogledajte sajt Aerokluba Sarajevo autora Dejana Stojnica.

go

Eee Jadrane, komentar ti je u skladu sa imenom.
Davor je iz Sarajeva,iz BIH. U BIH zive Srbi , Muslimani i Hrvati.
Eee Davor je Srbin od majke Slavojke rodjene Baduka i oca Srete ili ti Sretka, oboje Srbi (i Miseljici i Banduke slave Djurdjevdan).Roditelji zavrsili fakultet, a ko je zavrsavao fakultet prije 50 godina i to bi ti trebalo nesto da ti znaci(roditelji su im bili sirotinja kao i 95% ostalih).
U njegovom zivotu nema rupa(Cv),
rupe prave novinari, vozio za JAT do 93-94 (bio iznajmljen) , 1-1,5 se snalazio i otisao u Kanadu(on dolazi kao kanadski drzavljanin), gdje je do ulaska u Er Kanada sam placao produzenje dozvole da mu ne bi propala.
Njega salju Arapi sa pozicije koja je gore navedena i on ce imati platu vecu nego sto je dole imao (moja procjena 10-15.000 dolara); Dakle, Djelica je doveo Djindjic njega salju kapitalisti i oni ga placaju.
I jos tri stvari,vecina sto je napisano je tacno,drugo- srpski govori bolje nego svi komentatori i sam novinar, i trece- za nekih 10-15 godina ce ga naslijediti sin Nemanja koji je takodje pilot , ali ne zato sto mu je otac pilot vec sto je sposobniji od oca, a to ce Arapi brzo skontati.

Sl

Postovanje svim komentatorima,
kako kaze stara poslovica sto ljudi sto cudi…godinama zivim nedaleko od Abu Dabija I citajuci sve komentare ne mogu da odolim, da I ja ne dodam svoje misljenje.

Kako sam shvatio celu pricu oko stvaranja nove kompanije, zvala se ona Er Srbija ili bi lepse zvucilo Serbian, Etihad je uslovio svoj ulog kapitala sa 5-godisnjim vodjenjem novonastale kompanije. Pa je tako iz svojih redova izabrao I pomenutog pilota, da bude director letacke operative.

Nije na nama, citateljima ovog sajta, da brinemo sta je po narodnosti niti kakvi su mu kvaliteti, da bi mogao uspesno da obavi svoj posao, jer iskljucivo odgovara svojim gazdama. Mozda bi trebalo, da se prisetim jos jedne stare poslovice, vezi konja tamo gde gazda kaze…..

Srdacni pozdravi svima u Srbiji.

Odgovori
Ne

U svakom slucaju zelim mnogo srece i uspeha svim zaposlenima u novonastaloj organizaciji, naravno i kapetanu Miseljicu. Svima zelim mirno, vedro nebo i bezbedan let.

Odgovori
Mr

Odlican je blog!

Odgovori
Sr

Imam pitanje za Baduku/Miseljica, odnosno za njegovog advokata,sa kojom dozvolom i pasosem misli da leti u "domovini"?

Odgovori
go

Ej SRETAA, fula 100%.
Ocito je da ga poznajes, njemu ne treba advokat , a janisam njegova mater, pitaj administratora sa koje IP adrese sam pisao, i sa koje se javljam sada; da bi ti bilo lakse… nije Bosna, nija Srbija, nije Kanada.. (mislim da znas sta je IP adresa )
Sreta, vrijeme socijalizma je proslo,vrijeme tranzicije i prevara prolazi, neradnici su u problemu.. nisam bas siguran da nisi i ti jedan od ti…
Pasos… dobro pitanje, kod poslednjeg putovanja sam gledo kako covjek mjenja pasose. (Priznajem… ja imam jedan, a mogao bi bar 3)

Odgovori
Ne

Kapetan Miseljic bira pasose po potrebi i isti su legalni.

Odgovori
ze

Žalosno je ,da se takvi komentari obično javljaju od ljudi koji osobu uopće ne poznaju.
Osobno sam imao priliku upoznati Davora i mogu vam samo reći,da je svaki komentar suvišan.Radi se o jednoj izuzetnoj kozmopolitskoj osobi koja je izuzetno profesionalno orijentirana i koja nikada neće nacionalno staviti ispred profesije.Davor je kao i mnogi mladi ljudi morao otići tamo kamo je otišao ali ne zbog toga da bi negdje pobjegao već da bi živio i radio ono što najviše voli-letenje.
Siguran sam da je Air Serbia dobila pravog čovjeka na pravo mjesto.A o broju krvnih zrnaca mogu vam reći da nikada nisam ni pomislio da je Davor Srbin.Uvijek mi je djelovao više svjetski nego jadni regionalni opterećeni čovjek.Davore drži se,Željko Mirić zvani Mirek jedan od tvojih instruktora iz Vršca!

