BEG airport status
Predstavnici menadžmenta banjalučkog i niškog aerodroma posetili Aerodrom Nikola Tesla

Predstavnici menadžmenta banjalučkog i niškog aerodroma posetili Aerodrom Nikola Tesla

BEOGRAD – Predstavnici menadžmenta banjalučkog i niškog aerodroma posetili su tokom današnjeg dana Aerodrom Nikola Tesla i prilikom obilaska svih segmenata operativnog poslovanja, upoznali se sa tehnologijom rada.

 
 
IMG_7536
 
 
Aerodrom Nikola Tesla posetili su predstavnici menadžmenta banjalučkog i niškog
aerodroma. Prilikom obilaska svih segmenata operativnog poslovanja upoznali su se sa tehnologijom rada, kao i sa planovima budućeg ubrzanog razvoja Aerodroma Nikola Tesla.
 
 
IMG_7593
 
 
Tom prilikom, oni su obišli zimski štab kao i službe zadužene za prihvat i otpremu vazduhoplova i putnika, a na kraju su gosti iz Banja Luke i Niša imali priliku da vide simulaciju vatrogasne vežbe gašenja požara na najnovijem vatrenom zidu.
 
 
IMG_7618
 
 
Čelni ljudi niškog i banjalučkog aerodroma su se danas zahvalili beogradskim domaćinima a Vladica Đurđanović, v.d. direktora Aerodroma Konstantin Veliki u Nišu rekao je da beogradski aerodrom već godinama pomaže niškom i izrazio nadu da će se ta saradnja i dalje nastaviti.
 
 
IMG_7639
 
 
“Aerodrom Nikola Tesla uspeo je da postigne impresivne rezultate, ne samo u okruženju, već i na širem prostoru Evrope. Došli smo da se upoznamo sa tehnologijom i iskustvima beogradskih kolega.”- izjavio je danas prilikom posete direktor Aerodroma Banja Luka, Miroslav Janjić.
 
 
IMG_7659
 
 
Kolegama iz Banjaluke i Niša domaćin je bio Saša Vlaisavljević, v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla Beograd. „Kolegama iz Banja Luke i Niša pokazali smo kako funkcionišu naše operativne službe, a pre svega zimska, koja je među najboljima u Evropi. Prijateljskim aerodromima u okruženju želimo da pomognemo i sa njima ostvarimo još bolju saradnju.“ – rekao je Vlaisavljević.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj