BEG airport status
Air Serbia potpisala petogodišnji „power-by-the-hour“ ugovor sa AJW Aviation

Air Serbia potpisala petogodišnji „power-by-the-hour“ ugovor sa AJW Aviation

BEOGRAD – Air Serbia je potpisala „power-by-the-hour“ (PBH, održavanje po času letenja) ugovor sa AJW Aviation, kompanijom specijalizovanom za potpunu integrisanu podršku za avione. Ovaj ugovor će pokriti nabavku rezervnih delova za sedam A319-100 i dva A320-200 aviona u floti Air Serbie.

 
IMG_8801
 
 
Kako stoji u saopštenju Air Serbije, generalni direktor kompanije Dane Kondić izjavio je ovom prilikom:

Ovaj ugovor je važan jer podržava pouzdanost naše flote, maksimalno povećavajući vreme koje naša flota aviona može da provede leteći prema rasporedu, bezbedno prevozeći putnike na njihove destinacije. Pristup rezervnim delovima koji su nam potrebni onda kada su nam potrebni je ključan za naš uspeh. AJW je internacionalna kompanija sa dugim iskustvom na polju „power-by-the-hour“ usluga, što je čini dobrim partnerom za Air Serbiju. –

Kompanija AJW je prezadovoljna što ju je Air Serbia odabrala za pružanje PBH podrške za avione. – rekao je Kristofer Vajtsajd, predsednik AJW grupe.
– Nastavljamo da intenzivno sarađujemo sa našom bazom klijenata širom istočne Evrope kako bismo razumeli njihove operativne potrebe, a naše centrale za podršku su strateški locirane kako bi se maksimalno smanjile AOG situacije (aircraft on the ground). Naš PBH posao se razvija širom regiona, što pokazuje da industrija razume i ceni komercijalne prednosti fleksibilnih programa podrške koje je AJW u stanju da ponudi. –
 

Prvi put kod Dačića

 
Potpisivanje PBH ugovora sa kompanijom Air Serbia drugo je pojavljivanje AJW u domaćoj stručnoj javnosti. Kristofer Vajtsajd je sa svojim menadžerima posetio Beograd krajem januara prošle godine kada se u Vladi Srbije sastao sa tadašnjim premijerom Ivicom Dačićem i ministrom saobraćaja Milutinom Mrkonjićem. Sastanak je prema tadašnjem saopštenju bio posvećen unapređenju Jatove opreme (stoka rezervnih delova) koja je tada trebalo da „ispuni standarde 21. veka“ kako je stajalo u saopštenju Vlade.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

12

Posle mnogobrojnih cudnih odluka AS, ova je konacno jedna kojoj ne mogu da nadjem zamerku.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Drago na: U Hrvatskoj se srušio MiG-21, piloti se katapultirali, komandant HRZ-a izneo za sada poznate detalje, sumnja se na otkaz motora

Za razliku od dvosjeda Miga 29 i takvih većine ruskih, zapadni dvosedi su isto borbeni avioni kao i jednosedi.

08. Dec 2022.Pogledaj

Vaste na: Predstavljen novi američki strategijski bombarder B-21 Raider: Prvi novi bombarder u svetu nakon Hladnog rata

Petrovic Dusan Nemenjte sada teze onoga sta ste napisali da je izveo samo jednu misiju nad Srbijom ! (Overall, the six B-2s used in the war flew about 50 missions, less than 1 percent of the total. But they dropped about 11 percent of the bombs used in Yugoslavia, or nearly 700) Zaboravio si da…

08. Dec 2022.Pogledaj

Aca na: [INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

Ovi za razliku od nas razmisljaju o vecoj proizvodnji,a ne o prototipovima.Svetlosnim godinama smo bili ispred Madjarske,ali smo planski unistili sve pa tako i avioindustriju.Eto kupovacemo sada avione i od Madjara.Zatvorismo ove godine i fabriku alata u Cacku koja je radila alat za nasu namensku.Porazavajuce je koliko smo sami sebe unazadili.

08. Dec 2022.Pogledaj