Odgovori
Vl

Zeljko, polovina ovih sto broje krvna zrnca ovde, su budale. Druga polovina sto broji krvna zrnca su frustrirani imbecili.

Slazemo se o Davoru potpuno, Ti i Ja.

Bivsi instruktor iz Vrsca, Vladimir Milicevic

Ne

Mene licno raduje cinjenica da jos uvek postoje ljudi sa zdravim, neizmanipulisanim razumom. Bravo za Vladu, Zeljka i ostale pozitivne ucesnike ovih komentara. Siguran sam da ce novonastala organizacija prosperirati sa strucnim kadrom koji je postavljen bas tamo gde je potreban.

Odgovori
Bi

Nije sporan kapetan Miseljic, vec svi oni jatov piloti, potekli sa ovih prostora u svim vremenima i endacama, sluzili i radili posteno i predano u tadasnjoj svojoj kompaniji. Oni su sporni jer su odabceni, nevrednovani i izgleda nepotrebni. Oni sigurno nisu krivi za propast Jata ali, ni krivi ni duzni odlaze u penziju pre vremena…To govori da je Etihad rukovodeci u svakom smislu. Tih 2% razlike u korist Srbije se ogleda samo u placanju dugova koje snosi nasa drzava.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: [EKSKLUZIVNO] Utva iz Pančeva i kineska kompanija ALIT na sajmu u Žuhaiju potpisali memorandum o formiranju Centra za održavanje vojnih dronova srpske i kineske proizvodnje

Utva je izgubila to "aero industrija" još onda kada su joj oduzete licence kao deo zapadnih sankcija. Utva je neke svoje licence dobila nazad, ali tek kada je došla pod SDPR, gde se veruje da nečemu može da posluži, pa se veslalo da joj se vrati sve što može da joj se vrati, a da…

13. Nov 2024.Pogledaj

Robert na: Uloga Egipta u procesu srpske nabavke Rafala

@Fishbed, malo pretjeruješ ili ti nisu poznate javno dostupne činjenice. Vlada RH je novi RFP za nasljednika MIG-21 raspisala početkom 2020, malo više od pola godine nakon zatvaranja fijaska s Barakom. Tad se teško moglo prepoznati da cilja na Rafale, ali u jesen te iste godine, nakon što su ispali Koreanci i Typhoon, malo bolje…

13. Nov 2024.Pogledaj

Visedecenijski prijatelj Utve na: [EKSKLUZIVNO] Utva iz Pančeva i kineska kompanija ALIT na sajmu u Žuhaiju potpisali memorandum o formiranju Centra za održavanje vojnih dronova srpske i kineske proizvodnje

Od preuzimanja od strane SDPR Utva je izgubila i poslednje tragove onoga sto se zove "avio industrija". Majstori koji nesto znaju i umeju, koji imaju iskustva, pobegli u ZF, Brose, MTU, penziju. Iskusni inzenjeri se penzionisali, oni mladji koji su zanat ispekli na Sovi pobegli glavom bez obzira. Osim par ljudi koji pokusavaju nesto da…

13. Nov 2024.Pogledaj

Aleksandar na: Uloga Egipta u procesu srpske nabavke Rafala

Što se tiče ovoliko izdvojenog novca za kupovinu 12 novih Rafala, mogu samo da kažem da se neutralnost skupo plaća. Kako god bilo, bolje da smo ostali u programu nabavke sa Kinom, i to za početak 1 do 2 eskadrile j10C a posle toga preći na j35. Kada smo već rešili da damo toliki novac…

13. Nov 2024.Pogledaj

Yrraf na: [EKSKLUZIVNO] Utva iz Pančeva i kineska kompanija ALIT na sajmu u Žuhaiju potpisali memorandum o formiranju Centra za održavanje vojnih dronova srpske i kineske proizvodnje

Okay ako uzmemo u obzir ekonomsku i tehnološku (ne)moć Srbije i uporedivih zemalja ovo je premija. Daće vetar u leđa domaćem razvoju, uvid u tehnologije koje nedostaju i visok stepen nezavisnosti u održavanju flote dronova u operativnom stanju. Ako još uspemo da proguramo neki od srpsko-kineskih dronova u izvoz, uboli smo jackpot. Ne potcenjujte koliko…

13. Nov 2024.Pogledaj