BEG airport status
Škola letenja Linx Aviation objavljuje početak upisa za ATPL i PPL kurseve

Škola letenja Linx Aviation objavljuje početak upisa za ATPL i PPL kurseve

BEOGRAD – Beogradski FTO Linx Aviation objavio je danas datum za početak dva nova kursa za obuku pilota za ATPL i PPL ovlašćenja.

 
 
Linx_OBL_01
 
Škola letenja Linx Aviation (nekadašnji Pelikan) objavila je danas početak svoja dva nova kursa za PPL i ATPL ovlašćenja. Zainteresovani polaznici mogu mogu se prijaviti do 15. septembra kada nastave za kurseve i počinju.

Kako kažu u ovom FTO-u, teorijska nastava odvijaće se u moderno opremljenim prostorijama na Novom Beogradu (Vladimira Popopvića 144/54) dok će letačka obuka biti bazirana na sportskom aerodromu Lisičji Jarak. Flota letelica škole sastoji se od tri Cesne 172, dva Pajper Tomahavka, jednog Pajper Aroua za obuku u kompleksnim uslovima rada u kokpitu i jedne Pajper Seneke.

Za više informacija Linx poziva zainteresovane da se jave na brojeve telefona +381 65 355 36 64 ili +381 65 660 60 91.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj