BEG airport status
Electronic Flight Bag i Part 147 odobrenja za Prince Aviation

Electronic Flight Bag i Part 147 odobrenja za Prince Aviation

BEOGRAD – Kompanija Prince Aviation dobila je odobrenje  Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva  za upotrebu EFB-a (Electronic Flight Bag) kao i Uverenje o osposobljenosti za obučavanje vazduhoplovno-tehničkog osoblja u skladu sa Delom 147 od EASA-e.

 
 
02
 
Piloti Prince Aviationa će od sada, u toku leta,  mape vazdušnih puteva i aerodroma, priručnike i dokumentaciju potrebnu za let, koristiti u elektronskom formatu umesto “klasičnih” papirnih, što će efikasnijim prikazom i dostupnošću podataka poboljšati obaveštenost pilota i smanjiti naprezanje posada, rekli su nam u najvećoj srpskoj biz-jet kompaniji.

Prince je takođe od evropske Agencije za bezbednost vazdušnog saobraćaja (EASA), dobio i Uverenje o osposobljenosti za obučavanje vazduhoplovno-tehničkog osoblja u skladu sa Delom 147. Nakon višegodišnjeg iskustva školovanja avio-mehaničara za tipove aviona koje ima u svojoj floti (vazduhoplovi iz familije Cessna Citation) pod okriljem sertifikata izdatim od strane Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva Republike Srbije, Prince je odlučio da znatno obogati i proširi svoju ponudu i svoje usluge ponudi i van granica Srbije.
 
03
 
Nakon višemesečnih provera, evropske vazduhoplovne vlasti utvrdile su da kompanija ispunjava sve zahteve i standarde i na osnovu preporuke stručne komisije izdato je Uverenje – EASA.147.0104.

Nakon dobijanja ovog sertifikata u Princu se pripremaju prvi kursevi, a od sada će u učionicama na Novom Beogradu i hangaru na aerodromu Beograd, avio-mehaničari biti školovani za sledeće tipove vazduhoplova:

Boeing 737-300/400/500
Boeing 737-600/700/800/900
Cessna 510 Citation Mustang
Cessna 560XL Citation XLS
Embraer 500 (Phenom 100)
Embraer 505 (Phenom 300)
Embraer 170/175
Embraer 190/195

U Princu takođe ističu da su jedna od retkih kompanija u svetu poslovne avijacije koja ima odobrenje za strme prilaze (Steep approach), operacije u uslovima smanjene vidljivosti (CAT II) što im, pored povećane bezbednosti, omogućava da ponude mogućnost sletanja na veći broj aerodroma u najsloženijim meteo uslovima.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ze

Bravo majstori

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Prolaznik Ne znamo tačno šta se desilo naravno. Ako uzmemo timeline koji su objavili pakistanci, ispadne da je Rafal pogodio svoj cilj u Pakistanu i nakon toga je oboren pri povratku. Moje mišljenje je da je nemoguće postići zanemarljive ili nikakve gubitke kada je protivničko RViPVO opremljeno i obučeno kao pakistansko.

15. May 2025.Pogledaj

Ja na: [POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

Odose svi u Wiz, cak su sprmni i da plate prethodnoj firmi, jer ce razliku nadomestiti u manje od godinu dana, da ne pominjem napredovanje.

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Rafale je izvesno gadjan u trenutku lansiranja da li krstarecih raketa ili cak sa one strane granice prilikom izbacivanja AASM Hammer bombi. Toj je klasicna operacija koja bi, ako se ide na VZ sa 4. generacijom, zahtevalia temeljnu SEAD/DEAD akciju + postizanje prevlasti u VAP-u, ukoliko se zahtevaju zanemarljivi ili nikakvi gubitci - sto bi…

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

F-35 jeste takav kakav je, dakle debeo i sta ti ja znam, ruzan, da bi se izbegli eksterni rezervoari za gorivo i razne bombe, rakete, kontejneri itd koji vise na sve strane i degradijraju aerodinamicke karakteristike i nevidljivost. Suhoj 27 familija ima problem sto je velicine manjeg putnickog aviona a lopatice ususnika turbina (x2) full…

15. May 2025.Pogledaj