BEG airport status
Air Serbia potpisala petogodišnji „power-by-the-hour“ ugovor sa AJW Aviation

Air Serbia potpisala petogodišnji „power-by-the-hour“ ugovor sa AJW Aviation

BEOGRAD – Air Serbia je potpisala „power-by-the-hour“ (PBH, održavanje po času letenja) ugovor sa AJW Aviation, kompanijom specijalizovanom za potpunu integrisanu podršku za avione. Ovaj ugovor će pokriti nabavku rezervnih delova za sedam A319-100 i dva A320-200 aviona u floti Air Serbie.

 
IMG_8801
 
 
Kako stoji u saopštenju Air Serbije, generalni direktor kompanije Dane Kondić izjavio je ovom prilikom:

Ovaj ugovor je važan jer podržava pouzdanost naše flote, maksimalno povećavajući vreme koje naša flota aviona može da provede leteći prema rasporedu, bezbedno prevozeći putnike na njihove destinacije. Pristup rezervnim delovima koji su nam potrebni onda kada su nam potrebni je ključan za naš uspeh. AJW je internacionalna kompanija sa dugim iskustvom na polju „power-by-the-hour“ usluga, što je čini dobrim partnerom za Air Serbiju. –

Kompanija AJW je prezadovoljna što ju je Air Serbia odabrala za pružanje PBH podrške za avione. – rekao je Kristofer Vajtsajd, predsednik AJW grupe.
– Nastavljamo da intenzivno sarađujemo sa našom bazom klijenata širom istočne Evrope kako bismo razumeli njihove operativne potrebe, a naše centrale za podršku su strateški locirane kako bi se maksimalno smanjile AOG situacije (aircraft on the ground). Naš PBH posao se razvija širom regiona, što pokazuje da industrija razume i ceni komercijalne prednosti fleksibilnih programa podrške koje je AJW u stanju da ponudi. –
 

Prvi put kod Dačića

 
Potpisivanje PBH ugovora sa kompanijom Air Serbia drugo je pojavljivanje AJW u domaćoj stručnoj javnosti. Kristofer Vajtsajd je sa svojim menadžerima posetio Beograd krajem januara prošle godine kada se u Vladi Srbije sastao sa tadašnjim premijerom Ivicom Dačićem i ministrom saobraćaja Milutinom Mrkonjićem. Sastanak je prema tadašnjem saopštenju bio posvećen unapređenju Jatove opreme (stoka rezervnih delova) koja je tada trebalo da „ispuni standarde 21. veka“ kako je stajalo u saopštenju Vlade.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

12

Posle mnogobrojnih cudnih odluka AS, ova je konacno jedna kojoj ne mogu da nadjem zamerku.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj