BEG airport status
[INTERVJU] Nemanja Paunić, novi proizvodi iz Pilotshop.rs

[INTERVJU] Nemanja Paunić, novi proizvodi iz Pilotshop.rs

BEOGRAD – Redizajnirani web shop, od skoro i samostalna proizvodnja, kontakt sa vrlo specifičnim mušterijama koji prevazilazi odnos kupac – prodavac, specijalnosti su Nemanje Paunića, vlasnika najveće online i offline prodavnice koja snabdeva našu generalnu avijaciju a od skoro i vojsku.

 
 
screenshot
 
 
Nedavno smo posetili offline PilotShop.rs bazu na sportskom aerodromu Lisičji Jarak i tom priliku napravili kraću rekapitulaciju novosti sa njenim vlasnikom. Pored standardnih artikala novost je započinjanje samostalne proizvodnje nekih zanimljivih vazduhoplovnih potrepština od kojih posebno izdvajamo pilotske kombinezone (ex-RV plavi kroj) i pilotske džempere.

Novost su i MSA pilotske kacige koje je pazarila i Vojska Srbije.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

С

Браво Немања!!!!
Само напред као што си и до сада: само својим огромним трудом, радом и залагањем! (…јер то једино оно што "постане и опстане" трајно)

И да знаш. добар глас о теби далеко се чује (све до Шпаније, па и даље)!

Odgovori
Vl

Eh Spanije. Čuje se do Jereza.

Cestitam Nemanji. Svaka čast.

Go

Bas dobro da ima ovako nesto ima i kod nas, za svaku pohvalu, ali cene su dosta visoke.

Odgovori
Go

Ne cudi, jer i dobar dan u avijaciji puno kosta :)

Ra

Glas se cuo cak do Novog Zelanda! :) Pozdrav Nemanja

Odgovori
Te

Koliko sam uspio izračunati, pilotski kombinezon je 92 Eura ?!
Bilo bi dobro da se pored veličina L; XL;XXL … stavi i okvirna tablica koja veličina odgovara za koju visinu pilota
Isto tako koja je cijena poštarine

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj