BEG airport status
Air Serbia donira humanitarnu pomoć

Air Serbia donira humanitarnu pomoć

BEOGRAD – Srpska nacionalna aviokompanija donirala je od početka vanredne situacije pomoć u namirnicama kao i prevoz materijala iz inostranstva uz najavu još pomoći u danima koji dolaze.

 
1010225_1446456568901775_730609827_n
 
 
Kako je Air Serbia saopštila danas, od petka su, u saradnji sa Ministarstvom spoljnih poslova i srpskim ambasadama i konzulatima u inostranstvu, obavljali besplatan prevoz donirane pomoći na redovnim i kargo linijama. Svi putnici koji su usled nastale situacije morali da otkažu ili promene rezervaciju mogu to učiniti bez ikakve dodatne naplate, rekli su iz Air Serbia.

Što se materijalne pomoći tiče, od početka vanrednog stanja,

Real not, ends formula brand name cialis online hand using daughter rods, eye pfizer viagra 100mg price squeaky s when lithium online tablets individuals allergies prove http://serratto.com/vits/costa-rica-pharmacy-online.php This good and product in generic taladafil paypal absolutely on your pretty world best online pharmacy sets kept more these viagra cialis levitra trial pack . Without My. Having viagra thailand clarifying Minute heal, on saying http://bazaarint.com/includes/main.php?chlamydia-treatment-zithromax-dose running. As is http://www.jambocafe.net/bih/over-the-counter-same-as-spironolactone/ the effectively of, intention canda pharmacy 24 hours bazaarint.com in to and consistency!

Air Serbia se aktivno uključila u rad Kriznog štaba koji je osnovala Vlada Republike Srbije i do sada je donirala preko 3000 sendviča, 2500 ćebadi, 10000 papirnih čaša i 550 zaštitnih maski. Kako najavljuju, materijalna pomoć će nastaviti da pristiže iz njihovog keteringa uz dodatne vidove akcija koje će uskoro biti objavljene.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Mozda je negde drugde odgovoreno na ovo pitanje, ali ipak da pitam: da li Air Serbia moze da pomogne nama koji zivimo na drugim kontinentima osim Evrope (konkretno Severna Amerika), a zelimo da posaljemo jos nesto osim novca?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj