BEG airport status
Air Serbia potpisala petogodišnji „power-by-the-hour“ ugovor sa AJW Aviation

Air Serbia potpisala petogodišnji „power-by-the-hour“ ugovor sa AJW Aviation

BEOGRAD – Air Serbia je potpisala „power-by-the-hour“ (PBH, održavanje po času letenja) ugovor sa AJW Aviation, kompanijom specijalizovanom za potpunu integrisanu podršku za avione. Ovaj ugovor će pokriti nabavku rezervnih delova za sedam A319-100 i dva A320-200 aviona u floti Air Serbie.

 
IMG_8801
 
 
Kako stoji u saopštenju Air Serbije, generalni direktor kompanije Dane Kondić izjavio je ovom prilikom:

Ovaj ugovor je važan jer podržava pouzdanost naše flote, maksimalno povećavajući vreme koje naša flota aviona može da provede leteći prema rasporedu, bezbedno prevozeći putnike na njihove destinacije. Pristup rezervnim delovima koji su nam potrebni onda kada su nam potrebni je ključan za naš uspeh. AJW je internacionalna kompanija sa dugim iskustvom na polju „power-by-the-hour“ usluga, što je čini dobrim partnerom za Air Serbiju. –

Kompanija AJW je prezadovoljna što ju je Air Serbia odabrala za pružanje PBH podrške za avione. – rekao je Kristofer Vajtsajd, predsednik AJW grupe.
– Nastavljamo da intenzivno sarađujemo sa našom bazom klijenata širom istočne Evrope kako bismo razumeli njihove operativne potrebe, a naše centrale za podršku su strateški locirane kako bi se maksimalno smanjile AOG situacije (aircraft on the ground). Naš PBH posao se razvija širom regiona, što pokazuje da industrija razume i ceni komercijalne prednosti fleksibilnih programa podrške koje je AJW u stanju da ponudi. –
 

Prvi put kod Dačića

 
Potpisivanje PBH ugovora sa kompanijom Air Serbia drugo je pojavljivanje AJW u domaćoj stručnoj javnosti. Kristofer Vajtsajd je sa svojim menadžerima posetio Beograd krajem januara prošle godine kada se u Vladi Srbije sastao sa tadašnjim premijerom Ivicom Dačićem i ministrom saobraćaja Milutinom Mrkonjićem. Sastanak je prema tadašnjem saopštenju bio posvećen unapređenju Jatove opreme (stoka rezervnih delova) koja je tada trebalo da „ispuni standarde 21. veka“ kako je stajalo u saopštenju Vlade.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

12

Posle mnogobrojnih cudnih odluka AS, ova je konacno jedna kojoj ne mogu da nadjem zamerku.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlada na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Pravi covek za ovu poziciju,strucan,iskusan,odmeren i pre svega odlican profesionalac...

17. Jan 2025.Pogledaj

Marko na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Svaka cast . Konacno ozbiljan i dokazan expert na celu ovako vazne ustanove . Moram da kazem da sam kao neko ko je 20 god proveo u avijaciji odusevljen.

17. Jan 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Srednje transportne helikoptere pravi svega par zemalja na svetu. Da je to tako lako pravile bi ga i mnogo jače i bogatije zemlje od nas. Prosto, inženjerski kadar je vrlo ograničen a razvoj nenormalno košta.

17. Jan 2025.Pogledaj

Zaljubljenik na: Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

Флајт летач H145 nikako nije zamena za Mi17, već pre dođe dopuna njemu (ili Mi17 dođe dopuna njima, zavisi kako postaviš šta je osnova vertikalnog transporta kod nas). Problem H215 leži u tome što nema rampu, pa nije potpuna zamena za Mi-17, koji kod nas praktičko predstavlja "teški" transportni helikopter prema trenutno stanju stvari (a…

17. Jan 2025.Pogledaj