BEG airport status
Air Berlin dobio nagradu za najbolju biznis klasu

Air Berlin dobio nagradu za najbolju biznis klasu

BEOGRAD – Specijalizovani britanski magazin Business Destinations dodelio je nemačkoj aviokompaniji Air Berlin nagradu Business Destinations Travel Award 2014 u kategoriji Best Business Class Airline Europe.

 
bc_visL_takeaseat_03

 
 
– Velika nam je čast i zadovoljstvo što je naša kompanija dobila ovu nagradu. Naša nova biznis klasa nudi proizvod visokog kvaliteta i trenutno smo jedina nemačka aviokompanija koja na svim svojim Busines Class letovima može ponuditi Full Flat sedišta koja se u potpunosti obaraju. – izjavio je Thomas Ney, Senior Vice President Guest Experience.

Putnicima biznis klase se pre poletanja u znak dobrodošlice služi čaša šampanjca. Uslugu odlikuje i širok izbor bezalkoholnih i alkoholnih pića, Nespresso kafa, obroci spremljeni po najvišim standardima.
 
bc_visL_takeaseat_07
 
 
Naspram sedišta nalazi se multifunkcionalni sto za ručavanje i obavljanje posla kao i police na kojima se uredno mogu smestiti svi dokumenti. Svako sedište poseduje utičnice i USB ulaze za povezivanje svih elektronskih uređaja kao što su računari, tableti i telefoni ali i visoko kvalitetne proizvode za ličnu higijenu brendova kao što su Rituals i L’Occitane.

Svaki putnik na raspolaganju ima LED monitor veličine 15 inča, daljinski upravljač i visoko kvalitetne slušalice. Putnici mogu uživati u različitom programu koji uključuje video igrice, muzičke kanale, filmove i audio knjige. Takođe, veliki je izbor domaće i svetke štampe.
 
bc_visX_onboard
 
 
Prostora za noge ima dovoljno a izuzetno udobna sedišta opremljena su i masažerima koji dodatno poboljšavaju iskustvo i duži let čine manje napornim. Svaki putnik ima direktan pristup prolazu.

Osim viskog kvaliteta usluge u putničkoj kabini, poslovni putnici mogu uživati i u brojnim prednostima i uslugama pre i posle leta. Tu se posebno izdaja pristup Premium Lounges salonima na preko 500 aerodroma širom sveta i brzim linijama za prolaz bezbedonosne kontrole, prioritetno iskrcavanje prtljaga za putnike u tranzitu kao i mogućnost iznajmljivanja ličnog vozača na letovima ka Abu Dabiju.

Svi avioni iz dugolinijske flote Air Berlina opremljeni su novom biznis klasom.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Vlad na: [ANALIZA] Prvi deo: Koliko su i kako saveznici opremili i naoružali ratno vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovnu odbranu Ukrajine

    Petrovic Dusan, Šta misliš, otkuda onolika panika na zapadu sa zadnjim ruskim ofanzivnim dejstvima. Kada odbranbeni front padne strana koja izvodi ofanzivne akcije protiv sebe ima samo svoju logistiku. Ukrajina je ogromna država. Realno, Ruse prostor posle Dnjepra ne zanima. Ali zato, Herson, Odesu, Zaparožje i Harkov Rusi sigurno neće prepustiti zapadu. Za ove skoro…

    23. Jun 2025.Pogledaj

    Vlad na: [ANALIZA] Prvi deo: Koliko su i kako saveznici opremili i naoružali ratno vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovnu odbranu Ukrajine

    Petrovic Dusan, Pitanje koliko je i operativnih F16 ostalo s obzirom da Rusi već nekoliko puta u zadnjih mesec dana bombarduju aerodrome i to baš žestoko. Postroji priča da Ukrajinci pokušavaju da sačuvaju Miraže i F16 tako što ih baziraju u okolnim zemljama pa u Ukrajinu doleću samo pred napad na ciljeve. Uglavnom, što više…

    23. Jun 2025.Pogledaj